...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

488. موهامو زدم.... بهم میاد :)

پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ب.ظ

هفت روز طول کشید تا شانزده قسمت از سریال کره ای "به من دروغ بگو" رو دانلود کنم و عرض سه روز تماشاش کردم و دیشب تموم شد! 

خیلی خوشم اومد از شخصیت اون پسره بازیگره :) یعنی تو ایران هم داریم همچین پسری؟؟ بعید میدونم... آخرش میرم کره :))

تا اینجا شوخی بود (شایدم جدی بود) توی اون فیلمه دختر نقش اول وقتی خیلی ناراحت شد موهاشو زد کوتاه کرد، واقعا هر دختری که موهاشو کوتاه کنه یعنی ناراحته و شکست عشقی خورده؟

خب من امروز موهامو کوتاه کردم... یعنی دوست و همکار سابقم توی آموزشگاه داره میره کلاس آرایشگری، یه آدم میخواست که واسه تمرین موهاشو کوتاه کنه و من داوطلب شدم به چند دلیل! یکی از دلایلش این بود که موهایی که نوازش نشه همون بهتر از ته زده بشه :)

فک کنم باید بشینم اون سریال رو که سه روزه نگاه کردم یبار دیگه نگاه کنم و اینبار دقت کنم ببینم دختره از خوشحالی موهاشو کوتاه کرد یا از ناراحتی! 

+ طرف اومده فیلم بهم معرفی میکنه میگه دانلود کن... روتو برم! اگه دوست داری فیلم خاصی رو ببینم خب بزن تو فلش برام بیار بگو "عزیزم" بشین این فیلم رو تماشا کن حوصله ت سر نره! به دانلود کردن باشه خب می شینم کره ای دانلود میکنم دیگه... آمریکایی ندوست! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۸
بی نام

نظرات  (۹)

خانوم م noوهای شما رو پر ۴۵ کوتاه کردم😐😄🙃😂😊
پاسخ:
دستت درد نکنه عزیز دلم :))
یه شاعری هم بود یه زمانی گفته بود :

موج مویت برده و غرق خیالم کرده است
روسری روی سرت بود و دچارم کرده ای

حتی یه زمانی شاعر حسودیش شده بود گفته بود

حسادت میکنم با هرکه دستش لای موهایت
حسادت میکنم حتی به این موگیرها، تل ها

در مورد فیلم دیدن فعلا هیچ شاعری اظهار نظر نکرده

پاسخ:
شاعرها عجب شعرهای قشنگی گفته بودن و ما خبر نداشتیم :)

مرسی از اینکه این شعرهای قشنگ رو برام کامنت میذارین😊

یکم دیگه فک کنین و تحقیق کنین احتمالا راجع به فیلم هم گفتن هااا😁 مخصوصا فیلم های کره ای😂
سلام
می بینم که پسر بازیگر کره ای حسابی قاپتونو دزیده:)))
حالا اسم سریال چی هست؟
پاسخ:
سلام :)
بله بدجور... ایشا... خدا یه کره ای خوشگل واسه من ردیف کنه، واسه شما هم یه المانی بلوند و ... :))
اسم سریال "به من دروغ بگو" بود :)
۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۱:۰۹ شباهنگ (بایقوش سابق)
فیلم Before Sunrise رو هم ببینید خیلی خوبه 😊
پاسخ:
 امریکایی؟؟😁
حتما در اولین فرصت دانلود خواهد شد! 
دنبال یه فیلم آمریکایی میگردم که خیلی سال پیش دیده بودم... ببینید شما همچین فیلمی دیدین یا نه؟
یه پسره هست که فک کنم کتاب فروش بود و اتفاقی عاشق یه بازیگر زن هالیوود میشه... آخرش به هم میرسن... خیلی دوست دارم یبار دیگه اونو ببینم! 
تا کجا کوتاه کردی؟ :-)
پاسخ:
تا یکم پایین تر از گردن😊
کلاً سریال نه حوصله :)
کوتاه کردن مو خوبه ولی نه از ته :)
پاسخ:
منم نه حوصله... برا همین سه روزه کور میشم اما نگاه میکنم تا زود تموم شه😂😂
وقتی نوازش نشه همون از ته به! 😂😂
۲۹ تیر ۹۷ ، ۰۱:۱۶ بابای نرگس
یکم بحق داره دخترانه میشه
یک چند تا از این فیلم ها و نحوه دانلود لطفا...
پاسخ:
آره بیشتر دخترا طرفدارشن😁
حالا اینی که معرفی کردم تماشا کنین، بعدش کافه پرنس، پسران برتر از گل، بوسه ی شیطانی، از بهترینهای بودن که دیدم...
حالا نحوه ی دانلودش رو تو گوگل بزنین دانلود فلان سریال خودش سایت رو میاره که لینک های دانلود توشه😊
اتفاقا منم چند روز قبل. کوتاه کردم
البته خیلی نه
به خاطر موخره یه ده سانتی کوتاهش کردم
الان تا شونه هام
من و تو یه  نقطه افتراق داشته باشیم احتمالا سر فیلم باشه🙃
 من عاشق فیلم و سریال آمریکایی ام.  از کره ای متنفرم! 
پاسخ:
به به خانوم مبارکه😊
اره منم یه کم کوتاهش کردم... موهام بیوفته رو گردنم و نتونم با کش جمعش کنم سکته میکنم مخصوصا تو تابستون😁
من حتی واسه تقویت زبان هم فیلم آمریکایی زبان اصلی نگاه نکردم... جاش کارتون نگاه میکردم... از بچگیم عاشق خداداد عزیزی بودم چون شبیه جکی جان و بقیه ی اون چشم بادومی ها بود😁
۲۸ تیر ۹۷ ، ۲۲:۳۳ محبوبه شب
آره منم یه جایی خوندم که اگه دختری موهاشو کوتاه کرد بدون از یه چیزی ناراحته
اما خودم اینجوری نیستم
شرایط روحی بدی رو تا بحال گذروندم اما هیچ وقت سر ناراحتی :دی موهامو کوتاه نکردم
یعنی پدرم اجازه نمیده 😂 
دو روزه دیگه لابد آقامون نمیذاره 😒😂

البته موی کوتاه بهم نمیاد :دی

مبارکت باشه.
حالا چه مدلی زدی؟

پاسخ:
منم عقده ها و ناراحتی هامو سعی میکنم سر این و اون خالی کنم نه موهای بیچاره م😁
البته موی کوتاه (در حد پسرانه) فوق العاده به من میاد😁 دقیقا شبیه اون دختره بازیگره توی سریال "کافه پرنس" میشم... سرچ کن تو گوگل عکسشو ببین😁
مدلشو نمیدونم‌ والا🤔

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.