...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

497. واقعا آخر الزمانه!! :/

يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۲ ب.ظ

امروز رفته بودیم خونه ی خالم اینا، همینطور که نشسته بودیم داشتیم حرف میزدیم یهو دیدیم صدای جیغ زن و مرد همسایه ی دیوار به دیوارشون میاد، طوری جیغ میزدن اول فک کردیم کسی مُرده یا کسی کشته شده، همه ی محل ریختن جلوی خونشون و مَرده داد میزد که شما رو بخدا در رو باز کنین و منو نجات بدین، به زور و بلا مرده اومد بیرون و لباسش پاره پاره شده بود و بدنش زخمی بی حال افتاد وسط خیابون! بعد فهمیدیم که این پسره و نامزدش که تو خونه ی مادر زن تنها بودن حرفشون میشه و دختره این پسره رو به این روز درمیاره! بعد که پسره یکم حالش جا اومد نشست تو خیابون گریه کرد و مامور اومد و خلاصه آخرش چون ما از خونه ی خالم اینا برگشتیم خونه، نفهمیدیم چی شد! اما خیلی جالب بود... پسره حتی سیلی هم تو گوش نامزدش نزده بود و دختره چه بلائی سرش آورده بود!!!! مگه میشه یه پسر اینقد عاجز باشه که نتونه از پس یه دختر بربیاد؟ من معتقدم یه پسر از لحاظ جسمی هرچقد لاغر و ضعیف هم باشه همیشه زورش از دختر بیشتره، یعنی اینجوری خلق شدن، اونوقت چجوریه که یه دختر میتونه همچین بلائی سر یه پسر (اونم اونجوری که ما دیدیم خیلی گنده تر از دختره بود)  بیاره؟؟ چند وقت پیش تو اخبار شنیدم که میگفت آمار آزار و اذیت آقایون توسط خانوم ها ( دقیق نمیدونم) چند درصد افزایش پیدا کرده، کلی خندیدم، گفتم مگه میشه؟ مگه داریم؟ تا اینکه امروز با چشم خودم دیدم... واقعا داریم به کجا میریم؟! :/

موافقین ۱ مخالفین ۲ ۹۷/۰۵/۲۱
بی نام

نظرات  (۱۰)

انتظار داشتین پسره مقابل رفتار دختره چه عکس العملی نشون بده؟
دست بزن نداشتنشو بزاره کنار؟! کلا چجوری رفتار کنه
بعدشم فقط که زدن نیس!!!
مامان من از دست بابام کلافه شدنی یه جور باهاش حرف میزنه که از صدتا زدن بدتره!!!😕
پاسخ:
من که تو دعواشون نبودم خب انتظاری هم ندارم، ولی حداقل پسره میتونست زودتر صحنه رو ترک کنه و حتی با زیر شلواری هم بپره بیرون که کمتر صدمه ببینه! 
قبول دارم... بعضی حرفا آدم رو جوری میسوزنن که اگه آدم کتک بخوره اونقد درد نداره که اون حرفا درد دارن...
خیلی هم خوب!
پاسخ:
ناموسا؟؟؟😐😐
نه اینکه زورش نرسیده، نخواسته که بزنه، یا شاید هم چند نفری ریختن سرش. منم این روزها زیاد میشنوم این چیزا رو. آزار و اذیت از هر طرفی که باشه نشونه جنون طرف مقابله ولی نمیدونم چرا وقتی یه مرد کتک میخوره برای همه جور دیگه ای غیر عادی به نظر میرسه انگار کتک خوردن زن ها دیگه جا افتاده
البته منظورم تو نیستی ها کلی میگم
پاسخ:
نه بابا خودش بوده و نامزدش تنها توی خونه! نه که بگیم کتک خوردن زن ها طبیعیه، ولی کتک خوردن مرد توسط زن یکم غیر طبیعیه که خب بخاطر این نیست که بگیم جا افتاده تو جامعه یا چی، بخاطر اینه که زن که از لحاظ بدنی قدرتش کمتر از مرده عجیبه که مرد نتونه حریفش بشه! من فقط از این اتفاق تعجب کردم وگرنه هیشکی مستحق کتک خوردن نیست چه با دلیل چه بی دلیل!
اینو ببین:
http://faella.blog.ir/post/357

واقعا آخرالزمانه :)))
پاسخ:
واقعا جالب بود!! :)) راس میگه الان خانوم ها ترسناک تر از آقایون شدن!
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۹ آقای مُرَّدَد
البته مردانگیِ مردی که دست روی زنش بلند نمیکنه رو جا انداختید
پاسخ:
صد البته که اینطوره! بالاخره زن همیشه از لحاظ جسمی ضعیف تره حتی اگه ورزشکار نمونه ای هم باشه! مردی که خشم خودشو کنترل میکنه واقعا خیلی مَرده!
یکبار یکی از پسرا داشت به ما میگفت کاش میشد زن ها را مثل مردا زد!‌ ما با چشمای از حدقه درامده گفتیم یعنی چی؟ میگفت همه از برابری حقوق زن و مرد حرف می زنند، اما اگر پسری به پسر دیگری مشت بزنه همه میگن خب دعوا کردن. اگر دختری به پسری مشت بزنه میگن پسره حتما حقش بوده. اما اگر پسری بخواد روی دختری دست بلند کنه تمام مردم از گوشه و کنار خیابان میریزن سرش و دمار از روزگارش درمیارن! من حرفش را جدی نگرفتم. اما بعدا چند نفر دیگه هم همین حرف را زد! ظاهرا خیلی از مردها (حداقل مردهای نسل جدید) طوری بزرگ میشن که یاد میگیرن دست بلند کردن روی زن ننگه، و خب مهم نیست که زورشان میرسه یا نه، سعی می کنند به هیچ وجه همچین خطایی را مرتکب نشن. به همین خاطر گاهی بخاطر این شاخصه‌ی اخلاقی مورد سوءاستفاده قرار می گیرند.
پاسخ:
بله البته این رفتار آقایون هم به نوع تربیتشون بستگی داره! مثلا بابای من از روز اول مخالف زورگویی برادارم به من و خواهرم بود و هیچوقت اجازه نداد اونا حتی با ما با صدای بلند حرف بزنن، دیگه طوری شده بود که داداشام گاهی میگفتن که خونه ی ما دختر سالاریه! ولی خب ما هم از این موقعیت سوءاستفاده نکردیم که به برادرام بی احترامی کنیم به امید اینکه بابا هوامونو داره! البته این فقط عقیده ی بابای من بود و توی فامیلامون برادرا همیشه خواهرهاشون اذیت کردن و میکنن!
متاسفانه قبول دارم که اکثر دخترا از این نوع تربیت و اخلاق سوءاستفاده میکنن و در نهایت شاهد همچین صحنه هایی هستیم!
[آیکون از حدقه بیرون زدن چشم ها :))))]

مرد نباید بزنه و اذیت کنه خداییش خانم ها اکثرا اینطوری هستن که گناه دارن.. اصن از قدیم شما نگاه کنی مثلا بچه کوچیکا که دختر باشن.. سریع تا یه چیزی میشه گریه میکنن.. یا دلشون میشکنه و.. ولی پسرها اینطوری نستن مثلا پررو هستن و زور میگن و.. :))

مرد باید یه جوری باشه که قابلیت عصبانی شدن و ایناارو به طور کامل داشته باشه طوری که هیچ کسی حریفش نبااشه !! ولی خب با همسرش مثلا کلی مهربون بااشه.. :) البته این مورد بالا رو نمیدونم چی بگم فعلا.. برم تو افق محو بشم.. :))
پاسخ:
من بین دو قوم از اقوام ایران زندگی کردم، اقوام کُرد معمولا مهربون تر هستن اما وقتی عصبانی میشن دیگه زن و بچه رو به باد کتک میگیرن! اما اقوام تُرک (که اصالتا منم ترکم) به اون صورت مهربون نیستن و محبت کردن معمولا بلد نیستن و اکثرا زور میگن ولی با این حال دست بزن ندارن، یعنی از ترسه خونواده ی دختره، چون اگه خونواده ی دختر بفهمن که داماد دخترشونو زده دمار از روزگار داماد درمیارن :))
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۱ بابای نرگس
ترک ها اغلب پسر دوستند
مثلا همین ترک های شهر خودمان
ولی اتفاقا دو سه تا از همکارام تبریزیند و از قضا زن ذلیل
پاسخ:
بله اون که حقیقته که ترک ها پسر دوست و داماد دوستن :)) همین خاله ی من بخاطر اینکه پسر دار بشه 5 تا دختر زایید :)) و در نهایت اخریش پسر شد! ولی خداییش اونقدا هم مردای ما زن ذلیل نیستن، درسته مثل خیلی از اقوام کُرد معمولا دست بزن ندارن اما اکثر زورگویی دارن!
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۳ بابای نرگس
ولی الان اکثر خانواده ها زن سالار و بچه سالارند
مرد ها مظلوم ترین عضو خانواده اند
پاسخ:
نمیدونم اهل کجایین اما یه سر بیاین تبریز نظرتون ۱۸۰ درجه تغییر میکنه بهتون قول میدم😊
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۱۰ بابای نرگس
نه اخر زمان نیست
این یک تصور غلطه راجع به اقایون
خیلی ها دل زدن ندارن
قدرتشو دارن
زورشو دارن
ولی نمی تونن کسی رو بزنن
پاسخ:
چی بگم والا... 
تا جایی که من تا به این سن توی اطرافیانم دیدم معمولا آقا زور گفته، زده و شکسته و خانوم معمولا مظلوم واقع شده... تا حالا هیچوقت ندیده بودم زن حتی بعد از اذیت شدن هم بتونه بزنه... اولین بارم بود! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.