...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

546. جاست فور فان :)

پنجشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۹:۴۵ ب.ظ

پنجشنبه ی هفته ی بعد عروسیه یکی از همکارامه (که محض اطلاع پنج شیش سالی از من کوچیکتره) و دیگه قرار نیست بیاد سرکار، یکی از همکارامونم چند وقتیه بنا به دلایلی نمیاد و جاش خالیه، یکی دیگه شونم نامزده و احتمالا بعد از عید نیاد... بعد از عید هم که قراره سرمون خیلی شلوغ شه کمبود نیرو خواهیم داشت و بخاطر همین صاحب کارمون داره نیروی جدید استخدام میکنه! از اونجایی که من در حاضر قدیمی ترین کارمند اونجا هستم پیشنهاد دادم که اگه میخواد هوش افراد جدید رو تست کنه بجای پرسیدن سوالای سخت، ازشون بخواد خیلی ساده (minesweeper) یا همون خنثی کردن بمب رو بازی کنه، اگه طرف تونست برنده بشه یعنی باهوشه، اگه تا نصفه تونست بره یعنی متوسطه و اگه اصلا نتونست بیخیالش شه :) و واسه اینکه بهش ثابت کنم که منو درست انتخاب کرده خودم هم این تست رو انجام دادم :) 

با اینکه خیلی دوست دارم نیروی جدید رو ببینم اما اگه اخلاقشون یه جوری باشه که به قول خودمون نچسب باشن و به دلم نشینن خیلی سخت میشه تا بتونم بهشون عادت کنم! من یکی از همکارامون تازه بعد از سه سال بهش علاقه پیدا کردم و همیشه هم بهش میگم که اون اوایل خیلی ازش بدم میومد اما الان واقعا دوسش دارم :) یعنی در این حد آدم باید با همکاراش رک باشه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۹
بی نام

نظرات  (۹)

همیشه قبل از اینکه یکیو بشناسیم، درموردش قضاوت میکنیم. یعنی قبل از اینکه بفهمیم چه ویژگیهایی داره، اول ازش بدمون میاد و بعد میگردیم دنبال ویژگی هاش.
پاسخ:
قبول دارم حرفتونو ولی برخورد اول خیلیا باعث میشه ازشون خوشمون نیاد و قضاوتشون کنیم وگرنه ذاتا به مردم بد بین نیستیم که! 
بازیش چه طوریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همیشه می خواستم بدونم.لطفا توضیح بده. :)
پاسخ:
خب اون عددهایی که مینویسه یعنی به همون تعداد توی هشت تا خونه ی کناریش بمب (مین) هست... مثلا خونه ای که نوشته یک یعنی یکی از هشت تا خونه ی کناریش بمبه، با توجه که عددهای کناریش میتونی پیدا کنی بمب کدومه... همینطوری ادامه میدی تا کلا همه بمب ها رو پیدا کنی... به همین راحتی :)
خانم محترم چرا فحش میدید؟:)

ببخشینا...ولی من میخوام درسمو ادامه بدم:)

عجب دوره زمونه ای شده ها:) به هوای مسابقه مین یاب میخواد منو بکشه تبریز...
پاسخ:
خودمم موقع نوشتن اسم اون بنده خدا کلی به اسمش خندیدم... یعنی آدم چقد باید بدشانس باشه که همچین اسمی داشته باشه :)) 

من با درستون کاری ندارم فقط حریف می طلبم :)

شما که خیلی دلتون میخواد بیاین تبریز... دارم بهونه جور میکنم براتون دیگه... کار بدیه؟! :)
من با خانوما مسابقه بدم فقط مسابقه رانندگی:)
حالا من مثلا بگم بله
چطوری میخواید با من مسابقه بدید؟
پاسخ:
ماشاا... به این روحیه ی شوماخری :)) من که اصلا گواهینامه ندارم با دوچرخه مسابقه میدم :)

هروقت تشریف آوردین تبریز اون موقع مسابقه میدیم :)) کلا کار نشد نداره!
ایشالا همکارتون اقا باشه که دوسستش دارید:)
مین یاب؟ من خیلی بازی کردم
ولی بهتر از اون آی جی آی-فارکرای-کال آف تو قوطی- نید فوراسپیدو...هست
میگم به هوای گزینش یه گیم نت راه بندازید اونجا
کاش پسر کره ای ها هم برای استخدام میومدن:)
پاسخ:
متاسفانه ما فقط دختر استخدام میکنیم وگرنه اگه پسر بود که غمی نداشتیم :))
حاضرین باهم مسابقه بدیم توی این بازی؟!😁
باور بفرمائید این یکی بازی ها رو الان اسمشونو شنیدم... :)
گیم نت هم فکر بدی نیست :)) 
وای وای دقیقا حرف دل منو زدیناااا :)) 
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۵۷ محسن رحمانی
چه عالی موفق باشید .
پاسخ:
ممنونم همچنین :)
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۹ محسن رحمانی
سلام
پاسخ:
سلام و درود بر شما 
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۹ محسن رحمانی
بازیش چطوریه؟
پاسخ:
والا عملی باید توضیح بدم... اینجوری نمیشه :)
۰۹ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۸ محسن رحمانی
کارتون چیه؟(شغل)
پاسخ:
کارمند بیمه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.