...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

533. دلی پُر!

يكشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰ ب.ظ

خیلی دوست دارم بدونم اولین نفری که اومد زر زد و گفت که اونایی که نمیان دنیای مجازی یعنی تو دنیای واقعی خیلی خوشن رو ببینم و بهش بگم زر مفت نزن خواهشا! من اون موقع ها که هی تو دنیای مجازی بودم بهترین دوران زندگیم بود، الان اینقد تو مشکلات گیر کردم که حتی نمیتونم بیام وبلاگم و خیلی تلگرافی و سرپایی به وبلاگ های مورد علاقه م سر میزنم... این یعنی تو دنیای واقعی خیلی خوشم؟؟ کدوم احمقی همچین تزی داده؟! اینترنت و دنیای مجازی واسه ما ایرانی ها تنها تفریح و دلخوشیه... تفریح رو کی میکنن؟ وقتی که دل خوشه! آقا یا خانومی که حرف مفت میزنی یکم فک کن بعد حرف بزن! (قشنگ معلومه این روزا اعصاب مصاب ندارم یا بیشتر توضیح بدم؟)

از اینکه پست هاتونو میخونم و کامنت نمیذارم که دلخور نیستین؟ طرف میره مهمونی بعد به صابخونه که تو آشپزخونه داره وسایل پذیرایی رو آماده میکنه میگه :"زحمت نکش واسه خوردن نیومدیم که، اومدیم خودتو ببینیم" بعد اگه ازش پذیرایی نشه آبروی اون صابخونه رو میبره... الان شمام خدایی نکرده واسه کامنت گذاشتن و تعریف و تمجید و اینا که پست نمیذارین؟ یا واسه این که منم حتما وبلاگاتونو دنبال کنم و پست هاتونو بخونم و الکی حرفاتونو تصدیق کنم که دنبالم نمیکنین؟! اگه اینجوریه چراغا رو خاموش میکنم هرکی میخواد بره بره... یهو ببینم ده تا از دنبال کننده هام کم شده بهتر از اینه که یکی یکی برین و من هی باید برم لیست دنبال کننده هامو چک کنم که ببینم کی از من خسته شده و رفته و هی تو دلم خدا خدا کنم که فلانی نباشه ها، اون یکی نباشه ها، این یکی نباشه ها (برخی وبلاگ های خیلی مورد علاقه م که تعدادشون کم هم نیست)

شب یلدا کتاب حافظ پیدا نکردیم آنلاین یه تفالی زدیم... اعتقاد ندارم، ایضا خاطره ی بعدی هم دارم از آدمی که شب یلدا به نهج البلاغه تفال میزنه و یه هفته بعدش میاد ازم خواستگاری میکنه و خودشو میکنه کسی که تا ابد نفرین منو به همراه داره! خلاصه این اومد: 

تفسیرشم این بود:

به من ثروت برسه دیگه چیزی نمیخوام حافظ جان :) ثروت به تنهایی کلی دوست و آشنا و عاشق سینه چاک حتی، به دنبال داره! اصلا تو چی میدونی حافظ جان که من چی میگم... :/

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۲
بی نام

نظرات  (۸)

آیا استعمال کلمه شنیع« زر زدن» در شان یک بانوی تحصیل کرده آذری زبان عشق ابناء کره ای است آیآ؟))):)
پاسخ:
بله حق با شماست... در شان همچین بانویی نیست! ولی لذتی که در استعمال همچین کلماتی هست در استعمال دخانیات نیست :)))
رفافقت ها چیزی نیستن که با سر نزدن و کامنت نذاشتن کمرنگ بشن
ان شالله که زودی اوضاع رو به راه بشه و دوباره پر انرژی برگردی پیش مون عزیزم:)
پاسخ:
باهات موافقم اما رفاقت های آبکی و یه طرفه رو چیکارش کنیم؟! بزنیم لهش کنیم؟! :))

ممنونم عزیز دلم... :)
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۸:۳۵ جناب منزوی
سلام :)
خیلی عصبی بودید :)
واقعاً تنها جان پناهی که می تونم فرار کنم همین وبلاگه، جای دیگه ای سراغ ندارم
بسلامت تعرفه ها نت داره گرون میشه و تنها دلخوشی هم میشه ناخوشی.
سرتون سلامت :)
پاسخ:
سلام بر شما :)

پس مشخص بود که عصبانی ام؟ :))
منم تنها دلخوشیم اینجاس... تلگرام که کسی رو ندارم باهاش چت کنم، اینستا هم کلا نمیرم چون اونجا افسردگی میگیرم، اینجا رو فقط دوست دارم :)
خدا ازشون نگذره، داداشم میلاد رو فرستاده بودیم پفک بخره، اومد گفت گرون شده دیگه نمیتونیم پفک بخوریم وسرطان هم نمی تونیم بگیریم، اصلا سرطان یه بیماری لاکچری شده 😐
سلامت باشین :)
۰۳ دی ۹۷ ، ۰۵:۵۰ مستر صفری
سلاام
پول لازمه، زیادش خوب نیست‌...
  و مهربانی و محبت و هزاران کار فهمیده و درست
از میلیاردها یا تریلیارد ها پول با ارزشتر هستش...
   در کل وب های خوب از نظرم، تو قلبم هستن و خوب ها از نظر دیگران در قلب های دوست دارانش
    هستن‌.
+حالا وبمو دوست داری؟
پاسخ:
سلام
آقا پولای زیادتونو بدین به من :)) من با جون و دل همه شو قبول میکنم :)

+ معلومه که دوست دارم 😊
۰۲ دی ۹۷ ، ۲۳:۵۷ محبوبه شب
چراغو خاموش کن من پاشم برم 😐
پاسخ:
تعارف کردماااا😑😑
۰۲ دی ۹۷ ، ۲۲:۳۲ جناب قدح
هر چن وقت یه بار یکی عروس یا داماد میشه :)

دوستان آدم معمولا قطع دنبال نمیزنن
پاسخ:
خب باید باخبر بشیم کیا هستن دیگه :)

اره واقعا همینطوره
۰۲ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۶ جناب قدح
اینجام خبر خاصی نبود :)

خوب شد اومدی

زمستان پرباری داشته باشی ان شاءالله

تو همه وبلاگ ها دنبال کننده کم و زیاد میشه
پاسخ:
شاید کسی عروس یا داماد شده باشه توی این مدت که من خبر ندارم :))

ممنونم...

برای شما هم زمستون اگرچه سرد اما دلتون گرم باشه ان شاء ا...

خب من بعضی از دنبال کننده هامو واقعا دوست دارم و نمیخوام از دستشون بدم :)
۰۲ دی ۹۷ ، ۲۲:۲۳ جناب قدح
سلام :)
واقعا راست میگی ...

گاهی گرفتاری نمیذاره آدم بیاد اینجا
پاسخ:
سلام و درود بر شما...

واقعا این روزا خیلی درگیرم... هرچند این درگیری خیلی هم خیر نیست :( دلم تنگ شده برا اینجا و دوستای وبلاگ نویسم...

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.