...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

462. من و گربه ی شیطون!

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ق.ظ

ظهر خوابیدم توی خواب و بیداری احساس کردم صدای گربه میاد...آخه اصلا امکان نداره گربه بیاد تو خونمون، یه چیز غیرممکنه! بیشتر که دقت کردم حس کردم یه دست کوچولو هم داره موهامو نوازش میکنه... یا خداااا یعنی واقعا گربه اومده خونه و الان بالای سر منه؟؟ 

چشامو باز کردم دیدم بلهههه! یه گربه ی کوچولو اومده بالا سرم نشسته داره با موهام بازی میکنه!! شما بودین عاشقش نمیشدین؟

گربه رو گرفتم محکم بوسش کردم که یهو از دستم فرار کرد! دنبالش افتادم گفتم وایسا.... وایسا ازت عکس بگیرم... به زور و با هزارتا وعده و شکلات (گربه ی شکلات خور!!) تونستم این دوتا عکس رو ازش بگیرم! 

عایا این کار درستیه که عروسمون مهیار رو اینجوری کرده و فرستاده جون من؟؟ عایا اینجا خواهر شوهر مظلوم واقع نشده؟؟ عایا حقوق بشر در خواب رعایت شده؟؟ 

+ عاشق نقاشی کشیدن رو صورت بچه هام... یبارم میخوام رو صورت خودم نقاشی بکشم ببینم چه شکلی میشم... احتمالا خوشگل بشم :) 

+ بیشتر شبیه موش شده تا گربه... ولی اصرار داره که گربه س :)) 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۹
بی نام

نظرات  (۱۲)

وااااااااای الهی عسیسم
پاسخ:
😊😊😊
خدا براتون نگهش داره
پاسخ:
قربونت برم ممنون :)
چقدر این مهیار نازه!!!
پاسخ:
لطف داری عزیزم :)
خدا حفظش کنه :)
خو خواهر شوهر بازی در بیارید تا تکرار نشه 😂
پاسخ:
والا من اونقدا هم که ظاهرم نشون میده خواهر شوهر بدجنسی نیستم :))
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۱ محسن رحمانی
نه نه شوخی کرم گناه دارید :دی 

الکی گفتم😂😂
پاسخ:
پس بالاخره اعتراف کردین که گناه دارم😂😂
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۸ محسن رحمانی
خخخخخخخ نه گناه ندارید :دی
پاسخ:
خب اگه اینطوره باشه دفعه بعد میگم منو بزنه😐😐
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۹:۰۵ محسن رحمانی
نه اون شمارو بزنه :دی خخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
چرا اخه؟؟ گناه ندارم؟😁
تاریخ دقیق تولدش لطفا
پاسخ:
۲۶ مرداد ماه ۹۵ 😁
موش بخوردش چه بامزه است
خدا حفظش کنه :)
پاسخ:
😂😂 مرسی عزیزه دلم😁
۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۴۸ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخ چه بامزست خدا حفظش کنه .نه اصلا هممظلوم واقه نشده اید :دی تازه جای کتک هم داشت :دی
پاسخ:
ممنونم😁
یعنی جا داشت اون منو بزنه یا من‌اونو بزنم؟😂
سلام :)
خدا حفظش کنه عمه زهرای عزیز
پاسخ:
سلام :)

خیلی ممنونم😊
طب سنتی ظهور 

عالی بود 
پاسخ:
ممنون😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.