...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

401. دل نوشته...

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۴۶ ق.ظ

مثلا یهو بفهمی که یکی که خیلی دوست داره همینجوری خاموش یا گاهی هم روشن میاد مطالبتو میخونه، گاهی کامنت میذاره، گاهی نمیذاره، در عین حال سعی میکنه تو نفهمی که همیشه هرجا که هستی حواسش بهت هست، چه حسی داره؟ غیر از اینه که پشیمون میشی از رفتاری که قبلا باهاش داشتی و عذاب وجدان میگیری؟ 

من که میگم اینکه اون هنوز ما رو دوست داره یه احساس کاملا دو طرفه س، ما هم دوسش داریم فقط داریم باهاش لج میکنیم یا شاید این برخورد سرد به نفعشه! کسی چه میدونه پشت هر رفتاری چه دلایلی هست... لعنت به دلایل واهی! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۶
بی نام

نظرات  (۶)

حالا این ادم کیه؟
پسره یا دختره؟
چند سالشه؟
دلیل این بی معنی بازیهاش چیه؟
پاسخ:
هر کسی میتونه باشه ولی خب در حد حدس و گمانه 😁
کاش جواب همه ی سوالاتونو میدونستم چون واسه منم سواله🤔
۰۶ فروردين ۹۷ ، ۱۴:۰۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
پس اونی که اون بالا نوشتی اونی نیست که تو دوست داری؟ 🤣 
پاسخ:
اونی که من دوست دارم اصلا نمیاد وبلاگ بخونه! بیکار که نیست... داره کار میکنه پول جمع کنه خونه و ماشین و کلی امکانات فراهم کنه و بیاد منو ببره خوشبخت کنه! :))
۰۶ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۵۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
خدایا اونو به این برسون دست از سر کچل ما برداره 😭
پاسخ:
کدوم اون؟؟🤔 اول بگو خدایا یه اونی برای این بفرست بعد اگه همو پسندیدن اینو به اون برسون 😂😂
مریض هستین دا دنیا همین دو روزه ها معلوم نیست ها فردا زنده باشیم یا نه یکم ادم باشین خوب تا کی من باید نصیحتتون کنم ؟؟😒😒😒😒😒😒😒😒
پاسخ:
میگم حالا تو اینقد حرص و جوش نخور... 😁 ایشاا... ماهم یه روز درمان میشیم و آدم میشیم و از این صوبتا😂
:(...
بله.. شاید این برخورد سرد به نفعش باشه...
پاسخ:
شاید...!
گاهی بسیار شیرین و لذت بخشه و گاهی ناراحت کننده ...

اوخوسادا شیریندی اوخوماسادا ...
پاسخ:
بله حق با شماست... ولی اینکه ادم مجبور میشه سرد باشه با طرف خیلی دردناکه!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.