...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

486. به سراغ من اگر می آیی...

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۴ ب.ظ

مثلا دیروز هی منتظر بودم که به مناسبت روز دختر همینجوری که دارم میرم خونه یهو یه سوپرمن از آسمون دقیقا فرود بیاد جلوی من و با یه شاخه گل تو دستش جلوی من زانو بزنه و بعد یه جعبه رو از تو جیبش دربیاره و بازش کنه و بگیره طرف من و بعد با یه لبخند ملیح بگه

 would you marry me?

منم حالا قبول نمیکنم که... یه لبخند مسخره میزنم و میگم داداش دوربین مخفیه؟؟ اونم هی میوفته دنبال من و میگه عزیزم من عاشقتم و اصلا هم این توهّم ها ربطی به این نداره که هی سریال های عاشقانه ی کره ای نگاه میکنم این روزا :)

خدا روشکر دیروز این اتفاق نیوفتاد چون هم خیلی هیجان داشت هم من قلبم ضعیفه یهو سکته میکردم میمردم و طرف سوپرمنه تا آخر عمرش عذاب وجدان میگرفت که منو جوون مرگ کرده :)

حالا الان تنها امیدم به فرداس که روز تولدمه... یعنی خدا یه سوپرمن نازل میکنه که رویای دیروزم رو محقق کنه؟؟ همین الان ندا اومد که خدا بیکار نیست واست جلوه های ویژه راست و ریست کنه... حقم داره... ناسلامتی خداس، کارگردان هالیوود نیست که :)

مخاطب خاصی که ندارمت و دوست دارم تو رو داشته باشم، ازت میخوام به سراغ من اگر می آیی فردا، ترجیحا یه عروسک شبیه اون عروسکه که اون دختره اگنس توی کارتون "من نفرت انگیز" داشت (اسب شاخدار= unicorn) برام بیاری... یه دونه شبیهشو توی ستاره باران دیدم اما قیمت نکردم... کلکسیون عروسک هام اونو کم داره :) 

+ یکی از خاص ترین کادوهایی که روز تولدم دریافت کردم، شعریه که یه آقای دکتر (پزشک) که تو تبریز نیست برام سرود و با صدای خودش برام خوند و بعد هم برام فرستاد... 

دریافت
حجم: 1.04 مگابایت

+ پیشاپیش تبریک نگین :) بذارین فردا بگین ذوقش بیشتره :)) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
بی نام

نظرات  (۱۱)

تولدت مبارک :)
پاسخ:
مرسی عزیز دلم... خوشبخت بشی الهی 😘😊
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۰ قاسم صفایی نژاد
تولدتون مبارک.
تو سریال کره‌ای‌هایی که می‌بینید انگلیسی خواستگاری میکنن؟
پاسخ:
خیلی ممنونم😊
نه زیر نویسش انگلیسیه اونجا اینجوری مینویسه😁 وگرنه من "فعلا" کره ای بلد نیستم😁
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۱۹ پسری از دیار سلمان
تولدتون مبارک.
پاسخ:
خیلی ممنونم😊
۲۵ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۴ مجهول الحال :)
تولد
تولد
تولد
تولدت مبارک
مبارک
مبارک
تولدت مباااااااارککککک
ان شالله هزار و دویست ساله شی :دی
ان شالله که عمر طولانی و با عزتی داشته باشی :)
#ببخشید من اولین باره میام وبلاگتون :)
و تو وبلاگ اقای زیتون دیدم تولدتونه. مبارک باااااشه.
پاسخ:
خیلی
خیلی
خیلی
ممنونم😁
بسیار
بسیار 
سپاسگزااااااارم😁
ان شاءا... که شما هم خوشبخت بشید و به تمام آرزوهاتون برسبن😊

امیدوار باش، یهویی دیدی شد :)
حالا خوبه جنازه از آسمون نیفته، بعد بگن شما کُشتی :)
راستی فرمت اگه mp3 بود بهتر می بود :)
الان باید از تو سیستم گوش بدم
پاسخ:
من تا دقیقا ی آخر امیدوارم😁
جنازه بیوفته که منم میوفتم (از ترس سکته و اینا...) 😂
حواسم نبود به فرمتش😁 ایشاا... سری بعد😂
بعدا یعنی کِی؟ چقدر بعدا؟
پاسخ:
بعدا... خب اگه دیدیم اونجا مناسب سنشون نیست اصلا پیگیر کاراشون نمیشیم😂😂
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۶:۴۷ آقای مُرَّدَد
مردِ عنکبوتی حتی... گاهی منتظر ابرقدرتمندانی و تو آسونا دنبالش میگردی، حواست نیست اونی که عاشقته داری زیر پات له میکنی و از روش رد میشی در حالیکه شاخه گلی به سمتت دراز کرده (وووااااووو عجب چیزی گفتم :D )
پاسخ:
بله مرد عنکبوتی و بت من حتی😂
خداییش من حواسم به همه هست، هیچوقت از احساسات کسی ساده نگذشتم، ولی خب هیچکدومشون متاسفانه احساساتشون واقعی نبوده که تهش به شاخه گل ختم بشه و زانو بزنه و اینا😂😂 
من عاشق این زانو زدنم دیگه باید حتما توی فانتزی هام باشه😂😂
دو تا مشکل کوچیک وجود داره
یکی اینکه یورو کشیده بالا اگر زودتر  میگ فتید میشد یه کاریش کرد
دوما سوپرمن شما و سوپرزن خودمو چکار کنم؟::))
پاسخ:
دارین میگین مشکل کوچیک 😁 پس قابله حله😂
حالا امروز نرفتیم که... هر وقت یورو اومد پایین میرین😂😂
اون دو نفرو هم بعدا کارای اقامتشونو جور میکنیم و میگیم بیان به ما ملحق شن😂😂
ایشالا یه سوپر من + عروسک واسه شما بیاد
یه سوپر زن+ تویوتای اف جی واسه من! ترجیحا سوپرزنش  آلمانی باشه
پاسخ:
برای هر دو مورد ایشاا...😁

شما چه گیری دادین به آلمان؟ رفتین میشه منم به عنوان مترجم (الکی مثلا آلمانی بلدم😁) با خودتون ببرین؟😂😂
۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۱ محبوبه شب
چقدرم کم توقعی بالام جان 😁
اصن دختر قانع و بساز به تو میگن 😀
پاسخ:
نمیدونم چرا به خوبی و قانعی و یکی یک دونگیه من ایمان نمیارن😂

خدا کنه به گوش سوپرمنه منم برسه😁
تو ذهنت هنوز فانتزیه:)
از یه جهت خوبه از یه جهت بد
خوب برای اینکه رویاپردازی روح رو لطیف میکنه
بد از این جهت که دنیا به قشنگی فانتزی های ما پیش نمیره
دو سالی میشه که دیگه ذهنم فانتزی کار نمیکنه
دو سالی هست که دنیا توی ازدواج خلاصه نمیشه برام:)

پاسخ:
 به نوشته هام نگاه نکن، من کلا آدمی نیستم که تو رویاهام سیر کنم، اینا واسه خنده س 😁 
ولی خب اگه هم فردا روزی همچین اتفاقی افتاد خب خودمو آماده میکنم براش😂😂 یعنی هنوز امید تو حرفام موج میزنه ها😂😂

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.