...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

473. شبِ یک کنکوری!

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ب.ظ

وسایلامو آماده کردم که چیزی کم و کسر نیاد، آب معدنی و یه بیسکوییت هم فعلا گذاشتم تو یخچال تا فردا خنک بشه! ببینین چیزی کم نداره؟

هر سال بعد از اینکه دفترچه ی عمومی رو جواب میدادم، همین که دفترچه ی اختصاصی رو میدادن سر دردم شروع میشد و اکثر سوالا رو که بلد هم بودم بخاطر سردرد رد میکردم و اونایی که کمتر به فکر کردن نیاز داشتن رو حل میکردم و باعث میشد درصدام کم بشه! دختر همسایه مون گفت چرا قرص با خودت نمیبری؟ و امسال برای اولین بار میخوام سر جلسه دوپینگ کنم! 

مثلا امروز داشتم سوالای پارسال رو حل میکردم، درس فیزیک، ۴ تا سوال بیشتر از پارسال تونستم حل کنم و اتفاقا راحت هم بودن، فقط بخاطر سردرد حلشون نکرده بودم و حیف! 

یکی از دوستام برام پیام فرستاده که:

راضی ام ازش! :)

 + فردا این موقع :)

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۷/۰۴/۰۷
بی نام

نظرات  (۱۲)

نه بابا توی شعر پشت کنکور بود وگرنه منم لیسانسم و دنبال شغل دولتی :D :D خخخ
ایشالا نتیجه خوب میشه :)
پاسخ:
ایشاا... یه شغل خوب پیدا میکنین و شیرینیشو به ما میدین😊
بالاخره تموم شد 
پاسخ:
پس از سالها رنج و تلاشه نکرده😂😂
سلام
عجب دوستایی دارید
ایشالا موفق باشید
ولی با روشهای غیر اخلاقی مثل دوپینگ درست نیستا
پاسخ:
سلام...
دوستانی بهتر از برگ درخت🤔 شعرش یادم نیست😂😂
بالاخره خدا قبول کنه ما دوپینگمونو کردیم و کسی هم نفهمید 😁
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۷:۱۰ معلوم الحال
خب منم زن میگیرم . :))
پاسخ:
با کدوم پول؟؟ نکنه گنج پیدا کردی کلک؟؟😁
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۱:۳۰ محبوبه شب
با آرزوی موفقیت برای تو و همه بچه های کنکوری

ببین فقط بخاطر تو بی خواب شدما :|
استرس تو رو دارم
خخخخخ
پاسخ:
خیلی ممنون😁

میگم چرا من استرس ندارماااا😂 نگو تو داری جور منو میکشی 😂😂 
دمت گرم بابا😁
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۸ معلوم الحال
بازم کنکور؟ بیخیال :|
پاسخ:
تو هم راه منو ادامه میدی! چندبار بهت گفتم زبان رو ول کن و برو از اول کنکور بده؟ الان مثل من مدرک کارشناسی داری برو ببینم به چه دردت میخوره... دوستام ارشداشونو از شهید بهشتی گرفتن و در نهایت شوهر کردن، تو که پسری....😐
آرزوی موفقیت داریم ...
پاسخ:
خیلی ممنونم 😊
۰۸ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۲ یکــ مَنــــ
آسوده بگیرین بخوابین
مطمئنم فردا یه روز عالیه واسه کنکوریا :)
پاسخ:
بسیار ممنونم😁
شاعر شدن یعنی فقط حسرت ... فقط حسرت
یعنی تو دانشگاهی و من پشت کنکورم
خخخخ :D
بعد تموم شدن عمومیا خوب استزاحت بکن بعد با خیال راحت سوالارو بزن قول میدم راحت هرکردمو 30 درصد میزنی :)
پاسخ:
قول میدم بیشتر از ۳۰ میزنم😁 کما اینکه پارسال با اون شرایط چه در صدای عالی ای داشتم😁 
حالا چرا پشت کنکوری شما؟🤔
ان شالله بزنی تو گوش پرستاری😍
با بهترین انرژی ها
پاسخ:
توکل بخدا... میترسم پرستاری با مشت بگو به تو صورتم😂 ولی ممنون بابت انرژی ای که دادی😁
۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۸ پایدار ...!
منم کنکور دارم
داعا کنیم برا هم...


شبخیر...
پاسخ:
موفق باشید ان شاءا... 😊
۰۷ تیر ۹۷ ، ۲۳:۱۳ محسن رحمانی
:)

موفق باشید .
پاسخ:
بسیار ممنونم 😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.