...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

553. هشتم فروردین!

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵ ب.ظ

توی یکی از گلدونام خود به خود گوجه دراومده بود... همونجوری نگه داشتم بزرگ شه و کاری به کارش نداشتم... تازگی ها دیدم بله گل داده :) اگه اینا بهم گوجه بدن یکی از آرزوهام برآورده میشه :)

+ شما هم از پنجم فروردین دارین میرین سرکار یا فقط منم که دارم میرم؟! احساس میکنم داره بهم ظلم میشه! 

+ یه جمله ی خفن خوندم تو تلگرام (لعنت ا...) که اگه ماشین داشتم حتما پشتش می نوشتم... اونم این بود که: "نامه ای به فرزندم: تا وقتی ایرانم دنیا نمیای"

+ دیروز رفته بودیم عروسی دوستم، با این دوستم زمانی که دبیرستانی بودم تو آموزشگاه همکلاس بودیم و بعدش هم دانشگاهی شدیم و کلا رفاقتمون خیلی قدیمیه... اونجا بودیم که دیدم یه خانومه داره با مامان پچ پچ میکنه... کاشف به عمل اومد که خواستگار بوده اما چون ۸۰ درصده زمانی که اونجا بودیم سهیل بغل من بود خانومه فک میکرده سهیل بچه ی منه :) گفتم مامان چون نتونسته درست تشخیص بده از الان جوابم بهشون منفیه... اینا خودشون بهونه دستم میدن وگرنه من که مشکلی باهاشون ندارم :)

+ عنوان هیچ ربطی به خاص بودن یا نبودن امروز نداره... چیز خاصی پیدا نکردم بنویسم، گفتم تاریخ رو یادآور بشم :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۰۸
بی نام

نظرات  (۱۰)

سلام
چه جالب، گوجه فیگور هم گرفته، مثل رقصه باله :))
خدا بچه هاتون رو حفظ کنه :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما 
اره فهمیده قیمتش رفته بالا کلاس میذاره :)
ممنون... بچه های شما رو هم خدا نگه داره (در صورت وجود) :)
سلام
خدا شانس بده ملت ترب میکارن گوجه فرنگی کیلویی ۸ هزار تومن برداشت میکنن..خدایا نمیشه ما ترب بکاریم پیاز کیلویی ۱۱ هزارتومن برداشت کنیم؟؟:)
عجب جمله فیلسوفانه ای!
پسره اگر تو این شرایط بتونه یه گونه پیاز بخره حتما سعی کنید جوابتون مثبت باشه..برای اینده تون میگم:)
پاسخ:
سلام و درود بر شما
حکایت کاشت تربچه و برداشت گوجه مثل حکایت اون بابایی میمونه که داشته پرتقال (پرتغال؟) پوست میکنده میگه خدا کنه از توش موز دربیاد :))

ازشون بوی پیاز نمیومد... معلوم بود سالهاس پیاز نخوردن واسه همین ردش کردم رفت :))
ای بابا گفتیم عروسی رو افتادیم ها:دی
همه کارمندا از پنجم رفتن به غیر از آموزش پرورش باس آموزش پرورشی میشدید.عیدتون مبارک.
پاسخ:
نه بابا از این خبرا نیست :) منتظرم یکی از کره بیاد :))

گفتم داره بهم ظلم میشه هاا :)) عید شما هم مبارک باشه :)
ای کاش ما هم توی عید میرفتیم سرکار.
خسته شدیم بس که تو خونه موندیم.
گوجه آفتاب می خاد.
باید مستقیما جلوی آفتاب باشه.
بزارش پشت پنجره. یا اگه سرد نیست بزار توی حیاط.
اگه آفتاب نخوره، دراز میشه میره بالا، اصلا هم گوجه نمیده، فقط گل می کنه.
پاسخ:
اتفاقا توی روز مستقیم جلوی آفتابه... من این عکس رو شب گرفتم که پرده ها رو کشیده بودیم :) امیدوارم حداقل یه دونه گوجه بده :)
فردا عروسی ام عزیزم:)
میخوای حالا که خوشگل میشم برای شام بیام ها؟

پاسخ:
به به... همیشه تو شادی ها باشی :)

تو که همیشه خوشگلی... تو هر موقع دوست داشتی بیا خودم دربست در خدمتم :)
۰۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۵۴ پشمآلِ پشمآلو
Based on true story:))
پاسخ:
:)) ولی تو اصطلاح بین ما بر اساس همون داستانی که میگم معمولا پشمالو رو به نی نی های تپل و لُپ لُپی و کسی که کلا لپ داشته باشه میگیم :)
۰۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۴۹ پشمآلِ پشمآلو
اها پس قبلا یه اقداماتی کردی .. من فک کردم یه گلدون همیجو یه گوشه بوده یهو گوجه داده:دی
خسه بوده گفته از شنبه در میام:دی
مرسی .. قابل نداره ^_^
پاسخ:
اره قبلا کاشته بودم حالا چطور شده این همه مدت حرکتی نشون نداده و یهو از خودش رو نمایی کرده جای تعجبه! :)

میگم پشت این اسم تو هم داستان هست یا واقعنیه؟! :))
خیلی خب شنبه من اونجام فقط آدرس دقیق رو بگو که اومدم گم نشدم.
برج های اون جا همشون شکل هم هستن
کدوم برج بودین شما؟

پاسخ:
شنبه چرا؟ همین فردا پاشو بیا که یوقت شنبه که میرم سرکار نگی بهونه آوردم! 
نسرین برج؟! ما همون اولین برج هایی هستیم که وقتی میاین محله ی ما میبینین... برج های بعدی بعد از ما شروع میشن! 
۰۸ فروردين ۹۸ ، ۲۲:۴۴ پشمآلِ پشمآلو
عه ینی چجوری همیجو گوجه داده؟:-؟
پاسخ:
اره فک کنم... خیلی وقت پیش کاشته بودم شاید خوابیده بوده الان بیدار شده... خیلی وقت پیش تقریبا چهار پنج ماه پیش! همینش عجیبه! 

چه اسم باحالی داری... همکارام هم منو سرکار پشمالو صدا میکنن که البته بخاطر این نیست که واقعا پشمالو باشماااا داستانش مفصله که قبلا توی یه پستی نوشته بودم! خلاصه که اسمتو دوست :)
گل که داده حتما گوجه هم میده نگران نباش
کی بیاییم سالاد بخوریم تو خونتون؟
برای ناهار که دعوت نمیکنی خسیس:)
پاسخ:
زمان سالاد خوری رو گوجه جان باید مشخص کنه، اما برا ناهار شما هر وقت تشریف بیاری قدمت روی چشم عزیز دل... خونمونم که بهم نزدیکه... چرا منتظر دعوتیم نمیدونم! 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.