...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

427. از خستگی زیاد...

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۱۱ ب.ظ

شماها میدونستین  شعر "اتل متل توتوله" خیلی طولانی تر از اونی بود که تو بچگی میخوندیم؟! من که نمیدونستم :) یکی از وبلاگ نویس های خوبمون (آقا احسان) زحمت کشیدن و کاملشو برام فرستادن، کلی کیف کردم از خوندن اون شعر...

بخاطر کار زیاد این روزا حسابی خستم، دلم یه قرار دو نفره میخواد :) از اونایی که طرف با ماشین بیاد دنبالم، چون اینقده خستم که حوصله ی قدم زدن های عشقولانه رو هم ندارم :)) یه وقت باور نکنینا اینا همش هذیونه...:) #تو_بیا باهات حتی خسته هم باشم پیاده بالای عینالی هم میرم، قدم زدن های دو نفره که چیزی نیست :)

برادر دوستم که اسمش از اون دسته اسماس که من خیلی دوست دارم (رضا) داره برا کنکور درس میخونه و قرار شده هرجا سوالی داشت زنگ بزنه ازم بپرسه، یبارم زنگ زده، نمیدونم توضیحاتی که دادم واسش مفید بوده یا نه، اما براش آرزوی موفقیت دارم! 

دوستم به اسم مستعار صدیقه فردا کنکور ارشد داره، برا اونم آرزوی موفقیت دارم! 

نمیدونم چه کاریه بعضی آدم های بیکار میان ما رو توی گروه های غیر اخلاقی عضو میکنن، که چی بشه؟ هدف سازنده های اینجور گروه ها واضحه، هدف اعضای اونجا هم مشخصه، ولی بدون اینکه ما رو بشناسن اونجا اد میکنن واقعا کار بی شرمانه ایه! نفهمیدم کار کی بوده، اما اگه بفهمم تمام ادب خودمو می ذارم کنار و هرچی از دهنم دربیاد نثار خودشو خونواده ش میکنم! قبلا یه شرم و حیایی بود که الحمدا... دیگه اونم نیست... غیرتم که به فنا رفته خودمون خبر نداریم... خدا به دادمون برسه....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۵
بی نام

نظرات  (۵)

بله عزیزم خیلی مفید بوده ممنونیم از طرف من ورضا
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز دلم 😚
منم نمیدونستم.. :)

ای بابا بخاطر اون خط سبزه دل آدم میگیره.. :( ولی واقعااا خسته باشین تا عینالی هم میروید..؟ :)) ولی خب احتمالا اوشون دلش نمیاد.. همون با ماشینی موتوری چیزی دور دور میکنید.. :))

پشت کنکوریم نبودیم که اسممونم رضا باشه بعد زنگ بزنیم به دوست خواهرمون ازش سوالات کنکورمون رو بپرسیم.. :'( بعله حتما مفید بوده.. :)

ای بابا.. :( خدا هدایتشون کنه.. اگر قابل هدایت نیستن نیست و نابود بشن..
پاسخ:
اون خط سبز رو خیلی دوست دارم :) گرچه یکم واسه خودمم دلگیره 😁

پشت کنکوری هم نباشین و رضا نام هم نباشین بازم من در خدمتم :) 

بعید میدونم هدایت بشن، همون نیست و نابود بشن بهتره، خدایا دیگه تصمیم گیری با خودته :)) ولی همون گزینه ی نیست و نابود رو آمین :))
۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۴۸ شباهنگ (بایقوش سابق)
 سلام خاله 🤣 خسته نباشی اگه واسه ما زن نمیگیری برم یه وبلاگ دیگه تکلیف مارو مشخص کن 🤣 
پاسخ:
سلام
ای بابا من که آدرس مرکز دخترای خوب رو دادم که😂 خودتون دارین ناز میکنین! کی رو میخواین من براتون بگیرم 😂
عروس شو همه اینا درست میشه 😁
پاسخ:
اگه بدونم درست میشه حتما اینکارو میکنم😂
قبح ها از بین رفته
ضمنا شما قرار دونفره نمی خواین..مگر متاهل نیستید؟
پاسخ:
نه بابا من هنوز مجردم 😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.