...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

447. عمو کوچولو :)

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۴۳ ب.ظ

برای مسخره کردن اون دسته افراد که میومدن تو اینستا پیام میدادن که سلام خوبی و بعد دیگه چیزی نمی گفتن و آب میشدن میرفتن تو زمین، این عکس رو استوری کرده بودم 

یکی از بچه باحال های اونجا (مهمه که بدونین متولد ۷۳ بود) اومد برام اینو نوشت:

از این رفتار خوشم اومد و گفتم بذا ببینم کیه، رفتم یه گشتی زدم تو پیجش، یه آدم کاملا معمولی بود! همین که خواستم بیام بیرون چشمم خورد به یه عکس که سه چهار تا پسر بودن و در حال شوخی کردن، و این پسره زیرش نوشته بود منو و برادرزاده هام! به عکس که خوب نگاه کردم دیدم عه! یکیش از بچه های دانشگاه و برادره دوستمه (و مهمه که بدونین اونم متولد ۷۱ یا ۷۲ هست) از اینکه عمو از آدم کوچیکتر باشه حسابی خندم گرفته بود و نمیتونستم جلوی خودمو بگیرم، اخه معمولا عمو پیر میشه! تصور میکردم بچه که بودن، اینا تو کوچه بازی میکردن، بعد یکی میگفت فلانی اون پسر کوچولوعه کیه که بازیش نمیدین، اونم بگه عمومه:)))

دیشب دوباره پیام داد، ازش پرسیدم تو واقعا عموی فلانی هستی؟ گفت اره، گفتم حلال کن کلی واسه این قضیه خندیدم! گفت این که چیزی نیس من یه برادرزاده دارم که بچه هم داره... :) جاتون خالی حسابی بساط خنده به راه بود! 

+ با ماه رمضون چه میکنین؟ شارژ میگیرم همین الان اذان میگم :)) 

+ خودت نمیدانی ولی حال دلم را خیلی خوب کرده ای این روزها...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۳۱
بی نام

نظرات  (۵)

عه منم گفتم دایرکت بدم سلام خوبی..؟ :)) ولی دیگه گفتم نه خوبیت نداره.. :))

دخترم نشدیم یه پیچ اینستا داشته باشیم و فالوور و اینا بعد بهمون پیام بدن سلام خوبی.. :))) بعد تازه بعدناش هم باز بهمون پیام بدم و بساط خنده باشه... بعله.. :))

چجوری وقتی نیست.. حال دلتون رو خیلی خوب کرده این روزا..؟ (اون ایموجی تلگرام خدابیامرز که داره فکر میکنه) :)
پاسخ:
حالا شما اگه دایرکت میپرسیدین خوبیت پیدا میکرد 😁 بالاخره شما فرق دارین :)) وبلاگ نویسا کلا فرق دارن با بقیه :))

پسرا هم دست کمی از دخترا ندارن توی این پیام اومدن ها براشونو و بساط خنده و اینا😁 دیدم که میگم :))

حالا من یه چیزی گفتم شما زیاد تو عمقش نرین😂 اینجور مثلا عاشقانه هم بهمون نمیاد یکم بلد نیستیم... بذارید به حساب ناشی گریمون😁
۰۲ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۲۳ محسن رحمانی
مشکوک میزنید:دی خخخخخخخخ
بله هستند عمو وخاله و... که کوچکتر از برادر یا خواهر زاده هاشون هستند.
پاسخ:
نه بابا مشکوک کجا بود :)
خیلی جالبه هااا مثلا من با خاله م خاله بازی کنم😂
سلام
خواهر زندایی من از داییش بزرگتره.
پاسخ:
سلام
بله این چیزا هم هست...
خیلی هم عجیب نیست چون من یه دختر خاله دارم که از دایی و خاله ام بزرگ تره
خاله ام یه نوه داره که از دو تا از پسرخاله هام بزرگتره:)
پیش میاد بالاخره
ماه رمضون هم دوست داشتنیه فعلا تا اینجا باتری مون فول شارژه تا ببینیم در ادامه چی پیش میاد
طاعات قبول دختر تبریزی....
پاسخ:
چه جالب... من همچین چیزی ندیدم یکم برام عجیبه! 

عبادات شما هم قبول حق بانو :)
سلام
خوبی؟
😁
پاسخ:
سلام خوبم😂😂😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.