...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

560. منه مادی گرا!!؟!!

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۱۲ ب.ظ

امروز که با آبجی رفته بودیم سرکار (بله جمعه س و ما دخترای مادی گرای پول پرست میریم دنبال پول) موقع برگشتن خیلی نم نم داشت بارون میومد و ما هم داشتیم از معایب و مزایای هوای دو نفره حرف میزدیم که یهو ورق برگشت و دیدیم یا پیغمبر... تگرگ میاد به چه شدت و به چه عظمت! عرض یه دقیقه حال و هوای دو نفره تبدیل شد به این... 

حرفمون با آبجی این بود که داشتیم از فانتزی هامون در رابطه با انواع خواستگاری حرف میزدیم... حالا آبجی که دیگه بلیطش باطل شده و شوهر داره، من گفتم دوست داشتم پسره (بدون اینکه دوست پسرم باشه) خودش منو انتخاب کرده باشه (نه مامانش و خواهرش) و یه روز منو دعوت کنه توی کافی شاپی جایی، و بعد با یه حلقه (مثل کره ای ها) ازم خواستگاری کنه... اما زهی خیال باطل... تازه یه سوال هم برام پیش اومد که اونایی که با حلقه دختره رو سورپرایز میکنن از کجا میدونن اون حلقه اندازه ی دست دختره س یا نه؟! بعضیا لاغرن و انگشتای تپلی دارن، بعضیام برعکس... هرجور حساب میکنم فانتزی من اصلا عملی نیست! فانتزی هم بلد نیستیم بسازیم! :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۳۰
بی نام

نظرات  (۴)

منم امروز صبح رفتم سرکار 
نه برای پول پرستی بلکه برای فرار از حسهای بد روزهای بیکاری :( 
پاسخ:
ایول.... خسته نباشی... واقعا روزهای تعطیل خیلی خسته کننده تر از روزهاییه که میریم سرکار :)
هوای دونفره ازنوع دیونگیش :دی
پاسخ:
چه شوووود :)
از هوای دو نفره به هوای فرارررررررر تغییر زاویه داد :))
پاسخ:
فراااااار به سوی سرپناه :))
 چه روز باحالی داشتین، دو نفری زیر تگرگ...
عجب، حالا انگشت های دستت رو به خاطر حلقه شناسی طرف تو عکس گذاشتی؟
ان شاء الله زود زود ازدواج کنی.
پاسخ:
واقعا خیلی لحظه ی دیدنی ای بود :)
ایول... دقیقا انگشتام رو گذاشتن که بره حلقه رو بخره :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.