...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

408. سیزدهتون به در! اصلا در به در!

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۰۵ ق.ظ

از اون دسته خاطره هایی که از سیزده دارم میتونم به این اشاره کنم که کوچیک که بودیم با طائفه ی طرف مامان اینا جمع میشدیم بریم جایی، پسر خاله م که بزرگترین نوه ی پسر بود رو میکردن راهنما، می رفتیم و می رفتیم و از شهر خارج میشدیم و تمام جاهای سرسبز رو به امید جایی بهتر رد میکردیم و می رسیدیم نزدیکای مرز، آخرش توی یه جایی شبیه کویر بدون آب و علف و موجود زنده اتراق (اطراق) میکردیم! این میشد بهترین جا مثلا! درسته همیشه چرت ترین جای ممکن سیزده رو بدر کردیم اما واقعا خوش می گذشت! یکی از دلایلش هم این بود که همه ی دختر خاله و پسر خاله ها مجرد بودن و کسی نبود که با نامزدش بره یواشکی دور بزنه و به مجردا حرص بده! 

خیلی کوچیکتر که بودیم، تو طول عید و دید و بازدیداش، هرچی شکلات و آجیل و اینا که تو مهمونی ها میدادن، نمیخوردیم و جمع میکردیم و نزدیکای سیزده با پولی که از عیدی جمع میکردیم می رفتیم پفک و پاستیل و اینا میخریدیم و دختر خاله ها دوتا دوتا گروه تشکیل میدادیم و با اون خوراکی ها سیزده رو میگذروندیم! توی داشتن خوراکی ها هم گروه ها رقابت میکردن و در نهایت اونقد می‌خوردیم که همیشه نصف بیشتر خوراکی هامون دست نخورده می موند!

امسال بخاطر شرایط آبجی که پا به ماهه، مجبور شدیم جای دوری نریم و الانم توی یه پارکی نزدیک خونمون نشستیم و تقریبا اطرافمون خالیه و هوا هم عالیه (برخلاف پارسال که این موقع ها بارون میومد)... جای همتون خالی...

وی یو از رو به رو

وی یو از سمت راست

سمت چپ یکم شلوغه نمیشه عکس گرفت :)

بعدا نوشت:

بخاطر درخواست دوستان و اینکه از قافله جا نمونم و شاید فرجی شد :) سبزه ها کوتاه بودن، ماله سفره ی هفت سینمون رو هم باد برد، گل گره زدم که یه گل آقا نصیبم بشه! :)

تبلیغ نوشت:

اگه از اهالی تبریز هستین اینو از دست ندین، یکی از مدرسین الناز خودمونه :) 

آدرس تلگرام   https://t.me/Amozesh_97

آدرس اینستاگرام /https://www.instagram.com/p/BhACsEHgieT

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
بی نام

نظرات  (۷)

۱۴ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۲۰ مهزیار کاظمی موحد
سلام
سال نو مبارک
برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی را دارم
پاسخ:
سلام
سال نو شما هم مبارک
خیلی ممنونم منم براتون بهترین ها رو آرزو دارم امیدوارم امسال به تمام آرزوها و خواسته هاتون برسین :)
این هم دلیل دیر خانه بخت روندم:
http://azarman.blog.ir/post/37/ezdevaj%20yes%20no
پاسخ:
اینقد سخت نگیرین! ایشاا... هرچی صلاحه :) اون اتفاق بیوفته!
خوب نوش جانتون خوردنی هایی که میل کردین:)
و امروز پارک نزدیک خونمون یعنی 3 کیلومتریش خیلی شلوغ بود و مردم کلی تفریح میکردن و بنده هم
به دلیل عوض کردن ویندوز لب تابم نمیخواستم همراه خانواده بیام که اخر بردندم و من نه بازی کردم ونه تفریحی و بعد ناهار جیم شدم به سوی لب تاب و کلا 13 بدر امسال رو دوست نداشتم:)
ان شا الله یه گل آقا امسال بیاد خواستگاریتون و بشه نامزدتون و بعدش عروسیتون:)
و امسال بنده هیچ سبزه ای رو گره نزدم:(
چون نمیخوام امسال برم خونه بخت:)
پاسخ:
حیف کردین خب! به من که حسابی خوش گذشت :)
گل آقا:) یاد مجله ی گل آقا میوفته آدم... همون قدر شوخ طبع، همون قدر دلنشین و دوست داشتنی :)
چرا نمی خواین برین خونه بخت؟ خوبه که 😉
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۷:۵۵ شباهنگ (بایقوش سابق)
دلت که گیـر باشد خرافاتی هم می‌شوی سبـزه که هیچ ،زمین و زمـان را به هم گـره میزنی تا آنی که میخواهی مال تو باشد و الا گره سبـزه‌ هیچ آدمی را وادار به کاری نکرده😥 {بایقوش احساساتی میشود 🤣}
پاسخ:
چه احساس قشنگی! دلت که گیر باشد... لعنت به این دلگیری ها...
۱۳ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۴۴ شباهنگ (بایقوش سابق)
سبزه گره زدنو اصلا فراموش نکن زهرا خانوم بلکه تا سال بعد فرجی شد 🤣
پاسخ:
آخ آخ داشت یادم میرفت! خدا خیرتون بده الان گره میزنم😁 عکسشم میذارم🤣
سلام
اطراق درسته نه اتراق
نمای از زیر زمینشو هم میذاشتین! دی
پاسخ:
سلام، واقعا املاییش غلطه؟؟🤤 من یه عمر اینجوری نوشتنش! 
فک کنم توی پست های بعدی مجبور شم از نماهای دیگه هم پرده برداری کنم!😂
مشهد که الان هوا سرده
پاسخ:
اصولا تبریز باید سرد باشه اما خداروشکر امسال آفتاب سوزان داره ذوبمون میکنه :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.