...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

444. اعتقادات بی اساس!

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۱۴ ب.ظ

از ۲۴ اردیبهشت متنفر بودم! توی این روز یکی از منفورترین انسان های روی زمین بدنیا اومده بود، اونقد از این بشر متنفرم که هیچوقت دلم ازش صاف نشد و نتونستم ببخشمش! تا مدت ها از تمامی متولدین این ماه هم بدم میومد، حتی دختر خالم هم که اردیبهشتی بود رو بی دلیل همه جا بلاکش کرده بودم و نمیتونستم باهاش یه رابطه ی درست و حسابی برقرار کنم و آخر حرفامون به دعوا میکشید! بیشتر هم که دقت میکردم، فک میکردم یه اخلاق مشترک بدی هم بین متولدین این ماه  هست و اون اینه که خودشونو سرتر از بقیه میدونن و فک میکنن خودشون بهترین مخلوقاتن، تا اینکه صاحب کارمونو دیدم... یه اردیبهشتی که اخلاقش با تمام متولدین این ماه فرق داشت... و چندتا از دوستای خوبم که اونا هم متولد این ماهن و آدم های واقعا خوبی هستن و البته سهیل... عشقه خاله ش! :)

البته اینا مال زمان جاهلیت بود؛ الان به این چرت و پرت ها هیچ اعتقادی ندارم و اطرافیانم رو بر اساس ماه تولدشون قضاوت نمیکنم، اما به این اعتقاد دارم که اونی که ادعایش بشه که آدم خوبیه و اینا ، قطعا پست ترین و بی شخصیت ترین آدم روی زمینه!

بدبختی اینجاس که امروز تولد یکی از دوستامم هست رفتم بهش میگم نمیشد یه روز دیگه بدنیا بیای آخه؟ عدل باید منو یاد اون آدم پست بندازی؟ به کل یادم رفته بودااا تولد دوستمو که دیدم باز یادم افتاد! امیدوارم یه روز برسه که هیچی منو یاد اون آدم نندازه! 

+ فقط در کنار خوبی های تو میتوانم آدم های بد گذشته را ببخشم، اگر بیایی آدم های زیادی را مدیون خودت میکنی خوبِ من :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۴
بی نام

نظرات  (۵)

بیشترشون مغرورن و خودخواه؟؟
برم از همه جا بلاکت کنم دلم خنک شه؟؟
چرا آخه؟؟
ما به این خوبی؟؟
حرف احسان خان ور گوش بده
دوست باش با ما
ما به این خوبی
پاسخ:
نه عزیز دلم شماها ماهین😁 ببین سهیل ما هم اردیبهشتیه😁 من شماها رو خیلی دوست دارم😘 
بلاک؟؟ دلت میاد😢
من دوستای خوبم مثل تو و چند نفر دیگه اردیبهشتی ان😊
متولدای اردیبهشت که خیلی خوبن..همه تعریف میکنن ازشون.
کاش منم اردیبهشتی بودم
پاسخ:
نه بابا بیشترشون مغرورن و خودخواه، ولی توشون خوب هم پیدا میشه😁
این سبز نوشته هات دیگه داره سریالی میشه ها 😉
پس کی میاد این مخاطب بی مخاطب نوشتن های بلاگرا
عَی باباع 😂
پاسخ:
نمیاد دیگه... لامصب نمیاد...
توی ماه رمضون باید فقط برای اومدن مخاطب های بلاگرها دعا کنیم😁
۲۴ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۲۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
سلام بر خاله ی عزیزم 😊 منم از شما متنفرم الکی مثلا منم متولد اردیبهشتم 🤣  
پاسخ:
سلام بر شما😊
خیلی دوست دارم یکی ازم متنفر باشه😂 حس خوبی میده! 
واقعا شما متولد کدوم ماهین؟
راجع به اون پیام... کو؟ کجا؟ من چیزی نگرفتم😁

فرستاده شد😁
کینه ها وبدی ها گذشته رو فراموش کنید .
میتونم بپرسم اون شخص کیه ؟
پاسخ:
خیلی سعی کردم فراموش کنم نشد؛ شاید بعدها فراموش کردم! 
والا یه نارفیقی بود که بدترین کار رو در حقم کرد! خیلی بد! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.