...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

418. خواهر شوهر مظلوم :(

جمعه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ب.ظ

بخدا خواهر شوهر بد نیست، دیوونه نیست، حسود نیست، اونو دیوونه ش میکنن! کی میکنه؟؟ همین برادره خودش! راسته که میگن من از بیگانگان هرگز ننالم! والا داداشای مردم بعد از ازدواج بیشتر از قبل به خونواده ی خودشون بها میدن، داداش ما دربست شده مال اون طرف! از شانس من پس فردا ازدواج کنم همسرم اینقد خانواده دوست میشه که واسه ماه عسل هم خونواده شو باهامون میاره! یعنی در این حد بد شانس! حالا چی شده؟ چی میخواستین بشه؟؟ 

ما یه کوه داریم تو تبریز به اسم عون ابن علی که عامیانه بهش میگن عینالی، چرا؟ چون بالای اون کوه یه زیارتگاه هست متعلق به جناب عون! الان اون کوه شده یه تفرجگاه، مسیرشو آسفالت کردن، تله کابین زدن، غرفه های صنایع دستی برپا کردن اونجا، یه حوض درست کردن بالای کوه اندازه همون استخر ائل گلی (من این یه مورد رو هنوز ندیدم! فقط تعریفشو شنیدم) خلاصه کلی صفا دادن به اونجا، قبلاها که مامان زانوش مشکل نداشت زیاد میرفتیم، اما الان دو سالی میشه که حتی از کنارشم رد نشدیم! فاصله ش هم از خونه ی ما با ماشین تقریبا یه بیست دقیقه ای میشه، خیلی هم جای دوری نیست! خلاصه خیلی دلم میخواد برم ببینم چه آپشن هایی اونجا گذاشتن... اما...

امروز صبح همین داداش مذکور، مهیار رو آورده گذاشته پیش من که مراقبش باشم، بعد خودشو مامان و خانومش و کل طائفه ی خانومش رفتن عینالی خوش گذرونی! شما جای من، ناراحت نمیشدین؟؟ به مهیار که نمیتونستم چیزی بگم اما وقتی برگشتن حسابی حرصمو سر مامان خالی کردم گفتم از لج شما هم که شده با دوستام میرم عینالی ، اما بخدا دیگه با شماها (مخصوصا بابای مهیار) نمیرم! خندید و گفت باشه برو! میدونه که دوست پایه ندارم که! چون الناز عمرا بره، اون یکی دوستامم حال ندارن از کوه برن بالا، میگن یه جایی باشه که زیاد انرژی مصرف نکنیم! حالا خودمم بخاطر ترس از ارتفاع زیاد کوه دوست ندارماا، اما اونجا در حد یه تپه س، لذا از همینجا اعلام میکنم که به یک دوست (پسر یا دخترش مهم نیست) صرفا جهت رفتن به عینالی در یک روز تعطیل شدیدا نیازمندم :((

 بعد بگین خواهر شوهر بدجنسه! منه بدبخت که موندم خونه تا بچه ی اونا رو نگه دارم... کجا بدجنسم آخه :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۴
بی نام

نظرات  (۱۴)

یه داوطلب درست حسابی داشتی اونم پروندی 😒😒😒😒😒
پاسخ:
داوطلب داوطلب باشه سمج میشه😁
خودت میدونی بعد نگو الی فلان کرد بهمان کرد .من کلا ادم خوردوخوراکم اگه باشه میام اگن نباشه نه😂😁😁😁😂😂😂
پاسخ:
به خورد و خوراک باشه من خوده طرفم درسته قورت میدم 😂😂😂
اونجا کافی شابو رستوران داره اسمشم بام تبریزه اکه پولش رو میدی بیام 😊😊😊😊😊😊
پاسخ:
بام تبریز؟؟؟😑😑😑 من از ارتفاع میترسم ولش کن 😂😂
سلام.. :)
عیدتون مبارک باشه.. :)

ای بابا.. :( خداییش هم خیلی بده همه رفتن و شمارو نبردن.. :( اشکالی نداره بعدا طلافی کنید.. :) با همسرتون کلی جاهای خوب برین بقیه رو نبرین.. :))

کلا جاهای گردشی و اینا زیادن.. ولی میدونید.. من خودم یه جوریم میگم اصن اینجور جاها آدم تنها بره که چی بشه.. حالا شاااید گاهی وقتا با یکی از دوستام برم... ولی همین چند روز پیشا یه باغ گل و گیاه رفته بودیم با خانواده.. من اونجا فقط به این فکر بودم که واقعا کاشکی آدم با همسرش میومد همچین جایی بعد اون کلی ذوق و شوق میکرد گل هارو میدید... :)

اگر تبریز بودم احتمالا میومدم.. :) جالب بودا میگفتین همه داوطلب ها دورن.. :)) من تهرانم..

ولی حالا بهش فکر نکنید... کاریش نمیشه کرد.. اصن یه لیست بنویسید.. یارتون که اومد همه اینارو با هم بروید... :)

پاسخ:
سلام عید شما هم مبارک

حالا منو تنها گذاشتن کاری ندارم، منو دیگه جرا پرستاره بچه کرده بودن!! خودشم بچه ی شر و شیطونی مثل مهیار! 
واقعا مجردی حال نمیده :))
شما هم داوطلب هستین اما دورین :))
لیست هم فکر خوبیه... حتما بهش فکر میکنم :)
اگه مخارج من رو میدی میام باهات 😁😁😁
پاسخ:
مخارج؟ بالای کوه ناهار که نمیریم... ناهار میبریم :))
تا چهارشنبه خودتو برسون مشهد تا باهم به اتفاق فنچولا بریم پارک ریحانه ^_^
بزرگترین پارک بانوان مشهد
پاسخ:
😍😍 ای خداااااا چرا همه ش چیزای خوب باید از من دووور باشه :(((
عمرا بتونم مرخصی بگیرم :((((
برین خوش بگذره، لااقل عکساشو برام بفرست که فک کنم منم اونجا باهاتون بودم... مخصوصا اون فنچولا😍😍😍
سلام :)
درود بر خواهر شوهر ...
عیدتان مبارک :))
پاسخ:
درود بر شما

زنده باشین :)

عید شما هم مبارک باشه... روز خوبیه، حال خوش بهتون دست داد ما رو هم دعا کنین :)
من اگه نزدیک بودم میومدم.
دیگه اینقد خوراکی های خوشمزه براش نگیر که پیشت نمونه!چرا همه با هم نرفتین؟ 
پاسخ:
چرا داوطلبای اومدن با من دورن؟؟😭
اره باید یه کاری کنم پیش من نمونه :))
خب اگه من میرفتم مهیار رو پیش کی میذاشتن؟؟ بالای کوه هوا سرده، حتی امروز هوا کلا سرد بود بالای کوه بدتر، تازه بارونم میومد! مهیار مریض میشد اونوقت! من ایثار کردم :) 
وقتی با گوگل کروم کامنت میذاشتم اون کدها رو نشون میداد نمیدونم مشکل از چیه فک کنم مرورگرم ویروسی شده بود الان که دارم با فایرفاکس کامنت میدم فک میکنم مشکل حل شده باشه. لطفا یا اون کد ها رو پاک کن یا کل کامنت ها رو تا من دوباره برات کامنت بذارم داره اذیتم میکنه این کامنت ها
پاسخ:
اشکالی نداره خانومی فدای سرت😊
اگه اصلاح بشه کد هارو پاک میکنم اگه نه بنا به درخواست خودت کامنت رو حذف میکنم:)
هرچند من اصلا ناراحت نیستم از این قضیه:)
وقت بشه، به روی چشم:))
پاسخ:
چشمتون بی بلا :)
ان قدر خوشحال میشدم اگر خونمون تبریز بود که با شما کلی گشت و گذار برای این مورد که
گفتین که، میکردم و دست رد به سینتون نمی زدم؛(
و بازم بهت خوش بگذره و جای منم رو خالی کنیاا:))
پاسخ:
حالا اونقدا هم اشکال نداره، تشریف بیارین تبریز، هم فاله هم تماشا، قدمتونم روی چشم :)
جسارتا اهل کجایین؟
خدا بیامرز دایی منم همین جور بود...مادرا همیشه مظلومن
پاسخ:
بله خدا رحمتشون کنه... واقعا همینطوره...
سلاام.
گشت و گذار با دوستان بلاگری خیلی حال میدهد که من تو این گشت و گذار بدلیل دوری راه
نمیتونم همراهیت کنم خواهر خانم.
و ان شا الله بهت خوش بگذره:)
پاسخ:
سلام
دومین جواب رد رو از شما شنیدم! خدا بخیر کنه سومی رو :))
ایشاا... برم، خوش نگذره هم زیاد مهم نیس، فقط برم :)))
خواستم بگم اولا رو من حساب نکنید..کلی درس ریخته رو سر من..تازه اشم تهران کجا تبریز کجا..پس خیلی رو من حساب باز نکنید

ایشالا یه شاهزاده زیبا رو سوار یه پراید سفید میاد و با هم میرید هرجایی که دوست دارید..ماه عسل ، ترکیه، آدِنا .....باز صد رحمت به معرفت داداشتون که مادرشم با خودش برده
پاسخ:
ای بابا من مخصوص روی شما حساب کرده بودم :))) 
زیبا رو؟ پراید سفید؟ ماه عسل؟ ترکیه؟ چرا داغ دل منو تازه میکنین؟؟😂
چون قرار بود من مهیار رو نگه دارم مامانو برد، وگرنه اون طرف همیشه توی اولویته! البته حق داره هااا، قانونش همینه! 
از ملا نصرالدین میپرسن اهل کجایی؟ میگه هنوز زن نگرفتم! یعنی حتی اصالت یک پسر هم با زن گرفتنش تعیین میشه! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.