...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

492. بی خبری، خوش خبریست!

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۲۰ ب.ظ

یکی از چیزهایی که باعث میشد با افتخار بگم تو شهر تبریز زندگی میکنم این بود که شهر ما فقط معروف به "شهر بدون گدا" نبود، عملا هیچ گدایی تو سطح شهر تبریز نبوده و نیست... اما بعید میدونم من بعد، با این همه گرونی باز هم بشه به تبریز گفت شهر بدون گدا!

امروز یه پسر 10-12 ساله اومده بود محل کارمون... از صاحب کارمون میخواست که بهش پول بده، یه جورایی داشت گدایی میکرد... صاحب کار ما با اینکه ادم به شدت دست و دلبازیه حتی حاضر نشد هزار تومن هم به اون بچه بده، دلیل خوبی هم داشت! می گفت اگه از الان شروع کنه بجای کار کردن گدایی کنه و ببینه خوب میتونه پول دربیاره، دیگه هیچوقت تن به کار نمیده!! توی همون حین هم منو همکارام داشتیم توی سایت های مختلف دنبال یه شغل دوم میگشتیم... حتی کار در منزل! تا جایی که یه مورد هم پیدا کردیم و از صاحب کارمون خواستیم زنگ بزنه و شرایط اون کار رو بپرسه و یه جورایی شرایطش مناسب ما نبود و بی خیالش شدیم!

خیلی اعصابم خورد شد که منه دختر دارم در به در دنبال یه کار دیگه میگردم، بعد خونواده ها پسرشونو میفرستن واسه گدایی، پسری که هم قدرت بدنیش از من بیشتره، هم خیلی از کارهایی رو که من نمیتونم بخاطر دختر بودنم انجام بدم، میتونه انجام بده!

البته خب فک کنم دیگه باید به این شرایط عادت کنیم و شاهد صحنه های بدتر از این مثل دزدی و جرایم دیگه هم باشیم! وقتی درآمد ها ثابته و کار نیست و قیمت ها داره روز به روز میره بالا، طبیعیه که مردم واسه رفع نیازهاشون برن دنبال دزدی و برنامه های دیگه! مسئولا هم که ماشاا... بجز خودشون هیشکی براشون مهم نبوده و نیست!

+ سریال کره ای "شکارچی شهر" رو نگاه میکردم، طرف بخاطر یه کینه ای که از چندتا از مسئولای کشورشون داشته، سعی داره کارهای فساد اونا رو، رو کنه و تحویل قانون بده و اینجوری انتقام بگیره... با خودم میگفتم اگه تو کشور ما هم یه شکارچی شهری بود اصلا کسی میموند که نشه ازش فسادی رو کرد؟! خیلی باید خوشحال باشیم که شکارچی شهر نداریم و از خیلی چیزا بی خبریم!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
بی نام

نظرات  (۴)

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۰۹ آقای مُرَّدَد
از اونجایی که مطلبت حرف حسابه و حرف حساب هم جواب نمیخواد میخواستم چیزی ننویسم اما به نسرین خانم عرض میکنم: 
واقعا به چه نیتی به زنی که ماهیانه درامد میلیونی داره ، پیشنهاد هشتصد هزار تومن دادین؟ چی فکر کردین؟ نه. جدی؟
میدونی همین متکدیانِ نسبتا محترم چقدر درآمد دارن؟ 
پاسخ:
واقعا این همه درامد دارن؟! :/
مفت خوری قطعا راحت تره
به زنی که داشت گدایی می کرد گفتیم بیا با حقوق 800 تومنی تو فلان مغازه کار کن
گفت برو عامو :)
پاسخ:
کدوم مغازه همچین حقوقی میدن؟؟ من داوطلبم😁
تو بعضی جریان ها آره بی خبری خوش خبریه :)
پاسخ:
دقیقا همینطوره:(
۰۷ مرداد ۹۷ ، ۱۳:۲۲ محسن رحمانی
همه جا پر شده از این متکدی ها .
پاسخ:
بله متاسفانه:(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.