...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

452. عنوان خاصی به ذهنم نمیاد!

يكشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

دخترا دوست دارن وقتی که میفهمن یکی از دوستاشون ازدواج کرده حداقل سه تا چیز راجع به اون پسره بدونن، اسم پسره، شغل پسره و قیافه ی اون! سن و نحوه ی آشنایی و تعداد بچه ها و اینا رو معمولا دوستای خیلی خیلی صمیمی میپرسن! 

از چند وقت پیش الناز به یکی از همکلاسی های من شک کرده بود و هی به من میگفت که هما احتمالا یا ازدواج کرده یا در شرف ازدواجه! منم می گفتم نه بابا... حالا عکسه دوتا دسته گل توی اینستاش گذاشته دلیل نمیشه ازدواج کرده باشه، اما گویا حق با الناز بود و من امروز صبح که برا سحری بیدار شده بودم اینو فهمیدم! عکسی که هما از خودش و نامزدش و این کیک گذاشته بود، خیلی جامع و کامل بود و نیازی نبود دیگه بریم ازش بپرسیم که اسمش چیه و چیکارس و اینا... حتی روز تولدش رو هم فهمیدیم که دیروز بوده! :)

از صبح با خودم دارم فکر میکنم که یعنی همسر من چیکاره میشه و خدا خدا میکنم شغلش یه جوری باشه که بشه باهاش کیک درست کرد و اینجوری پست کنم که دیگه هی مجبور نباشم به همه توضیح بدم که شغلش فلانه و از این صوبتا :)

+ قبلتر ها وقتی می شنیدم یکی ازدواج کرده تا یکی دو ساعت (نه بیشتر) افسرده میشدم و هی به شانس خودم لعنت میفرستادم، اما اینبار با اینکه منو هما زمانی خیلی صمیمی بودیم و بعدها به دلایلی یکم رابطه مون سرد شد، هیچ حس خاصی بهم دست نداد! میگن وقتی آدم ها حسشون رو از دست بدن یعنی دارن میمیرن، راس میگن؟! 

+ همه چی یه طرف، اون اسم رضا کوفتت بشه هما! لامصب اسم قحطی بود؟ چرا اسمی که من دوست دارم آخه؟ حالا خیلی هم دوروبرمون کم نداریم اسم رضا رو، اما خب این اسم رو دوست دارم! توی این یه مورد فقط خوش بحالش...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۶
بی نام

نظرات  (۷)

۰۶ خرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۲ محسن رحمانی
خخخخخخخخخ کوفت کی بشه ؟ :دی

حالا حتما باید بشه با اسم اون شغل کیک درست کرد ؟
پاسخ:
کوفته دوستم بشه دیگه اون اسم :)))

اره دیگه... بالاخره هر شغلی باشه میشه شبیه به اون یه کیکی درست کرد😁
سلام :)

پسرا احساس میکنم یه کم کنجکاو هستن در مورد ظاهر و سن و مثلا چیزای دیگه مثل نحوه ی آشناییشونو از اینجور چیزا.. شایدا.. نمیدونم.. :)

حس خاصی نیست یهو متوجه میشین عه فلانی ازدواج کرده.. مثلا با دیدن این عکس..؟ آدم یه جوری میشه.. :) ولی حالا از شما به عنوان کسی که اینستا دارین و البته خیلی روزمرگی هاتونو نمیگذارین اونجا.. میپرسم که.. چرا باید تو اینستا بود و عکس گذاشت و زندگی خصوصیمونو به بقیه نشون بدیم...؟ :)

مثلا کیک اگر واسه من بگیره.. این شکلیه :

http://bayanbox.ir/view/990998794418986718/1.jpg

البته اگر با ذوق و شوق اینا باشه هاا.. :))

کار اونوقت بعضی جاها میرسه به جایی که میگی.. باشه.. کیک هم به قول پنجعلی بود بود.. نبود نبود.. :)

من دلم میگیره.. بخصوص مثلا ببینم یکی یه همسری داره که مشخصاتش تقریبا اعتقادی.. ظاهری.. فکری.. رفتاری و.. به اون چیزی که آدم تو ذهنشه نزدیک باشه.. هعی.. حالا شما در نظر بگیر یکی هست که از آدم 6 سال کوچیکتره.. بعد ازدواج کرده.. بعد خانمش دستشو میندازه گردن اون و خیلییی صمیمی یه گوشه مجلس با هم حرف میزنن.. یا مثلا خانمش قربون صدقه اش میره جلوی آدم.. :/

اسم هم ماجرای خودشو داره... :)
پاسخ:
سلام علیکم :)

من فک نمیکردم پسرا کنجکاو باشن، ما دخترا یکم خیلی فضولیمون زیاده😂 درسته اصطلاحش مناسب نیست ولی خب حقیقته نمیشه انکار کرد😂
حالا من خیلی خودم با این نمایش زندگی خصوصی تو اینستا موافق نیستم و مخالفم هستم در مواردی! ولی خب اعلام اینکه آدم ازدواج میکنه، یا یه اتفاق مهمی براش  تو زندگی میوفته خوبه که به دوستاش بگه، دوستامونم اونقدر از هم بی خبریم که نمیشه مثلا من بعداز دو سال بهشون پیام بدم که عهههه اره منم ازدواج کردم :)) اما تو اینستا اعلام کنم بهتره به مراتب! :) بالاخره شاید نگرانمون باشن که مثلا زهرا مونده تو خونه و کسی نیس بگیرتش، با اعلام من نگرانیشون برطرف میشه 😂😂
به به چه کیک قشنگی، اتفاقا به همسری که مهندس برق و الکترونیک و اینام باشه فک کردم که کیکش رو چجوری سفارش بدم... الان آمادگی ازدواج با هر شغلی رو دارم😂 چون به کیک های تولدشون فکر کردم 😂

اخ اخ دیدن این صحنه ها خیلی دردناکه، ولی خب اونی که ۶ سال کوچیکتر باشه و ۶ سال زودتر از شما تشکیل خانواده داده، ۶ سال زودتر مجبور شده با مشکلات دست و پنجه نرم کنه! من همیشه غبطه میخوردم به دخترایی که ۱۸ سالگی دوست شدن و ازدواج کردن، با یکیشون که توی این شرایط ازدواج کرده و الان یه دختر ۱۲ ساله داره وقتی حرف زدم زد زیر گریه، گفت اون سنی که من نیاز داشتم با دوستام بگردم، خوش بگدرونم، به قولی جوونی کنم، هر روز نگران قسط خونه و بدبختی شوهرم بودم و یه بچه هم اومد تو زندگیم که شد قوز بالا قوز! 
احساس کردم زندگی من به مراتب بهتر از اونه! 

والا این اسم ماجرای خاصی نداره، منو خواهرم واسه گذاشتن اسم رضا برا بچه هامون رقابت میکردیم، حتی سهیل قرار بود اسمش بشه رضا، اما چون عموی دامادمون هم اسمش رضا بود، یکم ناجور میشد که دو نفر تو فامیل، اسم و فامیلشون دقیقا یکی باشه... برا همین اگه اسم همسر، یا پدر همسر، یا برادر و عمو و عموزاده ی همسر من رضا نشه، احتمالا اسم پسرم رضا بشه😂😂 
ایشالله عکس کیک تولد نامزد خودتون:)
پاسخ:
ممنون :))

ایشاا... کیک نامزدی شما😁
نه نشونه ی مردن نیست یا نشونه ی افسردگیه یا نشونه ی پیری:)
میبینی چقد دارم بهت اعتماد به نفس میدم ؟؟
منم قبل تر ها خیلی حسرت میخوردم ولی الان دیگه برام عادی شده
میگن خوشبختی وقتی حواست بهش نیست میاد سراغت
امیدواری هم چیز خوبیه
امیدوارم یه رضای پزشک خفن نصیبت بشه حسابی بتونی پز بدی با اسم و رسم و شغلش:)
جدای از شوخی برات انسان ارزو میکنم حالا اسمش هرچی میخواد باشه. همین که انسانیت داشته باشه برای تضمین خوشبختی کافیه
پاسخ:
یکم دیگه ادامه میدادی خودکشی میکردم😂😂 
اره واقعا فک نمیکردم اینقد عادی بشه که یه دونه فحش هم ندم به خودم و شانسم😂
والا من اگه اهل پز دادن بودن... واقعا همیشه منم گفتم که آدم باشه اصلا اسمش عین الدوله باشه! ولی آدم باشه... 
سلام ببخشید یه سوال داشتم . 
go from یعنی چی . 
مثلا 
Those statements go from 2012 till 2016
پاسخ:
سلام
این کلمه که حرف اضافه داره به تنهایی معنیه خاصی نمیده که مثلا بگیم یعنی "رفتن از" 
ولی جمله تون این معنی رو میده که "این اظهارات (بیانیه ها) از سال فلان تا فلان برگزار میشه!" 
ممنون از مطالب مفیدتون
لطفا به سایت ما هم سربزنید.
تبریک میگم به دوستتون

امیدوارم هم شما هم با فرد مورد نظر خودتون ازدواج کنید!!
پاسخ:
ممنون :)

شما هم همینطور:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.