...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

502. اعصاب خوردی!

چهارشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۶ ب.ظ

خیلی حس بدیه که دوست داشتن یه طرفه باشه... 

وقتی بهش مستقیم میگم علاقه ای بهش ندارم، وقتی بلاکش میکنم، وقتی باهاش سرد برخورد میکنم و سعی میکنم تا جای ممکن به احساساتش احترام بذارم و شده حتی با یه کلمه جوابشو بدم؛ چهار ساله حتی ذره ای از احساسش کم نشده واقعا کم میارم... 

 خدا کنه خسته بشه، از من متنفر بشه، اینهمه دختر که عاشق پول و موقعیتش هستن، خدا یکی از همینا جلوی راهش بذاره... گناه داره :( 

+ عیدتون مبارک :)

+ طنز نوشت: چقد دوست داشتن های یه طرفه رو تجربه کردم... علاقه م به بازیگرای کره ای رو عرض میکنم :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۱
بی نام

نظرات  (۱۱)

۰۲ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۵۵ محسن رحمانی
ما که نفهمیدیم چی شد تو ضیح بیشتر لدفا .
پاسخ:
همون توضیحش سخته😁
تجربه نکردم ولی میتونم حدس بزنم عذاب وجدان خیلی بدی داری الان @_@
پاسخ:
اره واقعا خیلی هم حس بدیه بخدا...
خدا نصیب هیشکی نکنه! 
۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۱:۱۵ قاسم صفایی نژاد
اگه واقعا میخواید دیگه سراغتون رو نگیره، باید اصلا جوابش رو ندید. بلاک هم نکردید اشکال نداره ولی هیچوقت جوابش رو ندید. 
هر جوابی حتی جواب سرد و یه کلمه‌ای و ... پسر رو امیدوار نگه میداره و فکر می‌کنه طرف داره ناز میکنه یا همچین چیزی. هیچ جوابی ندید یکی دو ماه که قضیه تموم بشه.
پاسخ:
این کار رو قبلا کردم!! باز هم انجام میدم؛ اما مطمئنم ول کن نخواهد بود...
یکی از دوستام فقط دنبال یه پیرزنِ مسنِ خیلی  پولدارِ بی دندونه که سر چهار راه گدایی کنه و تا حالا دو تا سکته هم کرده باشه 
میگه سکته سوم کاری نداره خودم از پسش بر میام:)
پاسخ:
یکی از پسر خاله های منم همیشه ارزوی همچین پیرزنی رو داشت!! خوشبختانه یه دختر خوشگل و تحصیل کرده و بسیار پولدار و همه چی تمام نصیبش شد!! بعضی وقتا خواسته های اینجوری هم بد نیست به شرطی که خدا هم یکم باهامون راه بیاد و یه کوچولو تغییرش بده (البته به نفع ما!) :))
سلام
شایدم بازیگر کره ای هم به شما علاقه داشته باشه..اصلا اینو بررسی کردید تا حالا؟ یه بار از خودش بپرسید خب..

ضمنا بنظرم یه بار دیگه از زاویه دیگه به این خواستگارتون نگاه کنید...در این شرایط خوبیها و بدیهاشو جمع و تفریق کنید شاید برآیندش مثبت شد..مهمتر از همه اینها که میگید پولداره و وضعش خوبه....علاقه به مرور در زندگی مشترک حاصل میشه....یه بار دیگه با چشمای باز خوبیهاشو ببینید ..بعد به دلتون نگاه کنید ببینید محبتش افتاده تو دلتون؟ نشد؟ یه بار دیگه به وضع مالیش نگاه کنید..حالا دوباره برید سراغ دلتون؟ محبتش افتاده تو دلتون؟ اگر بله که مبارکه اگرم نه شما هنوز قدر عافیتو نمیدونید و همچنان انتظار بکشید و کنکور تجربی بدید! والّا!!!:)))

ضمنا با پا پس میکشن با دست هم هُل نمیدن! :) درستش اینه:
با دست پس میزنه با پا پیش میکشه

پاسخ:
سلام!
برای بررسی احساس اون بازیگر کره ای باید همت کنم یه 20 میلیونی خرج کنم برم کره ببینمش تازه اونم اگه بتونم باهاش حرف بزنم! بازیگرای خودمون چه تحفه ای هستن که اونا... استغفرا...!

من از تمامی زوایای قائم و تند و باز و ... بررسی کردم (طی این چهار سال) همچنان جوابم منفیه! به پولداری طرف بود که من الان داشتم واسه آقامون بساط ناهار رو ردیف میکردم که! من انتظار کشیدنه با عزت رو به زندگی با خفت ترجیح میدم :)) کنکور تجربی هم کماکان پابرجاست :))

میگم اخه اونی که من گفتم یکم عجیب غریب بود... البته توی پرانتز هم یه اشاره ای کردم اما خداییش درستش یادم نیومد :))
چی بگم والا تقصیر خودتونه دیگه.. :) یه بار یه عکسی دیدم نوشته بود وقتی به یه دختر ابراز علاقه میکنید.. بی محلی میکنه.. یا از روی علاقه هست.. یا از روی عدم علاقه.. کسی که بتونه فرق بین این دو رو تشخیص بده.. برنده هست :((((

:)

حالا به نظر من این بنده خدا نتونسته فرق بین این دوتا رو تشخیص بده... الان همش فک میکنه شما از روی علاقه دارید بی محلی میکنید... :))

البته خب موارد دیگه ای هم هست.. مثلا طرف میگه این دختر بخاطر غرورش هست که اینطور برخورد میکنه و من باید انقد پافشاری کنم که دلش نرم بشه... الله اعلم.. :)

پاسخ:
والا من بی تقصیرم! 
من همون روز اول عذرشو خواستم، گفتم من اصلا بهش علاقه ای ندارم، (لازم به ذکره ایشون خواستگار بنده بودن) حتی گفتم که خونواده م هم راضی به وصلت باهاش نیست... ولی چه کنم که علاقه ش حتی به غرورش هم غلبه کرده... 
وگرنه بی محلیه یه دختر اگه از رو علاقه باشه اصلا یه مدله دیگه س.. یه جوراییه که کاملا مشخصه که داره با پا هل میده با دست پیش میکشه (یا برعکس با دست هل میده با پا...😁) 

از بس خوش خنده م 😛😂😂😂
پاسخ:
دوست دارم خنده هاتو😍
الکی مثلا "خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است" و اینا :دی
پاسخ:
تو گریه ت هم بوی خنده میده😂 
: )
پاسخ:
نخند خواهر گریه داره😁
۳۱ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۴۴ دُچـــار ..
و بالاخره کسی که موردِ دوست داشته شدنِ یک طرفه واقع شده :)
پاسخ:
به قول شاعر حالا تعریف از خود نباشه ولی گفتم یک از هزاران😁
سلام.. عیدتون مبارک :)

اون قسمت اول پست رو که دیدم یاد توفیق تو سریال پدر افتادم که هر وقت میبینمش به لیلا اصرار میکنه برای ازدواج... میخواهم پاشم برم تلویزیون انقد بزنمش که دیگه نتونه زر مفت بزنه ولاااا :|
به نظرم حس بدیه واقعا.. یکی باشه که هیچ جوره نتونی قبولش کنی تو زندگیت بیاد.. اونوقت بیاد اینطوری بهت اصرار کنه.. :( فک کنم این یه راهیه که اینجور آدما میرن.. تا طرف مقابل تسلیم بشه.. گولشو نخورید :)

بک گراند بسی جالب بوود :)

دوست داشتن دو طرفه ای را آروزست.. :))
پاسخ:
سلام...
عید شما هم مبارک
من میگم آدم یبار علاقه شو باید بگه... حق دو طرفه که از احساس هم خبر داشته باشن، اما وقتی پس زده شد دیگه نباید اصرار کنه... هیچی عوض نمیشه! فقط طرفی که حسی نداره مجبور میشه کارهایی رو انجام بده که واقعا دلش نمیخواد... مثلا من اصلا دلم نمیخواد با کسی که چند سال ازم بزرگتره رفتار بی ادبانه ای داشته باشم اما مجبور میشم که بلاکش کنم، نادیده ش بگیرم و از این قبیل کارها... واقعا اذیت کننده س! 

قابل نداره😁

واقعا برا منم ارزوست😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.