...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

426. برای ناشناس عزیزم :)

دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ

این دو سه روز کارمون به حدی زیاده که از صبح ساعت ۷ که میرم سرکار و عصر ساعت ۸ برمیگردم بازم کارمون نصفه نیمه میمونه! دیروز گفتم بذا یه سر برم تلگرام ببینم چه خبره، دیدم پیام ناشناس برام اومده بعد از سالها... از اون دسته چیزهاییه که خیلی خوشحالم میکنه... نوشته بود این شعر تقدیم به شما و شعر "یه توپ دارم قلقلیه" رو برام نوشته بود، نمی تونین تصور کنین با چه ذوقی اونو میخوندم :) بالاخره هرچی باشه طرف واسه نوشتن اون برام وقت گذاشته بود..‌. جواب دادم و ازش بابت شعری که فرستاده بود کلی تشکر کردم، دوباره یه شعر برام فرستاد که این بود

من این شعر رو خیلی دوست دارم! همیشه دوست داشتم (و دارم) که یکی واقعا یواشکی منو از خدا بخواد :)) اما متاسفانه هیشکی چه پنهانی و چه آشکارا منو نخواسته :)) الان الناز میاد میگه چون اخلاق نداری، راستم میگه، ولی دختر باید بداخلاق باشه، شاید منظورمو الان متوجه نشین اما در آینده می فهمین منظورم چیه :) 

+ نمیدونم چرا حس میکنم این شخص که ناشناس فرستاده و بایقوش و کسایی که میخوان ناشناس بمونن همشون یه نفرن، و کاش اون یه نفرم... آدم چه چیزایی دلش میخواد... لعنت بر شیطون :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۳
بی نام

نظرات  (۵)

خدا قوت ...نه خسته 

پس تلگرامتون رو چک کنید
پاسخ:
ممنون😊

بابت اون شعر تلگرام هم خیلی خیلی ممنون 😊
من نه می خوام نمی تونم صبر کنم دا 
پاسخ:
میتونی یکم تحمل کن دیگه😁
واه واه نه رو می کوبوندی تو صورتش دا چرا این کار رو نکردی؟؟؟
پاسخ:
صبر کن... همه چی به وقتش 😂😂
امید چیز خوبیست امیدوار باش فرزندم:)
منم جوونی هام از این آرزوها زیاد داشتم ولی خبری نشد:)
پاسخ:
منم میدونم خبری نمیشه ولی خب ناامید شیطان است 😁
۰۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۱۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
بایقوش و پیام ناشناس؟ 😳 بابا خاله من حرفامو اینجا میزنم دیگه اگه لازم باشه تو خصوصی میگم پیام ناشناس لازم نیست که 🤣 ولی دیدین بختتون انگار داره کم کم باز میشه به حق امام زمان 🤣 ولی این دیدگاهتونو عوض کنین کسی از آدم بد اخلاق خوشش نمیاد حتی اگه خودشم بد اخلاق باشه 
پاسخ:
گفتم که فقط احساس میکنم... البته شیطون گول میزنه و دلم میخواد شما ها همتون یه نفر باشین :)) آرزو بر جوانان که عیب نیست، هست؟🤔
بخت؟ با یه پیام ناشناس؟؟ آدم امیدواریه شما رو داشته باشه😂
ولی منو با همین اخلاق بدم خیلیا خواستناااااا😉

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.