...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

549. یکی برای همه؛ همه برای یکی!

يكشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۷، ۰۸:۰۶ ق.ظ

برداشت دوم محصولاتم خیلی رضایت بخش بود... مامان فقط بخاطر این سه تا تربچه رفته بود سبزی خریده بود که اینا رو توش قاطی کنیم :)

تصمیم گرفتم واسه سال جدید مزرعه مو گسترش بدم، دوتا گلدون میخوام بخرم که بذر تره و جعفری و... توشون بکارم! فعلا که مامان چیزی نگفته، نمیدونم این سکوتش علامت رضاس، یا آرامش قبل از طوفان، اما هرچی هست من کار خودمو میکنم :)

+ دیشب قرار بود با میلاد بشینیم سریال (ترجیحا کره ای) تماشا کنیم، مامان هم برای اولین بار ازم خواسته بود که ظرفا رو بشورم! گفتم میلاد بیا تو ظرف شستن بهم کمک کن تا زودتر بتونیم سریالو ببینیم... باورم نمیشه که میلادم بلد بود ظرف بشوره :) خودش میگفت الان داری حال میکنی که ازم کار میکشی؟! گفتم آره چه جوووورم! :)

+ یه سری چت دارم تو تلگرام که قدمتشون به زمانی میرسه که از وایبر کوچ کردیم تلگرام... همینقدر قدیمی و کهنه و فرسوده! حتی یه کلمه شو هم توی این چند سال پاک نکردم، کلی توش حرفای خوب و خاطرات خوب هست، گرچه اون آدم ها یا الان نیستن یا خیلی کمرنگ شدن، تصمیم گرفتم اونا رو هم امسال پاک کنم و یه صفایی به تلگرامم بدم، امیدوارم جای اون پیام هارو بتونم با پیام های جدید از شخصی جدید و خاص پر کنم... خودت با زبون خوش بیا پیام بده دیگه! :)

+ چگونه حتی یک بار هم از ذهنت نمی گذرد که شاید مخاطب تمام نوشته هایم تو باشی؟! :/

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۹
بی نام

نظرات  (۵)

ریحون بکارید...
پاسخ:
بله تو فکرش هستم... حتما اونم امتحان میکنم :)
۱۹ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۱۱ محسن رحمانی
چه خوب .خوب چرا یه گلخونه برای خودتون درست نمیکنید.
پاسخ:
واسه اینا هم به زور مامان رو میتونم راضی کنم بعد شما از میفرمایین گلخونه درست کنم؟!
.
پاسخ:
نقطه سر خط :)
۱۹ اسفند ۹۷ ، ۱۳:۵۹ شارمین امیریان
سلام.
چقد خوبه که کاشت و برداشت داری. من از اینجور کارها خیلی خوشم میاد. ولی هیچ وقت نتونستم تجربه ش کنم.
پاسخ:
سلام
منم تا همین دیروز بخاطر مخالفت مامان نمیتونستم کاری کنم... چند وقتیه منو به حال خودم ول کرده :))
خوب بابا شمارتو ندارم :))
پاسخ:
کاش یه ذره از جنبه ی شما رو پسرای تبریزی داشتن :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.