...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

547. دخترانه... (آقایون اگه دوست نداشتن نخونن) :)

شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ب.ظ

امروز بعد از بیست و اندی سال بالاخره تونستم خودمو راضی کنم که از شر مدل ابروی دخترانه م (یا به قول آبجی مدل ابروی دختر ترشیده ها) خلاص شم... بعد از مدت ها بالاخره تصمیم گرفتم برم به آرایشگر بگم که بردار این ابروی لامصبو تا ببینم قیافه ی واقعیم چطوریه... بدبختی ما دهه شصتی ها اینه که بهمون قبولوندن (=کاری کردن به زور قبول کنیم) که دختر تا روز ازدواجش حق نداره آرایش کنه.... حق نداره به موهای صورتش درست بزنه، حق نداره ابروهاشو تمییز کنه، حق نداره موهاشو رنگ کنه؛ حتی اگه تا پنجاه سالگی هم مجرد بمونه باید صبح تا شب جلوی آینه قیافه ی زشت (یا زیبای!) خودشو تحمل کنه به امید اینکه بعد از ازدواج قراره تغییر کنه... اونم برا کی؟! برا کسی که ممکنه اصلا هیچ علاقه ای به آرایش همسرش نداشته باشه، یا دوست نداشته باشه خانومش موهاشو رنگ کنه... اونوقته که یه عمر تو دوران مجردی که حسرت کشیده، بعد از ازدواج هم باید تو حسرت بمونه که یعنی من اگه موهامو طلایی کنم بهم میاد؟! اگه فلان کنم چه شکلی میشم و هزارتا اما و اگر دیگه! اگه هم شوهرش طرفدار آرایش و زیبایی باشه، مگه قبل از بدنیا اومدن بچه که مانع اصلی هر فعالیتی برای مادره، آدم چقد وقت داره که بتونه تمام عقده های مجردیشو خالی کنه؟! چه دخترهایی که بخاطر برداشتن دوتا ابرو به هر ازدواجی تن دادن و خودشونو یه عمر بدبخت کردن (دقیقا مثل یکی از اقوام نزدیک که بعد از بیست سال طلاق گرفت)

جالبه که همه ی اینا در حالی اتفاق میوفته که یه پسر از زمان بلوغش که صاحب ریش و سیبیل میشه تا روز ازدواجش و حتی بعدتر، میتونه ریش و سیبیل هاشو به هر مدلی که دوست داره یا مد میشه دربیاره و نه تنها کسی چیزی بهش نمیگه، کلی هم مایه ی افتخاره!

اینقد از این فرهنگ احمقانه و غلطمون نفرت دارم که هرچی بگم کم گفتم؛ بگذریم! 

+ اعتراف میکنم خیلی فرق کردم... خوشگل شدم! موندم تا دیروز چطور بعضیا منو با اون ابروهای خفن (!) همچنان دوست داشتن و به چشمشون خوشگل میومدم :) هرچند قطعا اونا تنها کسایی بودن که میتونن ادعا کنن منو واسه خودم دوست داشتن :) 

+ کلا من دوست داشتنی ام... قربون خودم برم :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۱
بی نام

نظرات  (۱۲)

۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۴۸ دخـترکــِ بی نام :))
خخ من میخوام ادامه تحصیل بدما خخخ
پاسخ:
منم با ادامه تحصیلت مشکلی ندارم :))
۱۵ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۱۰ دخـترکــِ بی نام :))
توام مث من بی نامی :)
پاسخ:
عجب تفاهمی :)
همچین میگه بیست و اندی سال .....
خانم دو صباح دیگه وارد دهه چهارم زندگیت میشی:D
پاسخ:
من سنمو نمیگم و هی دارم به خودم روحیه میدم که هنوز جوونم و آرزو دارم که دهه سوم عمرم رو کنار همسرم ببینم، شما زدین منو کُشتین دیگه :))
شما آلمان نازی رو با چشم بادومی ها یکی میکنین؟
آلکساندرا از این ات آشغالا بماله بخودش پوستش دون دون میشه بس که شفافه!
سفیدی چهره اش با ابروهای مشکی و چشمان لاجوردیش پارادوکسی ساخته که منو از این ور دنیا خداشناس کرده بس که در حیرتم از این همه زیبایی!
پاسخ:
خداییش پوست کره ای ها تو دنیا یه دونه س! آلمانی ها که پوست سفیدی دارن معمولا کک و مک دارن، آن شرلی یادتون نیست تو صورتش لکه داشت؟! اون با آرایش لکه هاشو مخفی کرده که دل شما رو ببره! یبار زیر بارون باهاش قرار بذارین به حرف من میرسین :)
من کاری به مسائل خصوصی تون ندارم....خصوصا زن و بچه کشور دوست کره جنوبی!
من فقط خواست یکم وجدان درد تون رو با یاداوری سنت ها بیشتر کنم:)
پاسخ:
آخ وژدانم :)) شما که اینقد پایبند سنت هایین یکم واسه موهای طلایی و چشم های آبی و ابروهای تمییز بانوی ژرمنی سخت گیری نمیکنین؟؟! :))) چون ایشون اهل کشور برادر و دوستمون آلمان هستن میپرسماا :)) 
فانتا یا کوکا؟ -_-
پاسخ:
هردوش لدفا :)
من غیب گو نیستم ، به دل و ابروهاتون مراجعه کنید!
پاسخ:
ظاهر و باطن من یکیه... هردوش پاکه پاکه :) تازه به اینکه آدم ابروها و صورتش رو تمییز نگه داره میگن آراستگی که تو اسلام واجبه :) آرایش نمیکنیم که!!

اونوخ میگن چرا امام زمان ظهور نمی کنه!؟


پاسخ:
میفرمایید ما مانع ظهور آقاییم؟!
۱۲ اسفند ۹۷ ، ۰۹:۱۵ محسن رحمانی
خوب الان که مد شده(از خیلی وقت پیش)که دخترا هم مورنگ میکنن هم ابرو بر میدارن. خوب دلیل این که میگن دست نزنن من نمیدونم خوب یا بده میگن اینه که دختر بعد از ازدواجش واسه شوهرش تکراری نباشه .
پاسخ:
بله الان مد شده من داشتم از بدبختی ها و عقاید دهه شصتی ها میگفتم براتون :)
تکراری نشدن برای شوهر بعد از ازدواج دلیل منطقی ای نیست... چون اصلا شوهر آدم بجز مراسم خواستگاری دیگه هیچوقت همسرشو با اون ابروهای سابق نمیبینه که... اونوقت که قراره سی سال با ابروهای تمییز ببینتش باید براش تکراری بشه؟!
مبارکه :)
آدم خیلی تغییر میکنه...ابروهای پیوسته ی قلبی بود،روزی یه تار دور از چشم مامانم کندم:)))
پاسخ:
مرسی!
مال منم پیوندی بود و از هیچ چی بجز اون پیوندش متنفر نبودم!! :)
۱۱ اسفند ۹۷ ، ۲۳:۵۸ معلوم الحال
جا داره من هم به شباهنگ بگم شما مگه msrt نداری؟ 
بیا برو سر تست و مداد مشکی نرمت خواهرم :))
پاسخ:
جا داره من به خودت بگم برو بشین پایان نامه تو تموم کن :))
جا داره تشکر کنم از بیان بابت امکان پاک کردن کامنتی که هنوز خونده نشده و از تو هم بابت اینکه هنوز نخونده بودی و من این فرصت رو داشتم که کامنتی که خصوصی بود و اشتباهی عمومی فرستادم رو پاک کنم دوباره خصوصی بفرستم.
اون هفت نفری هم که آنلاین بودن کامنت دیدن ندیدن :))
پاسخ:
جا داره منم تشکر کنم از بیان چون اونجا تونستم راحت تر جواب بدم بهت :) شاید اگه عمومی بود مجبور میشدم یجور دیگه جواب بدم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.