...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

422. بخدا از منه دیوانه تو دیوانه تری :))

سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶ ب.ظ

این گریه کردن موقع بدرقه ی عروس شده معضل! یادم میاد روز عروسی خواهرم، داداشم (بابای مهیار) که اون موقع سر خونه زندگی خودش بود و میلاد، عین دختر بچه ها اشک میریختن و مامانم قاطی اونا شده بود، اما من گریه نکردم (النازم بود و دید)، چون معتقدم نباید روز به اون خوبی رو الکی با احساسات خرابش کرد و عروس رو ناراحت کنیم! تا اینجا مقدمه بود :) 

امروز کار منو آبجی طول کشید و همه که رفته بودن ما دو تا مونده بودیم، گفتیم آهنگ باز کنیم گوش بدیم تا زمان سریعتر بگذره، همینطور که آهنگا یکی یکی پلی میشدن، این آهنگ اومد:

دریافت

گفتم آبجی من اینو خیلی دوس دارم، واسه عروسیم حتما بگین اینو تو تالار پخش کنن! همینجوری رفته بودیم تو حس، یهو گفتم آبجی وقتی من ازدواج کنم خیلیا گریه میکنن، مثلا مامان که به من خیلی وابسته س، حتی تو و عروسمونم گریه میکنین، یهو دیدم زد زیر گریه! گریه میکرداااا، گفتم بابا بیخیال حالا من یه چیزی گفتم، مگه گریه هاش تموم میشد!! گفتم دست بردار، هنوز نه من ازدواج کردم، نه عروسیمه، نه حتی خواستگار دارم!! یعنی جاتون خالی من از شدت خنده واقعا روده بُر شده بودم و اونم واسه هیچی داشت اشک می ریخت! چیکار کنم ‌‌... خواهر است دیگر... 

+عنوان در رابطه با خواهری :) 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۸
بی نام

نظرات  (۹)

به خاطر حاملگیه حساس شده 😂😂😂
پاسخ:
اصلا یه پا کارشناس مسائل عاطفی و احساسی بودی تو 😂😂
من سر هیچ عروسی گریه نکردم حتی سر عروسی خواهرم کلا گفتیم رو خندیدیم:)
ولی عروسی دختر خاله ام یه جوری سوز داشت که بیا و ببین دیوونه یه جوری خداحافظی میکرد که انگار دارن میبرنش اسیری:)
البته چون پدرش فوت شده بود  قضیه سوز دار شده بود کلا

پاسخ:
من معتقدم گریه اصلا جایی نداره، میخواد بده خوشبخت بشه دیگه، به قول شما اسیری که نمیره :))
طفلی حق داشته پس... ایشاا‌... خوشبخت بشه... شما هم همینطور :)
الهی ^_^
نباید می‌خندیدی! باید بغلش می‌کردی تا آروم بشه.
پاسخ:
اخه چیکار کنم هی گریه میکرد 😂
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۲۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
همون خونه ی 50 متری که میگین تو یه جای خیلی معمولی تبریز 70 میلیون پولشه همون سرویس طلا ساده ترینش 7-8 میلیون قیمتشه همون تالارم جسارتا کمه کمش 5 میلیون پول میخواد حالا بماند هزینه های خرید و .... حالا یه جوان با حقوق قانون کاری که تازه شده 1 میلیون و صد چند سال باید کار کنه تا این از پس این هزینه ها بربیاد ؟🤔 تازه ما بگیم وام بگیره کمه کمش 2/3 پولو باید قسط بده با باقیمونده پول میتونه زندگیرو بچرخونه ؟ این قصه سر دراز دارد زهرا خانوم من به دخترا هم حق میدم دخترم میخواد بیاد خونه ی بخت که خوشبخت بشه نه اینکه داغ نداریو بچشه  باز به همان جمله میرسیم که میگه پول صرفا خوشبختی نمیاره ولی نبودش حتما بدبختی میاره تازه اینا هزینه های شروع زندگی با دختر نسبتا قانع هست دیگه ببینید اون پر هزینه هاش و چشم وهم چشمی کناش چی هستن پس بهتره همین فرمونو هم ما پسرا بریم هم شما دخترا 😆 ولی وای به حال جامعه ی ما که فساد و فحشاش به خاطر همین مسائل به اوج رسیده و یقین داشته باشین اگر فکری به حالش نشه بدتر از این خواهد شد. (صرفا جهت اطلاع درسته من دختری رو دوست دارم که به خودش برسه و آراسته باشه ولی از این پلنگا شدیدا متنفرم 🤣)
پاسخ:
والا این قیمتا قبلا هم بود، داداش من با چندرغاز پولی که پس انداز کرده بود ازدواج کرد، روز اول هم به عروسمون گفت من فلان قدر دارم (شما فک کن ۱۰ تومن) ۴ تومنش رفت به طلاهای عروسمون، اون زمان که تقریبا چهار سالی ازش میگذره ۲ تومن شد پول عروسی و تالار و اینا، با یکم کمک اطرافیان و یه تدبیر خفن😁 درست یه سال بعد از نامزدیشون زنشو برو خونه ی خودش (هرچند هنوزم باید قسط بده ولی از مستاجری بهتره، اینم یه جور تدبیره که پسر باید عاقل باشه، بعضیا حاضرن توی یه جای خوب مستاجر بشینن اما پز بدن که ما فلان جاییم ، اما قسطی توی یه خونه ی معمولی نباشن که بعدها اون خونه مال خودشون میشه)! من میگم واقعا عروس ما هیچ سختی ای ندیده با اینکه داداش من با حداقل پول ممکن پا پیش گذاشت! و این بخاطر چندتا مساله بود، اول توکل به خدا (که الان کسی نداره) دوم راست حسینی حرف زد و به خونواده ی عروس دروغ نگفت که آی من فلان دارم بهمان دارم، سوم ریخت و پاش نکردن که حالا چون یباره عروسیمون، جوگیر بشه و بگه بذا واسه درآوردن چشم بقیه توی فلان تالار مراسم بگیرم و بترکونیم و اینا! 
چشم و هم چشمی هم شد، نمی گم نمیشه اما چجوری؟ مثلا می گفتن واسه شب یلدا مثلا هندونه که میارین یه کیک هم بیارین، یا توی عیدها (غدیر و قربان) که خونواده ی عروس و داماد وسایل میخرن و میبرن می گفتن مثلا بجای بلوز مانتو بخرین! واقعا اینا چیز مهمی نبود که بشه بهش گفت دختر پرتوقع!!! 
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۰۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
راستی یادم رفت شما دخترا توقعتون زیاده از ما پسرای 26 ساله انتظار امکانات مرد 50 ساله رو دارین به همین خاطر هم دخترا موندن هم پسرا اگه توقعاتتون رو پایین بیارین ازدواج خیلی سهل تر میشد 😒 به خدا بر خلاف تصورات شما دخترا پسرا هم میخوان سروسامون بگیرن ولی توقعات بی جای اکثر دخترا و بیشتر از اون بیکاری تو جامعه ما مانع ازدواج پسرا میشه 
پاسخ:
نه خداییش قبول دارم این حرفو، ولی توقع اون دسته از دخترا زیاده که واقعا خونه ی پدرشون توی بهترین رفاه و امکانات بودن، خب شما اگه همچین دختری انتخاب کنین قطعا توقع داره که زندگی ای بهتر از زندگی قبلش براش بسازین، اما دختری تو سطح خودتون انتخاب کنین به مراتب توقع کمتری داره! من توقعات بیجا رو درک نمیکنم! کاخ از شما خواستن یا ویلا؟ والا دخترای دور و بر من که ازدواج کردن زندگیشونو توی یه خونه ی ۴۰ _۵۰ متری شروع کردن، این توقعه؟ حتی ماشین هم براشون مهم نبود، عروسیشونم توی یه تالار خیلی معمولی برگزار شد، طلا هم یه سرویس میگیرن اونم جدیدا فقط گردنبند و گوشواره س، یعنی دستبند رو حذف کردن که گرون درنیاد، بعد هم بخوان خونه ی بزرگتری بخرن اونا رو میفروشن، دخترای بسازی هم هستن که متاسفانه آقایون خودشون اونا رو نمیخوان و نمیبینن، دنبال عمل کرده و آرایش کرده که باشین معلومه که باید بعد ازدواج هم تمام درامدتون رو صرف دک و پُز خانوم بکنین و اونم روز به روز توقعش میره بالا خب! این چیزا دیگه طبیعیه، خودتون باعث میشین سطح توقع ازتون بده بالا... وگرنه ما هم دختر شوهر دادیم، هم واسه داداشم دختر گرفتیم و توقع آنچنانی ای ندیدیم! 
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۰۱ شباهنگ (بایقوش سابق)
میدونم تو این مدت که من نبودم خیلی گریه کردین 😭 واقعا سخته خیلی سخته دوری از من 🤣
پاسخ:
اره این بارون هایی که میومد اشکای من بودن😂😂
خداییش سخته :)
😂😂
واقعی باشه  چه شود
من فقط نگران آرایشت هستم🙄
پاسخ:
ارایشم؟؟ یعنی خراب میشه؟؟😲😲 نههههههههه 
۲۸ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۱۴ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام خاله من اومدم 🤣 بابا بهش میگفتی کو شوهر حالا مگه شوهر هست ؟ تازشم بایقوش داره کار میکنه هنوز پول جمع کنه اونم شرایط ازدواج نداره که بیاد خواستگاری 🤣
پاسخ:
به به سلام خوش اومدی :) 
خیلی منتظرتون موندم نیومدین یهو دیدین من رفتماااا حادثه خبر نمیکنه :)) 
شما که موقعیت ندارین چطور میخواستین مامانتونو بفرستین محل کار من دختر انتخاب کنه؟؟🤔 امان از دست شما پسرا :)) خسته شدن دخترامون بس که به خانوما زل زدن که مبادا مامان شما باشه😂 دست بجنبونین 😂
خانواده هستن و احساس
پاسخ:
بله دیگه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.