...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

404. شعر نوشته!

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ

تحت تاثیر شعرهای قشنگی که جناب زیتون توی وبلاگشون میذارن، خواستم دست به قلم شم نمیدونم چرا اینجوری شد! کلا عشق و عاشقی به ما نیومده...

+ بی دلیل عصبانی بودم امروز! 

++ میگم اگه احیانا کسی از دست من، کامنت های من، اینکه دنبالش میکنم، دنبالم میکنه ( آدم یاد بازی دزد و پلیس میوفته خخخ)، پست هاشو میخونم، مزاحمشم، کلا رو مخشم بدون رودربایستی بیاد بگه که بیشترش کنم یکم حرص بخوره دلم خنک شه! :))) والا زندگیمون خیلی یکنواخت شده! 

+++ حس میکنم شخصی رو خیلی ناراحت کردم! البته بیشتر مقصر خودش بود من چیکاره بیدم آخه؟! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۰۸
بی نام

نظرات  (۲)

"بیان" را دوست میدارم شبیه عطر گندم زار
که در آن شوخ و شیرین و شکر خندان بسیارند

گهی با یک "قدح" گاهی فراز اوج "بی نام"ی
سرآمد شور و شیدایی کنند مستان بسیارند
#زیتون_بداهه!
#نشد بیتی بگم که توش آلاء خانم باشه 😕
پاسخ:
واقعا عالی بود... ایشاا... تو شعرهای بعدیتون اسمی هم از آلاء خانوم هم میارین... واقعا آفرین 👏👏👏
این کلبه ی نورانیِ "بی نامِ" بیان است
جایی که در آن مهر و صفا در جَرَیان است

لازم   نبود   ذکر   کنم   وصف   شما   را
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

خواستم در وزن شعر خودتون باشه (فی البداهه بود)
پاسخ:
به به بسیار زیبا و عالی! این شعر رو نگه میدارم برا همیشه! خیلی برام با ارزشه 😍😍

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.