...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

483. صفایی بود دیشب با خیالت خلوت ما را...

جمعه, ۲۲ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۸ ب.ظ

در پی این آپشن جدید که تو اینستا گذاشتن و دو روزه دهن ها سرویس شده از بس همه میگن هر سوالی داری بپرس و بعد معلوم نیست انتظار شنیدن چه سوالی رو دارن، منم گفتم بیام ببینم اصلا این آپشن برا من کار میکنه یا نه که دیدم بله... چه جورم کار میکنه :)

البته اونایی که اهل ادب بودن شعرهای قابل توجهی فرستادن و اونایی که اهل ذوق بودن شعرهای دوست داشتنی تر :) (منظور از اهل ذوق در اینجا یعنی افراد شوخ طبع!) :)

در ادامه ی مطلب شعرهاشونو گذاشتم اگه دوست داشتین بخونین :)


+ میان تمام شعرهای ناب، به دنبال شعری بودم که اول بار از زبان تو شنیدم! یادت هست؟ همان شعری که هر شب برایم میخواندی، همانی که چشم های هردویمان را تر کرد... میدانستم برایم چیزی نخواهی نوشت  "ولی من باز پنهانی تو را هم آرزو کردم"



+ یک گره بر بخت من زد یک گره بر روسری/ هر کدامش وا شود من روزگارم محشر است

+ در بزم وصالش همگی طالب دیدار/ تا یار که را خواهد و میلش به که باشد

+ چه بگویم بهتر از اینکه خدا پنجره ی رو به اتاقت باشد

+در حلقه ی گل و مل خوش خواند دوش بلبل/ هات الصبوح هیوا یا اینا السکارا 

+ای که از کوچه ی معشوقه ی ما میگذری/ ما هم از کوچه ی معشوقه ی تو می‌گذریم

+دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد؟/ جز غم که هزار آفرین بر غم باد

+ توپولویم توپولو

+دلم گرم خداوندیست که با دستان من گندم برای یا کریم خانه میریزد

+چو عشق آید برد هوش دل فرزانه را/ دزد دانا میکشد اول چراغ خانه را

+با نامی زیسته ام که از آن من نیست/ بر خاکی گریسته ام که ازان من نیست

+نکنه نامه ی جعلی تورا پست کنند/ نکند این همه بد قلب مرا سست کند

+دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ/ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ 

+تبریزی سویرم اونا گوره کی/ هر یرین سوگیلیم نن دولانمیشام 

+قطره قطره جمع گردد میازار موری که دانه کش است

+چو آهوی گمگشته به هر گوشه دوانم/ تا دام در آغوش نگیرم نگرانم

+زیبا حال ما خوب است ملالی نیست اما تو باور نکن

+گر مرید راه عشقی فکر بد نامی مکن/ شیخ صنعان خرقه رهن خانه ی خمار داشت

+دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد

+برو ای گدای مسکین در خانه ی علی زن که علی ز در در آید و تورا همچین بزند که صدای بز بدی

+مار بد بر جان زند/ دوست بد بر جان و بر ایمان زند

+اگر داری سر دلداری من/ کنون بشتاب بهر یاری من

+به می عمارت دل کن که این جهان خراب/ بر سر آن است که از خاک ما بسازد خشت

+شیخی به زن فاحشه گفتا مستی/ هر لحظه به دام دگری پا بستی/ گفت ای شیخ هرآنچه گویی هستم/ آیا تو چنان چه می نمایی هستی؟

+یک نسخه از چشمان تو کافیست شب را/ در چشم هایت قرص های ماه داری

+یه توپ دارم قلقلیه (ارسالی از دو نفر) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲
بی نام

نظرات  (۱۰)

خواهش
همش کپی پیست بود!:)
پاسخ:
خب پس متشکرم از اونی که اینو کامل نوشته بوده و شما اونو کپی و سپس پیست کردین😂
همینم غنیمته😁
سلام 
این شعر منم اضافه کنید:

آهویی دارم خوشگله فرار کرده زدستم
دوریش برایم مشکله کاشکی اونو می بستم

**********

آهویی دارم خوشگله فرار کرده زدستم
دوریش برایم مشکله کاشکی اونو می بستم

**********

ای خدا چی کار کنم آهومو پیدا کنم
ای خدا چی کار کنم آهومو پیدا کنم

**********

آی چه کنم وای چه کنم کجا اونو پیدا کنم
آی چه کنم وای چه کنم کجا اونو پیدا کنم

**********

کاشکی اونو می بستم کاشکی اونو می بستم
آهویی دارم خوشگله فرار کرده زدستم
دوریش برایم مشکله کاشکی اونو می بستم

**********

آهویی دارم خوشگله فرار کرده زدستم
دوریش برایم مشکله کاشکی اونو می بستم

**********

ای خدا چی کار کنم آهومو پیدا کنم
ای خدا چی کار کنم آهومو پیدا کنم

**********

آی چه کنم وای چه کنم کجا اونو پیدا کنم
آی چه کنم وای چه کنم کجا اونو پیدا کنم

**********

کاشکی اونو می بستم کاشکی اونو می بستم

پاسخ:
واقعا دستتون درد نکنه که اینهمه وقت گذاشتین و اینو کاملشو برام نوشتین😂😂
منم با آهنگ تا تهش خوندم😂😂 خیلی حال داد خداییش😁
من اینستا ندارم اینجا شعر می‌فرستم😁
اولیش:
نوبرست این چشم ها...
 حیف است خوابش میکنی.‌.!
دومیش: یه نقیضه از شعر حافظ هست که خودم نوشتم اونی که میگه درد عشقی کشیده‌ام که ...
از اونجا که یه جورایی منشوری هست و بعدش باید توضیح بدم والا بخدا مخاطب خاص نداره نمی‌فرستم ولی قشنگ بود!
پاسخ:
دستتون درد نکنه...

شما حالا میفرستادین، ما نمی پرسیدیم که آیا مخاطب خاص داره یا نه که شمام مجبور شین توضیح بدین😁
الان میدونین کدوم شعر رو من گفتم یا به صورت ناشناس میاد ؟
پاسخ:
نه نمیدونم🤔
ذوقم طبع نداره :)
پاسخ:
چه حیف... بی نصیب موندیم ما...
۲۲ تیر ۹۷ ، ۱۶:۲۶ محبوبه شب
عاقا عاقا
این چقدددر قشنگه
اگر داری سر دلداری من/ کنون بشتاب بهر یاری من

مرسی مرسی ^_^
پاسخ:
خانوم خانوم قابل شما رو نداره 😊
تو ماه بودی و بوسیدنت نمیدانی، چه ساده داشت مرا هم قد بلند می کرد

پاسخ:
خیلی قشنگ بود نسرین جان.... ممنونم ازت😊😚
حال من مثل یتیمیست که هنگام دعا
به فراز به ابی انت و امی برسد...
این هم شعر ما:)
پاسخ:
به به خیلی قشنگه... ممنونم ازتون😊
یکی هم من میگم

سرمه سنگین نکند شوخی چشم او را
درس تمکین ندهد گرد، رم آهو را 

بیدل
پاسخ:
خیلی ممنونم ازتون 😊
هی وای من چرا شعر من ارسال نشده پس!
پاسخ:
چی فرستاده بودی مگه؟؟؟؟؟!!!!!

میشه لطف کنی اینجا برام دوباره بفرستی؟؟😊

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.