...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

446. اثرات مخربِ سلیقه :)

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ق.ظ

اعتراف میکنم تنها چیزی که ندارم، سلیقه س اونم توی محل کار! چرا؟ از اونجایی که میز به هیچکس وفا نداره، چرا من براش زحمت بکشم و هی تمییز نگهش دارم و هی پاکش کنم؟ از کجا معلوم شاید فردا اون میز رو بدن یکی دیگه و تمام زحمت های من از بین بره! (توجیه خوبیه واسه شلخته بودنم!) :))

یه مشتری داریم که اونقد باهامون صمیمیه که میتونه بیاد این طرف میز و بشینه پشت میز هرکی که صندلیش خالیه! یه آقای تقریبا ۵۰ ساله و بسیار بسیار شوخ طبع و خوش اخلاق که همه مون دوسش داریم و هروقت میاد کلی ما رو میخندونه! چند وقت پیش گویا اومده بوده پشت (جلوی) میز من نشسته بود و این یادگاری رو روی مانیتورم گذاشته بود:

(لطفا مرا پاک کنید... رنجبر) 

من میخواستم نگهش دارم اما اونقد دوستام اومدن و هی گیر دادن که تمییز کن اون لامصبو خلاصه واسم آبرو نذاشتن، همت کردم و تمییزش کردم و دیدم نور صفحه چقد زیاد بود!! کور شدم بخدا... مجبور شدم نورشو خیلی کم کنم (شما ضخامت اون گرد و خاک رو تخمین بزنین دیگه!) 

+ اولین سحری به اون سه نفر+ آذری قیز (نویسنده وبلاگ زمزمه های تنهایی) تک زدم! هیچکی جواب نداد جز همین آذری قیز! بازم مرام اون، دمش گرم! دومین سحری دیگه به هیشکی تک نزدم (اعتصاب) 

+ برای مراعات حال اطرافیان و اینکه معذب نباشین توی ماه رمضون از بوی دهان، توصیه میکنم واسه سحری حتما گوجه فرنگی میل بفرمائید! من سالهاس این گوجه رو روی انواع و اقسام افراد آزمایش کردم و البته همه شون تاثیر اونو روی بوی دهنشون تایید کردن! مسواکم بزنین، حجابتونم رعایت کنین :) 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۸
بی نام

نظرات  (۶)


مانیتورتو ندیده بودم باورش برام سخت بود که بهت بگم چنگیز سیبیل!
ولی الان که بیشتر دقت میکنم میتونم به عنوان چنگیز سیبیل باورت کنم:)

پاسخ:
خدارو شکر یکی بالاخره باور کرد چنگیزم :)

میخوام برگردم به زادگاهم مغولستان :)) از اونجا برم چین و بعدش کره!!  :))

سلام
واقعا که!
از شما انتظار نداشتم! اینم شد مانیتور؟؟؟!!! نه ــخدا رو شکر که فقط خاک نشسته روش ــمیتونست کاملا گلی باشه!

پس چرا بمن تک نمیزنید آخه؟؟؟!!! ضمنا من چطور حجابمو رعایت کنم آیا؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ:
سلام!
در اصل مانیتور باید اینجوری باشه بقیه ش سوسول بازیه :))

آخ اخ یادم نبود... دینگ دینگ (اینم تک زنگ شما) :))

حجاب برای آقایون هم تعریف شده، همونو رعایت کنین :)
دخترم واقعا انگیزت چیه پشت این مانیتور میشینی؟!! 
پاسخ:
شما نمیدونی، این گرد و غبار نور تصویر رو تنظیم کرده بود که چشمم اذیت نمیشد، از وقتی تمییزش کردم هرطوری که نور رو تنظیم میکنم چشمم رو اذیت میکنه! انگیزه م این بود 😁
سلام علیکم :)
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات.. :)

اتفاقاا من تو محل کار تقریبا همیشه میزمو چک میکنم و حواسم بهش هست.. چون میگم این میز منه.. مثلا دسکتاپ کامپیوتر هم.. وقتی بهم ریخته باشه باید کلی بگردم یه چیزی رو پیدا کنم.. یا وقتی کثیف باشه میبی یهو آستین پیراهنت خاکی اینا شده !! من گاهی وقتا این اخلاقم باعث میشه یهو کل اتاق های مربوط به ما تمیز بشن !!

خداییش انتظار نداشتم مانیتور شما اینطوری باشه :)) من خودمم گاهی وقتا اتاقمو مرتب نکنم خواهرام میان گیر میدن میگن رو میز 1 میلیمتر خاک نشسته !! یه لحظه احساس کردم مانیتور رو از تو انباری آوردن :))

+ به ما که خب زنگ نزدین پس هیچی تکلیفی هم بر گردنمون نی :)

+ آره واقعا خوب نیست.. بخصوص میبینی کسی هم مراعات نمیکنه میان تو صورتت آنچنان حرف میزنن :( من فقط صبح که میرم بیرون یه بار مسواک میزنم امیدوارم زیاد اذیت نکنه.. :)


پاسخ:
سلام بر شما :)

طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق باشه ایشاا...! 
از قضا دیشب توی این فکر بودم که خبری از شما نیست چرا؟! نه پستی، نه کامنتی، نه حتی تک زنگی😂
والا من که ساعات کاریم یکم کمه، وقت اضافی ندارم بشینم میز مرتب کنم یا تمییز کنم و اینا، یکمم تنبلی خب بی تاثیر نیست :) ولی خب اینا مال محل کاره، دیگه تو خونه اینقده شلخته نیستم :))
+ شماره نداشتم که نزدم وگرنه تکلیف رو دوش تک تک شماها هست :)) رفع تکلیف نفرمایید😂
+ بعضیا که دیگه هیچ... ولی گوجه فرنگی تاثیر داره خوردنش😁 
از نظر سلیقه هم مث خودمی خواهرجان:)
ببخشید من تک زدی و باز کردم گوشیم از اون سیستم های فوق هوشمنده تشخیص نمیتونم بدم کیه زنگ زده تا  گوشی تاشو رو باز کنم:)
من از امروز خودم بهت تک میزنم عزیزممممممم
البته اگه از سرماخوردگی نمرده باشم
پاسخ:
یعنی عاشقتم😂😂😍😘

دستت درست منم فقط به تو تک میزنم😊
خدا نکنه دختر... ایشاا... هرچی زودتر خوبه خوب شی😊
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۹:۵۷ شباهنگ (بایقوش سابق)
😐😐😐😐😐😐😐 آفرین بر بانوی با سلیقه 😁😁
پاسخ:
الان این تیکه بود عایا؟ خداییش باسلیقه م اما نه تو محل کار😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.