...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

403. پولداران فقیر!

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

دست من باشه عید نشده میرم مسافرت، دقیقا وقتی برمیگردم که همون فرداش مدارس و اداره ها و تمام نهاد ها و ارگان ها فعالیتشونو به طور رسمی شروع میکنن تا به هیچ وجه ریخت یه سری افراد فامیل رو نبینم! 

از دخترای فامیله، سالهاس به بهونه ی تحصیل توی دانشگاه هنر تهران تنهایی رفته اونجا و هربار می پرسیم کی فارغ التحصیل میشی میگه هنوز تازه رفتم هشت ترمه دیگه! و از این هشت ترم تا حالا یه ترم هم کم نشده! میخواد بازیگر بشه، فک کرده همون اول بسم ا... میان نقش دختر پادشاه رو میدن که این افه بیاد و ناز کنه و بهترین لباس هارو بپوشه و معروف بشه! آرزو بر جوانان عیب نیس، امیدوارم معروف بشه، مام کلی کلاس میذاریم و میگیم اره فلانی فامیلمونه، بخیل نیستیم که! کاری با تیپش ندارم که خودشو شبیه این زنای عنتر توی جشنواره ها کرده بود و آرایشش اصلا مناسب یه دختر بیست ساله نبود، اومده سیب رو چهار قسمت کرده و یه قسمتشو خورده، شیرینی رو هم یه گاز زده گذاشته کنار که بگه من خیلی باکلاسم! این کار تو نه تنها با کلاسی نیس، خیلی هم کار بیشعورانه ایه که بهش میگن اسراف! خاک تو سر اونی که با اینکاراش میخواد زور بزنه که نشون بده باکلاسه اما دیگه نمی دونه ما از گذشته ش خبر داریم که قبلا چی بوده! هر چقد با الناز اینجور آدم ها رو تحلیل کردیم و عقده ای بودن خیلیا رو ریشه یابی کردیم و به عبارتی آسیب شناسی کردیم بازم اعصابم آروم نشد و گفتم جهنم الضرر بذا یه پست هم حروم اینجور آدم ها بکنم بلکه آروم شدم، که البته شدم! الان آرومه آرومم خدا رو شکر :)

+ شاعر میفرماید:

دارنده که نادار شود دستش گیر

نادار که دارنده شود "پستش" گیر

که ما دقیقا به افراد مصرع دوم توی ترکی میگیم "سوندادان گورموش" که میشه معادل کسایی که اول فقیر بودن و یهویی معجزه شده به پول کلانی رسیدن! قطعا هر کسی توی عمرش حداقل یبار با همچین آدمی برخورد داشته واسه همین حتما درک میکنین که چقد از این فامیلمون بدم میاد! 

++ آقا پول با آدم چه ها که نمیکنه! میگن چرکه، قبول! اما چرکه کف دست نیس، دل آدم رو چرکین میکنه، ظاهرم به تبعیت از باطن میشه زشت و کثیف! اونایی که بعدا پولدار میشن اولین کاری که میکنن شروع میکنن از خدا و پیغمبر بد گفتن و انکار کردن اونا! فک میکنن اعتقاد و دین و اینا فقط واسه فقیراس و نشونه ی اُمّل بودنه! چقد بدبختن اینجور آدماااا که کم هم نیستن البته! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۷
بی نام

نظرات  (۳)

من یک ناشناس دیگه‌م که موافق حرفای ناشناس اولی‌ام D: 

قشنگ معلومه تو دلت مثل شیشه‌ست عزیزم ولی کاش عادت دید منفی داشتن به آدم های دچار بحران (!) از سر ما بپره :) 
:*
پاسخ:
قشنگ مشخصه شما ناشناس ها با هم تبانی کردین خخخ! 
نمیدونم متوجه شدم حرفتونو یا نه ولی من دید منفی به این آدم های دچار بحران ندارم، اینا خودشون علناً اعلام میکنن که مشکل دارن و از ما عاجزانه خواهش میکنن که دید منفی بهشون داشته باشیم! منم اطاعت امر میکنم :))
سلام..

ناشناس نظرمو میگم.. ترسیدم آخه عصبانی بودید خیلی.. :) گفتم یه موقع حرفام ناراحتتون میکنه یه چیزی هم به من میگین... :)

راستش خیلی وقتا اینطوری پیش میاد آدم از رفتارا و حرکات بعضی آدما حسابی حرصش میگیره.. اما خب.. تو جامعه پر است از افراد مختلف با طرز فکرهای گوناگون.. عقده ای.. معمولی.. سر به زیر.. فروتن.. همه جوره هست.. ولی خب.. با سرزنش کردن.. حرفشون رو زدن.. حقیر شمردن اون آدما.. که چیزی درست نمیشه.. :)

به نظرم شما یه خانم با اعتقاد هستین و تو دینمون.. فکر میکنم خیلی خوب نیست اینطوری صحبت کردن در موردشون.. و با اون خانم الناز شاید پشت سرشون حرف زدین که به نظر من اصلا ارزششو نداشت بخواهید خودتون رو درگیر این مسائل کنید.. و حالا خدایی نکرده نیاز باشه یه روزی به این فکر بیوفتید که حلالیت بطلبید ازشون..

باید خندید و گذشت.. :)

بعله خداوند به هرکسی پول میرسونه.. فرهنگ و شعور استفاده از اون رو هم اعطا بفرماید.. :)

+ قدیم ترها تو پست هاتون چند خطی راجع به پول خونده بودم که اون موقع به نظرم خوشایند نبود.. مثلا گفته بودین پول خیلی خوبه.. پول حتی عشق میاره.. خوشبختی میاره.. مریضی رو میبره.. ولی به نظرم اینطور نیست.. من تو زندگی آدمای پولدار.. ظاهرا گاهی وقتا این چیزایی که فرمودین رو میبینم.. ولی در باطن.. یه چشمه اش فقط میشه صحبت هایی که تو این پستتون نوشتین.. و کلی مشکلات دیگه که بخاطر بودن پول بوجود میاد.. به نظر من هم پول داشتن خوبه.. ولی فقط در حد اینکه نیازمون برطرف بشه و مقداری هم سرمایه زندگی ایجاد بشه... :)

+ دین و خدا و پیغمبر.. مطمئن باشید بهشون هیچ خدشه ای وارد نمیشه اگر آدما بیان حرفای نامربوط بزنن.. اونا فقط خودشون ضرر میکنن و لاغیر..

روزهای خوبی پیش رو داشته باشین.. :)

پاسخ:
سلام دوست ناشناس! نه اصلا عصبانی نیستم ولی خب ممنون که مراعات حالمو کردین! 
قبول دارم کلا با حرف زدن راجع به کسی نه جیزی درست میشه نه خراب میشه، اما اعصاب آدم آروم میشه، لااقل واسه ما جنس مونث اینجوریه که حرف که میزنیم خالی میشیم! با الناز هم غیبت نکردیم، فقط آسیب شناسی بود، وگرنه ما کجا و غیبت کجا! 
+ خیلی روی اون دسته از حرف های من که آخرشون شکلک یا نماد خنده یا حرف خ مکرر (خخخ) داره، زوم نکنین! اون دسته از حرفا واقعی نیس، یه شوخیه ساده س! ولی در کل پول خوشبختی نیاره، نبودش حتما بدبختی میاره! البته به قول شما پول در حد نیاز، بیشتر که میشه مشکلاتشم بیشتر میشه! 
ممنون واسه این پیام نسبتا طولانی :)
شاد باشین :)
درسته ! گاهی پول دل آدم رو چرکین میکنه ...

عیب نداره بذار فکر کنن دین مال فقراست ! والا ...
پاسخ:
ما میذاریم اونا اینجوری فکر کنن اما اونا به این راضی نمی شن که! میخوان ما هم دنبالشون بریم!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.