...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

543. منو این همه خوشبختی؟!

يكشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸ ق.ظ

چند وقت پیش بود که احساس کردم کنار تربچه هام داره یه چیز دیگه هم از خاک میاد بیرون! اولش فک کردم علف هرزی چیزیه، بعد مامان گفت ولش کن چندتا لوبیاس که من کاشتم! منم خدا شاهده عین بچه های خودم ازشون مراقبت کردم و گذاشتم کنار بچه هام زندگیشونو بکنن (نامادری خوبی میشم :) ) چند روز پیش مامان بهم گفت لوبیاهارو دیدی؟! گفتم نه چیزی شده مگه؟! گفت بچه دار شدن!! :)) یعنی آنچنان ذوق میکنم از دیدن اونا که فک نکنم اگه روزی برم سئول رو از نزدیک ببینم اینهمه ذوق کنم!

یه چندتا دیگه هم از این لوبیاها در راهه!! الان موندم که با اینا چیکار کنم؟! باهاشون لوبیا پلو درست کنم یا ترشی لوبیا؟! واقعا انتخاب سختیه توی دو راهی گیر کردم! :)

+ اینا رو اینجوری نبینین، خیلی کوچولو ان! اون بزرگه تقریبا 5 سانته و کوچیکه 2 سانته همش!

+ زمان انتقام نزدیک است!! مامان بچه های منو خورد منم میدونم با بچه های اون چیکار کنم‌ :))

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۱
بی نام

نظرات  (۸)

۲۷ بهمن ۹۷ ، ۰۰:۳۶ جناب منزوی
لذتی که در عفو هست در انتقام نیست :))
ماشاءالله، یه باغ بزنید :)
حالا خوبه پیوندی نشه بین لوبیا و تربچه :))
پاسخ:
یعنی میگین از بچه های مامان انتقام نگیرم؟! :))

والا آرزومه :(

کاش میشد... مثلا لوبیا با طعم تربچه... یا تربچه ی سبز رنگ :))
۲۵ بهمن ۹۷ ، ۲۰:۵۲ محسن رحمانی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



پاسخ:
:))
آره من تنها پسر بچه ای بودم که مادر شده بودم :D
پاسخ:
منم فک کنم تنها دختری ام که مجردم و مادرم :))
من هم در سن نُه سالگی تو یه کاسه‌ی بزرگ لوبیا چیتی کاشتم. لذتی که بردی رو من بیشتر تجربه کردم. 
پاسخ:
به به چه عالی پس فک کنم تنها کسی که میتونه حال این روزای منو خوب درک کنه شما باشی :))
ای جانم، بچه های نازی داری:))
 +تلافی این موقع حلاله.
پاسخ:
ممنونم :))

+ خب پس خیالم راحت شد😁
لوبیا پلو درست کن با کللللللیییی فلفل 😂

نگو که این همون گلدون تربچه ایه که از ابتدا خودت پرورشش،دادی😐
چقدر بزرگ شده ماشاءالله 😶
پاسخ:
قراره خودمو بسوزونم یا اونارو؟! :))
بله دقیقا همونه... این لوبیاها همسایه های اجباریشون هستن😁
سلام :)
چشمتون روشن
پاسخ:
سلام و درود بر شما :)

چشم و دلتون روشن :)
انتقامشونو بگیر :))
پاسخ:
حتما اینکار رو میکنم :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.