...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

476. برق رفتگی و تاریکی و دلتنگی!

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۴ ب.ظ

ما کلا خونواده ی کم مصرفی هستیم! مثلا الان که هوا گرمه، با اینکه داریم تلف میشیم ولی نه پنکه داریم نه کولر! داشتیم هم استفاده نمیکردیم چون مامان سرما به دستش بخوره شدیدا دستاش درد میگیره و... خلاصه سعی میکنیم لباس نازک بپوشیم، پنجره ها رو باز بذاریم و از وسایل ابتدایی مثل بادبزن دستی استفاده کنیم! توی زمستون هم اگه هوا خیلی سرد بشه تا جای ممکن سعی میکنیم لباسای مناسب بپوشیم و در نهایت وقتی نتونیم مقاومت کنیم فقط یکی از بخاری ها رو روشن میکنیم و به محض اینکه خونه هواش به تعادل برسه خاموش میکنیم! 

میخواستم اینا رو بگم که بگم که انصاف نیست که برق ما رو قطع کنن! ما که استفاده ای نداریم که الان مجبور باشیم تو تاریکی بشینیم و منم غم و غصه هام یادم بیاد و دلم تنگ بشه و هی بشینم این آهنگ رو گوش بدم و هی گوش بدم و هی گوش بدم و چند قطره ای هم اشک بریزم واسه این آهنگه تقریبا شاد... اصلا انصاف نیست! 

دریافت
حجم: 8.6 مگابایت

+ کاش میتونستم این آهنگ رو براش بفرستم :( ولی خب نمیشه دیگه! چون نیست! حیف :(((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۰
بی نام

نظرات  (۸)

منم به سرما حساسم. 
فرهنگ خوبی دارید... 
پاسخ:
یعنی سرمایی هستین؟
ممنون :)
یکی از دوستای من خارجه. میگه اروپا هم همین شکلیه. گرما مردم لباس کمتر می پوشن و سرما لباس بیشتر می پوشن. چون انرژی اونجا خیلی گرونه و مردم خیلی کم مصرف می کنند
پاسخ:
همین کارا رو کردن که شدن کشور اروپایی دیگه! واقعا کار اونا درسته و باید ازشون این چیزا رو یاد بگیریم نه لخت شدن و فساد و هرزه گری  رو! 
اینجارو بگو که من یعنی پختم از گرما ( فرض کن سراب که سردترین شهر ایرانه ها خخخ)
چوخ بتر ایستی دی هوا. من هم دقیقا یاد ندارم که کولر یا پنکه استفاده کرده باشیم چون تابستونامون همیشه خنک می شد اما امسال قضیه داره هاااااا خخخخ :D :D

یه شاعریم بود که گفته بود :

چنان دستم تهی گردیده از #گرمای دست تو
که این یخ کرده را از بی کسی، "ها" میکنم هر شب
پاسخ:
آره والا هرسال این موقع هوا خنک بود، باد میومد، الان چند روزه اصلا یه برگ هم تکون نمیخوره! خیلی وحشتناک گرم شده!

به به چه شعر قشنگی :)
۱۱ تیر ۹۷ ، ۰۹:۵۱ آقای مُرَّدَد
سلام
شنیدی میگن تر و خشک با هم میسوزن؟ حالا شما تر و دیگران خشک.
در اقتصاد اسلامی تاکید با برابری و برادریست. همه در همه چیز برادر و برابریم . حتی در بیگناه سوختن و پُختن مثل شما
پاسخ:
سلام و درود بر شما

کاش مثل این برابری تو برق و غیره و ذلک توی چیزهای دیگه هم برابری و برادری داشتیم!!! انگاری اسلام فقط توی یه سری چیزا اجرا میشه متاسفانه! :(
مام دقیقا همینیم
من یه پا بابا برقی ام واسه خودم
دیگه برای این درجه از گرما لباس نازک جواب نمیده
لخت هم بگردی باز گرمه
من دارم ذوب میشم
همین یه هفته پیش بودا شبا با لحاف میخوابیدیم
چرا یهو همچین شد زهرا
پاسخ:
من که با این حساب دیگه ذوب شدم رفته پی کارش!
واقعا منم موندم چرا اینجوری یهویی هوا اینقد گرم شد!! :///
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۳:۰۵ محبوبه شب
اینجا کولر از ظهر تا شب روشنه :|
پاسخ:
قاتلین برق همون شماهایین! :))
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۲:۰۲ محسن رحمانی
خودشون از گرما اذیت نمیشن؟
پاسخ:
اذیت هم بشه وقتی دستش درد میگیره نمیتونه که بره بشینه جلوی باد سرد!
۱۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۵۹ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخ واسه کی؟ :دی


خوب بقیه استفاده میکنن و مصرف برق هم وقعا بالاست .
خوب چرا از پنکه یا کولر توی اتاق خودتون استفاده نمیکنید ؟
پاسخ:
واسه اونی که نیست 😁

خب مامان بیاد تو اتاق من که سرد باشه اذیت میشه... منم دائم پیش مامانم😊 مامان هم پیش من😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.