...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

538. مجرم به دام افتاد :)

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۶:۳۰ ب.ظ

از سرکار که رسیدم خونه، لباسامو که عوض کردم دیدم مامان اینا توی دستش وایساده و داره به من نگاه میکنه :/ توی این عکس، بچه هام توی دسته مامانه (دستگیری مجرم حین ارتکاب جرم)

دادم زدم یا خداااااا بچه هام! بچه های نازنینمو کُشتی! مامان هم با خونسردی جواب میده که اگه بیشتر از این میموندن پژمرده میشدن! میگم مامان خوشت میاد یکی اینجوری بچه هاتو بهت تحویل بده؟ میگه حالا بیا بخوریمشون بعدا راجع بهش حرف میزنیم :)) 

مزه ی تربچه میداد (تقریبا انتظار داشتم مزه ی موز بده :) )... یکم کوچولو هستن قبول، یکم هم ایراد دارن که اخیرا کشف کردم که ایراد کارم از کجا بوده، ایشاا... توی کشت بعدی اون ایرادها رو برطرف میکنم تا تربچه های بزرگتر و گِردتر و خوشگلتری رو تحویل بگیرم... واسه اولین تجربه اینم غنیمته :) 


+ تا وقتی که هوای نیامدن به سر داری، هرچیزی میتواند بهانه ات باشد... اینکه "در برف راهت را گم کرده ای" هم بهانه ی خوبیست بهانه تراشِ عزیزم :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۲
بی نام

نظرات  (۶)

۰۳ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۴۷ معلوم الحال
بخوریمشون بعدا راجع بهشون حرف میزنیم :))
پاسخ:
مادر است دیگر :)) 
ONLY TOROB!
پاسخ:
از کدامین نوع؟! اون اوشینی ها (دراز) یا اون گِردا؟! :)
@جناب قدح
😂 وای خدا چقدر خندیدم 
پاسخ:
منم :))
:)
پاسخ:
:)
بهانه تراش پدررررسوخته :))
پاسخ:
اینجوری که بوش میاد بدجوری پدرش سوخته :))
+تا زمانی که رسیدن به تو امکان دارد/زندگی درد قشنگیست که جریان دارد
پاسخ:
حالا شاعر راجع به "رسیدن به تو امکان ندارد" نظری نداره؟! :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.