...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

433. مناسبت در مناسبت!

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

سال ۷۴ نیمه ی شعبان افتاده بود ۱۷ دی ماه که همون روز میلاد به دنیا اومد! اصلا بخاطر همون اسمش شد میلاد؛ قرار بود بشه مَهدی ولی چون مِهدی تلفظ میکنن معمولا، کلا بیخیال این اسم شدن و فوقع ما وقع! یه همکار داریم که اونم دقیقا سال ۷۴ در روز ۱۷ دی ماه بدنیا اومده و چون دختر بوده اسم اونم شده مولود! این قضیه رو کاملا اتفاقی کشف کردیم و کلی هم سوژه شده بود! الان ما هر سال واسه میلاد دوتا تولد میگیریم و امروز علاوه بر اینکه عیدتون مبارک، مخصوص تولد میلاد رو هم تبریک میگم :) 

زمان دانشجویی، همون زمان که هنوز معلم بودن بین همکلاسی های من مد نبود، بنده توی اموزشگاه های مختلف زبان تدریس میکردم و بچه ها اینقد دوسم داشتن که کادوهای زیادی برام میاوردن ولی خدا شاهده من به نامه هم راضی بودم و خیلی سخت ازشون کادو قبول میکردم، با این حال هیچ وقت بین دوستام به عنوان یه معلم شناخته نشدم که تبریک دریافت کنم، الانم که مثلا کارمندم، اصلا کارگرم، باز هم تبریک نمی بینم! خب طبیعیه که منم به دوستام تبریک نگم دیگه؛ و بجز الناز به هیچکدومشون تبریک نگفتم که بشه این به اون در! اما الناز... هم روز معلم رو باید بهش تبریک بگم، هم روز مهندس رو، هم روز دانشجو رو، هم روز دانش آموز رو، یکم دیگه همت کنه ایشاا... شامل تبریک روز دکتر و پرستار و مادر و اینا هم میشه! خیلی خوش بحالشه ها :)

دوستام که وبلاگمو نمیخونن، لذا از همینجا به دوستان وبلاگ نویسه معلم، از جمله زمزمه های تنهایی، محبوبه خانم، آقایان احسان و زیتون (فعلا از شغل اینا باخبرم) و اونایی که معلم هستن و من خبر ندارم تبریک میگم! یه تبریک مخصوص هم واسه اون دسته از خواننده های معلم خاموش و روشنی که وقت میذارن مطالب منو میخونن :) روزتون مبارک باشه... ایشاا... روزی برسه که تمام معلم ها به حق و حقوق و مخصوصا احترامی که لیاقتشو دارن برسن:) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۲
بی نام

نظرات  (۱۱)

سلام زهراجونم روزمعلم و عیدتون و تولد میلاد پساپس مبارککک
پاسخ:
سلام عزیز دلم
ممنون و باز هم ممنون! 
تولد تو هم پساپس مبارک گلم😚😚
فدات دوست عزیز
پاسخ:
خواهش میکنم دوست گلم...معلمی واقعا برازنده ته😘😘
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۰۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
حالا از کجا فهمیدین من جا میزنم؟  🙄
پاسخ:
فهمیدن نمیخواد... تقریبا مطمئنم 😊
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۷:۵۲ شباهنگ (بایقوش سابق)
میگم بیاین ماهم تو اینستا قسمت بیو اسم همو بنویسیم یدونه هم قلب بزاریم جلو اسما به کوری چشم حسودا خودمونو اینجوری تسکین بدیم🤣 تازه بعد از اونم میخوام عکس دوتا دست تو استوری بزارم که دست همو گرفتیم مثلا بعد شمارو تگ کنم رو عکس🤣 
پاسخ:
من هیچ مشکلی ندارم با این قضیه اما شما جا میزنین 😂😂
و این در حالیه که تمام فامیل های سوزباز ما توی پیج من هستن اما پیج شما ممکنه هیچ آشنایی توش نباشه! یعنی در این حد هم من به خودم اطمینان دارم هم فک و فامیل 😊
تبریک فراوان 🌷🌷😊
پاسخ:
سپاس فراوان 😊🌷🌷
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۲۶ شباهنگ (بایقوش سابق)
🤣پس اینجور که معلومه فقط من و شما کسیو نداریم🤣
پاسخ:
فک کنم همینطوره😭
سلام :)

مبارکه ان شاءالله روز عید و روز معلم
پاسخ:
سلام 😊
بر شما هم مبارک🌷🌷
سلام
تبریکات فراوان در بسته هایی از نور، تقدیم شما باد

بر خوانندگان معلم و استاد شما هم مبارکباد
پاسخ:
سلام جناب استاد
ممنون🌷🌷
و باز هم ممنون🌷
۱۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۵۰ شباهنگ (بایقوش سابق)
خاله شما که اینقدر دستت تو کار خیره دست این دو تا جوون مولود و میلاد و تو دست همدیگه بزار دیگه عوض اینکه منو مزدوج بکنی 🤣 هم اسمشون به هم میاد هم سنشون هم تاریخ تولدشون 🤣
پاسخ:
اخه اینا هر کدوم یکی رو دارن، با اونا چه کنم؟؟😂
شما داری از دست میری برا همین برا شما تلاش میکنم 😁
میلاد و مولود جالب شدن :D 
هم روزتون هم عیدتون مبارک !!
پاسخ:
تا یه مدت می گفتم مولود خوبه بیای عروس ما بشی وقتی تو و میلاد اینهمه با هم شباهت دارین :)) 
ممنونم عید شما هم مبارک باشه :))
عه چه خووووب
روز توم مبارک خانوم معلم گل
روزهای دیگه ای هم که نمیدونم شاملت میشن یا نه هم روی هم رفته مبارک :)
پاسخ:
ممنونم خانوم معلم عزیز :) 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.