...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

551.آخرای سال ۹۷...

يكشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۹ ب.ظ

برای سال جدید برنامه ای که برای گسترش محصولاتم دارم کاشت فلفل دلمه ایه :) 

دونه هاشو جدا کردم و گذاشتم خشک بشن، راستش قبلا فوری دونه ها رو میکاشتم چیزی درنمیومد، جدیدا کشف کردم که اونجوری بیچاره ها تو خاک میگندیدن! اینبار اول خشکشون میکنم و بعد... خدا میدونه اینبار چی میشه!

+ یکی از آشناهامون از کرمانشاه زنگ زده و ما رو برا عروسیش دعوت کرده، ما قرار بود جای دیگه بریم که بخاطر ایشون مامان خانوم تصمیم گرفتن بریم کرمانشاه، من که اصلا دلم نمیخواد برم چون یه عمر اونجا زندگی کردیم دیگه، چیز جدیدی نداره و ارزش نداره بخاطر یه روز عروسی اینهمه راه بکوبیم بریم اونجا... الان به قول شماعی زاده موندم که آیا برم؟! آیا نرم؟! 

+ این سوسول بازیا چیه که پست میذارن برام یادگاری بذارین و از این صوبتا... یه وقت واسه من چیزی یادگاری نذارینا... فقط ابراز علاقه کنین :) همچنان که گفته اند:" دوست داشتن ربطی به دیدن ندارد، آدم ها خدا را هم نمیبینند اما دوستَش دارند..!"

+ آخرای سال که از دوستام میخوام حلالیت بطلبم معمولا اینجوری میگم که " اگه خوبی دیدین ازم، از خوبی خودم بوده، اگه بدی دیدین حتما حقتون بوده..." تعارف نداریم که :) 

+ روز پدر/ مرد بیست و نهمه؟! فک نکنم برا اون بخوام پستی بنویسم.... از الان به خوانندگانی که پدر هستن تبریک میگم پیشاپیش، مرد بودن سخته... به اون دسته از مخاطبینی که این سختی رو به جون خریدن هم پیشاپیش روز مرد رو تبریک میگم :)

+ اگه بعد از این پست تا لحظه ی تحویل چیزی ننوشتم، سال جدید رو هم تبریک میگم... امیدوارم سال خوب و پربرکتی باشه برا همه مون و این گرونی دست از سرمون برداره :)


+ امسال هم پای سفره ی هفت سین منتظرت خواهم بود... مگر میشود از تنها امید هم، ناامید شد؟!


+ اینجا محل اضافه کردن افاضات جدید (در صورت وجود) می باشد و هیچ ارزش دیگری ندارد... "صرفا جهت صرفه جویی در نوشتن پست جدید" 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۶
بی نام

نظرات  (۸)

سلام بر باغبان جوان :)
سال نو مبارک :)
ان شاءالله فلفل دلمه ای دربیاد :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما :)
عید شما هم مبارک باشه... :)
ان شاءا... زحمت هام نتیجه بده :)
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۷:۳۶ پرتو کیانی
عزیییییییزمممممم:))))
چقدر قشنگ بود:)
هنرمند کی بودی تو؟!
سعی کن واسه رفتن انگیزه ایجاد کنی واسه خودت...چون کاریش ک نمیتونی بکنی...هرجور باشه باید برین...پس سعی کن از این رفتن لذت ببری^...^

نه...نمیشه از آخرین و تنها امید نا امید شد...:((((
عید شما هم پیش پیش مبارک...:)))

پاسخ:
:)

خب البته واسه من کاری نشد نداره... من نخوام برم، نه تنها خودم نمیرم، نمیذارم بقیه هم برن :))
۲۷ اسفند ۹۷ ، ۱۴:۰۵ محسن رحمانی
اینارو داخل گلدون میکارید ؟

خیلی هم عالی .موفق باشید.


پیشاپیش عیدتون مبارک .
پاسخ:
بله متاسفانه از نعمت حیاط بی بهره ایم :(

خیلی ممنون :)
سلام
واقعا تبریک میگم
از ترب نقلی به فلفل دلمه ای رسیدن خودش پیشرفت قابل توجهی هست
فقط یه سوال کارشناسی داشتم
بنظر شما چرا تخم تربای من در نمیاد؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
کاشتمشون تو خاک گلدون ولی هیچی در نمیاد
البته یه بار بیشتر کلا بهشون آب ندادما...ولی خب به اندازه همون یه بار اب دادن باید یکم در میومد:)!!
گمون یا تخم تربا خرابن یا شاید اشکال از گلدون باشه!
راستی تخم تربا رو نباید قبلش خیس میکردم بعد میکاشتم؟
حدود سه چهل تا دونه تخم ترب کاشتم هیشکدومشون در نیومدن!
البته تو دو تا گلدون کاشتم فقط کلا یه بار آب دادم
تو دو تا گلدون دیگه کاشتم فکر کنم هر سه چهار روز یه بار بهشون آب دادم ولی هیشکدوم در نیومدن!
بنظر شما مشکل کجاس؟

پاسخ:
درود بر شما
اینطوری که دارم پیش میرم اگه یه روز تو خونه خواستم درخت پرتغال پرورش بدم دیگه تعجب نمیکنین :))
شما اونا رو کُشتین... فقط یه بار آب دادین؟! چطور دلتون اومد با اون تخم ترب های نازنین اینجوری نامهربانانه رفتار کنین... اشک تو چشم های تربچه های من حلقه زد کامنت شما رو براشون خوندم :(
سه چهار روز یبار چرا؟! اونا هر روز باید بهشون آب بدین که سطح خاک مرطوب بشه، اونقدری هم نباید باشه که تو آب غرق بشن :) اون تربها باید پیش من میشدن تا بهشون محبت میکردم و کلی ترب برداشت میکردم... :)
خیس کردن تخم ها رو توی نت خوندم نوشته واسه جوانه زنی خوبه ولی خودم خیس نمیکنم و همینجوری میکارم درمیاد :)
کاش به جای فلفل دلمه از اون فلفل های قلمی که برای خوردن و ترشی و اینا استفاده میشه کاشته بودی. به نظرم کاربرد بیشتری داره.
بوته فلفل دیدی از نزدیک؟ محشره اصلا یه ذوقی میدوه تو چشم آدم وقتی اولین دونه های فلفل رو میبینه رو بوته
ما پارسال جلو مدرسه کاشتیم کلی هم ثمر داد. البته فقط کادر دفتری کنار املت شون ازش فیض بردن :)
سفره دیگه به هر حال، برین عروسی بعدش میتونین گِردش کنین جاهای دیگه روهم بگردین
بهتون خوش بگذره
پاسخ:
راس میگی محصولی هم که میده بیشتره... ولی راستش من عاشق طعم فلفل دلمه ای ام... شاید واسه همین اونو انتخاب کردم :)

ایول بابا... چجوری کاشتین که بچه ها نزدن نابودشون کنن؟! ما تو مدرسه مون طفلی سرایدار گوجه کاشته بود اون زمان که دبیرستانی بودیم... یعنی کوجه ها سبز نشده بودن نابودشون کردیم... اون موقع ها خیلی با گیاه ها مهربون نبودم :))

کرمانشاه که میریم مستقیم میریم خونه آشناهامون و اینقد این خونه اون خونه میریم که وقت تموم میشه و نمیشه جای دیگه رو بگردیم... برا همین خیلی دلم نمیخواد برم :(

مرسی عزیزم :)
کرمانشاه خوبه که، برید سمت پاوه و جوانرود اونورا خیلی بهتره و تمیز تره ، از اون ور بیاین مریوان و بعدش پیرانشهر و ارومیه و بعدشم برگردین تبریز ...

همیشه به گردش!
پاسخ:
بله کرمانشاه خیلی خوبه، یه عمر اونجا زندگی کردیم تقریبا خیلی جاهاشو هم رفتیم... انصاف نیست دوباره بریم اونجا... خب بریم جایی که تا حالا نرفتیم یا کم رفتیم! مثلا همین قم... من فقط یه بار تو عمرم رفتم اونم یه روز فقط اونجا بودیم چون داشتیم میرفتیم مشهد... خب مزه ی اونجا هنوز مونده زیر زبونم!!
چرا نبودی؟
پاسخ:
کجا نبودم؟!
فلفل کاشتنت مبارک:)))
ان شاالله عروسی خودت:)
و بابت برخی از تبریکات ازت مچکرم؛)
پاسخ:
خیلی ممنون...امیدوارم اینبار یه دونه فلفل بتونم برداشت کنم :)

باز هم ممنون :) نمیدونم شما متاهلین یا مجرد، اما اگه مجردین ایشاا... دومادی شما :)

خواهش میکنم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.