...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

548. خوش گذشت :)

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۵۲ ب.ظ

امروز روز موعود بود، روز عروسی همکارمون!

فقط توی اینجور مواقع آرزو میکنم که کاش یه همسری داشته باشم... نه برا اینکه مثلا من خودمو بذارم جای عروس و بگم کاش منم عروس میشدم و اینجوری برام عروسی میگرفتن و از این صوبتا... اصلا و ابدا... فقط بخاطر این آرزو میکنم که همسری باشه منو ببره تالار و برگردونه... چون یکم غیرتی ام (نسبت به خودم) نمیخوام کسی منو با اون سر و وضع ببینه بجز آقامون... فقط همین :)

دیگه چون ما سینگل بودیم، داداش همکارم مهسا زحمت کشید و ما رو برد... میگم مهم تفاهمه دیگه نه؟ چی میشه اگه دختر بزرگتر باشه؟! مشکلی که نیست، هست؟! خب پس مبارکه... اجازه میدم مهسا واسه داداشش ازم خواستگاری کنه :) (شوخی کردمااا یوقت جدی نگیرین... دل من با کُره ای هاست) 

خلاصه که برا این همکارمون آرزوی خوشبختی و برای خواننده های مجرد وبلاگم آرزوی ازدواجی موفق دارم :)

+ بی ربط نوشت: چجوری میشه که آدم خواب وبلاگ نویسی رو میبینه که تا حالا چهره شو ندیده؟! آخه توهّم تا کجا؟! ولی در کل خواب خوبی بود، بعد از دیدن اون خواب اتفاقای خوبی هم برام افتاد... شاید اون وبلاگ نویس شما باشین؛ قدر خودتونو بدونین :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۶
بی نام

نظرات  (۹)

۱۸ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۰۵ محسن رحمانی
یواشکی به من بگید بهشون نمیگم:دی
پاسخ:
شاید خود شما بودین :)) حالا هی منو خجالت زده کنینااا :))
ببخشید به سر وضعم نرسیده بودم. معمولا تو خواب کسی میرم شیک تر میپوشم :D
پاسخ:
اشکالی نداره ما همه جوره شما رو قبول داریم :) دفعه ی بعد عینک دودی یادتون نره :))
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۱۵ محسن رحمانی
ممنون.
پاسخ:
:)
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۱۵ محسن رحمانی
نه اون شخصی که خوابشو دیدید:دی
پاسخ:
آهاااا اون... والا نمیتونم بگم چون مذکر هستن ایشون یوقت فکرای بدی میکنن :))
۱۷ اسفند ۹۷ ، ۱۸:۵۹ محسن رحمانی
اون شخص کیه ؟ :دی

سلام

پس مبارکه شیرینی کی میدید بهمون ؟

اول کارت رو دیدم فکر کردم عروس شدید آخه اسم شمارو کارت بود :دی

ان شاالله عروسی شما .
پاسخ:
برادر دوستم رو میگید یا اون پسر کره ای رو؟! :))

من کارت عروسیمون رو مستقیم میفرستم خونه هاتون :)

ایشاا... دومادی شما :) 
دلتو صابون نزن
من شوهر نمی‌کنم :) 
پاسخ:
من حالیم نیست نفر بعدی تویی ایشاا... :)
ایشالا به زودی قسمت خودت :)
من زیاد می‌بینم خواب بلاگرا رو
پاسخ:
ایشاا... قسمت تو هم بشه :)
من خواب تورو خیلی دیدم، حتی اون موقع ها که هنوز از عکست (اونی که تو کربلا گرفته بودی) رونمایی نکرده بودی دیده بودم که خیلی هم به واقعیت شبیه بود :) 
خوشبخت بشن ان شالله
قسمت خودت زهرای عزیز
منم چند بار خواب بلاگرها رو دیدم
حتی اونایی که تا حالا ندیدمشون:) 
پاسخ:
مرسی عزیز دلم... ایشاا... یه روزم بنویسم که واسه عروسی تو اومدم (از الان دارم میگم که اگه دعوتم نکنی آبرو برات نذارم) :)) 

نه من اولین بارم بود... خودشم کیییییی :)))
ینی حتا نمیدونی اسم اون وبلاگ نویس چیه که میگی "شاید اون وبلاگ نویس شما باشین"؟؟؟

خوشبت و عاقبت بخیر بشن جمیع جوونا
پاسخ:
نه بابا میدونم کیه فقط نمیتونم بگم :)) واسه همین میگم ممکنه یکی از شماها باشین دیگه :)

بله ایشاا... تو هم خوشبخت بشی :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.