...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

409. درهم (دِرهم نخونین!)

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۷:۵۱ ب.ظ

امروز اولین روز کاری (به صورت رسمی) بود مثلا! واسه بررسی حجم کار و شلوغی و اینا، ساعت ۱۲ و نیم رفتم که ای کاش نمیرفتم! رفتم دیدم ای بابا، خلوته خلوت، هنوز تعرفه ها رو که اعلام نکردن ما هم بیکار موندیم! دیگه کار چه باشه چه نباشه من از این بعد ساعت یک و نیم به بعد میرم که صبح لااقل بتونم به یه سری از کارام برسم! 

رایتلمو فعال کردم! ۱۶۶ ساعت با کی حرف بزنم؟ سرکار زنگ زدم به یکی از دوستام که داره میخونه برا ارشد، از کتابخونه کشوندمش بیرون، مانع درس خوندنش شدم و آخرش عوض اینکه عذر خواهی کنم گفتم خودتو آماده کن از این به بعد برنامه همینه! :)

بالاخره امروز سفره هفت سین رو جمع کردیم، یعنی کردم! از هفت تا ماهی چهارتاش فعلا جون سالم به در برده! 

هر سال روز چهادهمه فروردین صورت من چنان می سوخت که تا یه هفته سوختگیش نمیرفت و صورت بقیه آخ هم نمی گفت، حالا امسال بدون اینکه از کرمی چیزی استفاده کنم صورت من سالم مونده و بقیه سوختن! من همین امر رو به فال نیک میگیرم :)

یه دختر بود توی همسایگی ما که چهارده سالش بود و خونواده شون مذهبی و آبرودار بودن، مامان همیشه به من میگفت نگاه کن دختره فلانی نصف توعه تو کار خونه و آشپزی و اینا کدبانوییه برا خودش، اما تو هیچی بلد نیستی! به تازگی شنیدیم با پسری که بیشتر از ۲۰ سال از خودش بزرگتره فرار کرده! به مامان میگم دختری که کارهای خونه رو بلد باشه، این کارها رو هم بلده! برو خدا رو شکر کن که دخترت کلا هیچی بلد نیست! ولی جدا از شوخی من توی شُکم هنوز! یعنی اون پسر قدر این دختر رو میدونه که بخاطرش با آبروی خودشو خونواده ش بازی کرده یا...؟! ایشاا... که خوشبخت بشن! :/


بعدا نوشت:

دیروز عمو پورنگ توی اینستاش عکس دست دختر و پسر (مدل عروس دامادی) گذاشته بود، نمیدونم چرا ناراحت شدم که ازدواج کرده (یعنی چشم ندادم خوشبختی اونو ببینم خخخ) آخه اون عشق دوران کودکی من بود، عشق اولم... عشق پاکی که داشتم :)) البته بعدش اومد گفت که ازدواج نکرده و عکس ازدواجه یکی از طرفداراشه! آدم ایده آل همون عموپورنگه، درسته از من ۱۳_۱۴ سالی بزرگتره اما مهم دلشه و اون کودک فعال درونشه :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۴
بی نام

نظرات  (۳)

سلاام:)
امروز من رفتم دنبال فارغ التحصیلیم دانشگاه سابقم، مسئول امورمالی و امور فارغ التحصیلان نبودن و
رفته بودن سفر و من رو چشم انتظار گذاشتن تا 19 ام:(
به به شما هم رایتلی شدین مثل بنده فقط بنده دو ساله که سیم کارت رایتل دارم و کلی عاشقشم:)
پیش شماره بنده0921 میباشه پیش شماره شما چنده؟
 دلم بر اون سه تا ماهی میسوزه که مردن:(
خداروشکر که صورتتون نسوخت، خوشحالم نسوخت:)
و مادرها دست از مقایسه بر نمیدارن، یکی بهشون بگه تو فقط چهارتا حرف دربارش شنیدی میای با من که جلوت کار کردم، مقایسش میکنی:(
و کلا هر جا باشن ان شا الله خوشبخت بشن:)
و عشق است رفتارها و کارهای خود ادم:)
پاسخ:
سلام علیکم یا اخوی :)
الان اداره ها اوضاعش اینجوریه، حالا ما هم که تعرفه ها رو مشخص نکردن احتمالا بخاطر اینه که کارمندای تامین اجتماعیه شعبه ی تهران نیستن که تعرفه ها رو وارد سیستم کنن! 
پیش شماره ی من ۰۹۲۲ هست، نسل جدیدیم ما :)
زندگیه دیگه، مردن ماهی هم جزئی از زندگیه :)
امان از دست این مادرها :))

سلام
بنظر من که فرار نکردن اونا حتما گم شدن!!! خخ
خانم بی نام شُک نه شوک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شما چرا فارسی رو میخوای نابود کنی؟؟؟ خخ
پاسخ:
سلام... حالا دختره میتونه گم شده باشه اما پسره بعید میدونم خخخ!
من فارسی را دوست، ولی گویا او مرا ندوست😁
راسته که میگن دست بالای دست بسیاره، یه عمر من از مردم غلط املایی گرفتم حالا خودم دچارش شدم 😂
بی نام که غلط می گرفتی همه عمر، دیدی که چگونه غلط بی نام گرفت😂😂
عجب !
پاسخ:
واقعا جای تعجب داره بعضی رفتارها! :|

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.