...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

516. عنوان ندارد! :)

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۹ ب.ظ

شروع پاییز من هر سال مصادفه با شلوغ ترین روزهای کاریم که مجبور بودیم ساعت ۷ به وقت قدیم (۶ به وقت جدید) بریم سرکار و تا عصر ساعت ۷ هم نان استاپ کار کنیم! حتی یه روز من مجبور شدم با ورق باطله ها برا خودم سجاده درست کنم و همونجا نمازمو بخونم(اوف به ریا)... یعنی خونه ی آبجی اینا که فاصله ش تا محل کار ما دو دقیقه س رو هم نتونستم برم! 

این روزا خیلی دلم میخواد از این کیف های متحرک ببینم و ذوق کنم... از این کیف ها که یه بچه ابتدایی ازش آویزونه :) من خودم اول ابتدایی که بودم از اون دختر ریزه میزه ها بودم (الانم دست کمی از اون موقع ها ندارم) ولی بازم از من ریزتراش بودن که همون موقع هم براشون غش و ضعف میکردم... مخصوصا که توی مانتو و شلوارهاشون که براشون خیلی بزرگ بود غرق میشدن! 

امروز اون وسطا که مرخصی ساعتی گرفته بودم و یه سر رفتم خونه ی آبجی اینا، موقع برگشتن دیدم یه دبیرستان دخترانه ی اون طرفا تعطیل شده... ماشاا... بعضیاشون با یه سر و وضعی بودن که توی اون یونیفرم های بدرنگ و بی ریختشون هم فتبارک الله احسن الخالقینی بودن برا خودشون... چه مدل موهایی... چه ابروهایی... چه آرایش هایی... چه .... استغفرا... 

زمان ما جرات داشتیم مگه حتی حرفشو بزنیم؟؟ میخواستیم از وسایل آرایش حرف بزنیم یه جمع دوستانه ی خیلی صمیمی و دهن قرص جور میکردیم و توی خلوت ترین جای ممکن مدرسه با صدایی که خودمونم نمیشنیدیم صحبت میکردیم! حالا هرچی هم شرایط اون موقع اگه سخت بود خداییش اونقد لذت بخش بود که اگه از هم دوره ای های من بپرسین که بهترین دوران زندگیتون کی بوده، برخلاف این نسل جدید که دانشگاه رو بهترین دوران میدونن، ما دوران دبیرستان رو میگیم! من که خودم خیلی دلم برا اون موقع ها تنگ میشه... 

حال دانشجوهای "بلاگر" جدید الورودمون چطوره؟؟ دانشگاه شبیه تصوراتتون هست یا نه؟ ما هم به امید دیدن آدمای جذاب توی دانشگاه درس خوندیم، اما چیزایی دیدیم که نباید می دیدیم! ما هم فک میکردیم اره عین فیلما میشه و گاها هم شد، اما ای کاش نمی شد! امیدوارم برا شما شرایط بهتر باشه :)

انگار پاییز رو ساختن واسه یادآوری خاطراتی که فراموش میشن... یه جورایی ضد الزایمر عمل میکنه... همچین بدم نیست!

+ مهدیه دوسته مشترک منو الناز میگفت اول مهر بریم دانشگاه و الناز رو اونجا سورپرایز کنیم (الناز دانشجوی ارشد توی همون دانشگاه خودمونه) گفتم برو بابا مهدیه حال داریا؟! درسته من عاشق دانشگاهمون بودم اما اون عشق موند برا اون زمان، الان حتی دیدن عکسای اونجا هم اذیتم میکنه، حالا اگه یه دانشگاهه دیگه بود میرفتمااااا ولی دیگه دانشگاه خودمون که یه عمر اونجا بودیم همچین فاز نمیده! :)  

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۲
بی نام

نظرات  (۸)

تو اینکه هیشکی نمیتونه بایقوش بشه حرفی نیست اون کجاااااااااااااااا و من کجااااااااااااااا
هیششششششششششششششششششکی !!!!!!!!

و اما بستگی داره سربلند به چی بگیم ، تو بگو سربلند اومدی منم میگم بااااوشه !!!!

بحث ترسیدن و شرمندگی و اینا نیس ، فقط میدونی چیه ؟ دوس دارم سرکارت بذارم 

ببین ، دقت کن :  دوست    دارم      سرکارت      بذارم  ( به همین سادگی )

وگرنه شاید هیشکی تو دنیا منو اندازه تو نشناسه :)
پاسخ:
اون که صد در صد... بایقوش یه دونه س :)

تو فک کن منو سرکار گذاشتی... عادت ندارم تو ذوق کسی بزنم :)

محاله منو بشناسی... محاله ولی بازم باشه هرچی تو بگی :)
۰۳ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۲ شباهنگ(بایقوش سابق)
میگم زهرا انگار یه بایقوش جدید پیدا شده باز بهت تبریک میگم 😂😂 😂 
پاسخ:
هیچکس هیچوقت بایقوش نمیشه :) 
شکست عشقیات که ماشالا به شمارش نمیان ، اما خب اینکه خودتو زدی به کوچه قنبر راست خیلی خوبه ، واقعا تحسین برانگیزه ، در مورد فصل پاییز هم باید بگم که خدا هیچ چیزو زشت یا بد خلق نکرده این نگرش ما نسبت به اون موضوع هست که خوب و بدش میکنیم !!!!!!!!!!!!!!!

در مورد واکنشتم اصلا کنجکاو نیستم چون میدون مثل ذرت بوداده ی درحال آماده شدن بالا پایین میپری ( نه اینکه خوشحال یا عصبی باشی ، این حرکت عادتته ) همینطوریشم که میخوای سرپا حرف بزنی کلی سرجات تکون میخوری چه برسه به اینکه یه موضوعی که کلی وقته ذهنتو مشغول کرده رو کشف کنی !!!!!!!!!!!!!!!!!!

اما خب دست از تلاش برنداره و مطمئن باش که خدا با صابرین است .... :)
پاسخ:
من از همه ی عشقایی که داشتم (البته به قول تو) سربلند بیرون اومدم، چون هیچوقت اجازه ندادم ازم سوء استفاده کنن! از طرفی از انتخاب های بعدیشون فهمیدم که لیاقتشون در حد چجور دختراییه و خب این باعث خوشحالیم بود! 
نمیدونم از من چی تو ذهنت داری، اما باید به عرضت برسونم که ذهنیتت کاملا اشتباهه، کشفه یه شخصی که میترسه با اسم خودش نظر بذاره که مبادا چیزی ازش بدونم که ابروش در خطر باشه، یا شاید کار زشتی در حق من کرده و شرمنده س، همچین جذابیتی نداره! ولی خب بازم بهت اجازه میدم فک کنی صبح تا شب دارم بهت فکر میکنم که وااااای خدایا یعنی کیه :)))
اون نان استاپت که گفتی باحال بود! اولش خیال کردم یه جور نون تبریزیه:)
گاها درست نیست..کلمه فارسی تنوین نمیگیره!
اینقدرم به نسل جدید حسودی نکنید!اینا خستن خسته!
پاسخ:
نون تبریز فقط بربری :))
فک کنم زبان فارسیم  یکم نم کشیده :) ممنون!
اونا خیلی هم پرانرژی ان که از این کارا میکنن، خسته ما بودیم، داغون ما بودیم، سوخته ما بودیم :))
حالا صبرکن برگ درختا بریزه .... اونوقت فضای سنگین پاییزو میبینی 
اتفاقا برای پست قبلیت داشتم کامنت میذاشتم دقیقا به همین مسئله دخترای امروزی اشاره کردم
عجب تفاهمی !!!! (این علامت تعجب برای اینه که خیلی دوسشون داری) !!!

خیلی کنجکاوی بدونی کی هستم ؟؟؟؟




 بزودی میفهمی .....
پاسخ:
فضای سنگین پاییز واسه شکست عشقی خورده ها و دل شکسته ها و افسرده هاس! واسه من خیلی هم سبکه:))
چه تفاهمی داریم ما :))))) 

خودتم انگار دوست داری واکنش منو بعد از معرفیت ببینی :)
۰۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۳۰ جناب منزوی
بهترین خاطرات من فقط سال های دبیرستانه :)
از کیف متحرک خوشمم اومد :))
پاسخ:
واقعا سالهای دبیرستان یه دوران خاص بود! 
:)
۰۳ مهر ۹۷ ، ۰۰:۱۲ پرتو کیانی
سلااام:)
آره...به نظر منم پاییز یاد آور خاطرات فراموش شده س...!

واااقعا که دبیرستانِ الان داااغووونه.....!!!!
من که دبیرستانی نیستم وآشنای دبیرستانی ندارم لی دوستام که دبیرستانی دارن میگن که:
توی دستشویی ها سیگار میکشن،موقع تعطیل شدن آرایش میکنن ومیرن با دوست پسراشون،ابرو میگیرنو...
واقعا ما هم هر وقت بخوایم همچین چیزایی بگیم خیلی خصوصی انگار داریم در مورد زمان ومکان یه عملیات خیلی مهم صحبت میکنیم...!
خدا رحم کنه به ما...دوسال دیگه باید بریم توی همین دبیرستان های داغون:(
پاسخ:
سلام بر شما :)

خب البته همه جور آدم همه جا پیدا میشه، تو دبیرستان حتما بچه های خوبی (مثل خودت) هستن که خیلی با بقیه فرق دارن! :)
سلام

چه شلوغ پلوغ!؟

آخرش نرفتی دانشگاه ؟
پاسخ:
سلام و درود بر شما...

نه بابا قسمت نشد امسال برم.. شاید امسال و سالهای بعدی :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.