...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

572. ایش ایشی گورسدیر!

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۱۶ ب.ظ

همین اول کاری بگم که امروز تولدمه و بعد برم سر بقیه ی مطلب! 

مقدمه ی مطلب: تقریبا پنج سال پیش که تازه میرفتم سرکار، همکارایی داشتم که باهم بیشتر رفیق بودیم تا همکار، پنهان کاری نداشتیم و هر اتفاق خیر و شری که برامون می افتاد برا هم تعریف میکردیم و دلخوری و تلافی کردنو از این صحبتا نبود، اونا که رفتن و همکارای جدیدی اومدن عادت های خاصی داشتن! مثلا تو زمان مجردیشون میومدن از دوست پسراشون می گفتن و هیچ اتفاقی رو از قلم نمینداختن، بعد اتفاق مبارکی مثل ازدواج رو تا بعد از عقدشون مخفی نگه میداشتن! منم که دیدم اینجوریه بهشون اولتیماتوم دادم که اگه تا بدنیا اومدن بچه ی اولم چیزی بهشون نگفتم بعدا ناراحت نشن که چرا نگفتی و از این صوبتا! همین باعث شده واسه هر حرکت من شک کنن که شاید خبریه و من دارم مخفی میکنم... حالا واقعا خبریه یا نه الله اعلم... :)

اصل مطلب: شنبه رفته بودم آرایشگاه و یه دستی به سر و صورتم کشیده بودم که خب این قصیه به خودیه خود خیلی شک و شبه ای ایجاد نمیکرد، اما اینکه ظرف یک هفته دوبار مانتو عوض کردم (مانتو عوض کردن تو محل کار ما یه سنته، یعنی اگه کسی فردای عقدش مانتوی نو نپوشه یه جورایی عقدش باطله) باعث شد یکم بهم شک کنن... شک برانگیزترین قسمتش اونجا بود که دوشنبه بخاطر یه مهمونی عجله داشتم زود برم خونه! دیروز هم چون یهویی تصمیم براین شد که (واسه تفریح) بریم مراغه، زود و با عجله رفتم خونه و امروز هم که تولدمه بخاطر دلایلی مرخصی ام که دیگه نور علی نور شده! :) خودم که این اتفاق ها رو کنار هم میذارم شک میکنم به خودم که نکنه واقعا خبریه... ولی خب به نظرتون وقتی من با همسر کُره ایم ازدواج کنم میتونم اینهمه ذوق و شوق رو تو خودم مخفی نگه دارم و به کسی نگم؟! شایدم دوستام فک کردن من قراره با یه ایرانی ازدواج کنم؟! حالا غیر آذری زبان باشه یه چیزی، ولی خداییش پیدا کردن یه پسر آذری زبانی که واقعا دوسش داشته باشم که دیگه زبانش برام مهم نباشه خیلی سخته و یه جورایی محاله... واقعا این دوستای من با خودشون چی فک کردن؟! :) 

نتیجه ی مطلب: یوقت شما از این فکرا که اونا میکنن نکنینا :)

توضیحات مطلب: عنوان این پست تحت الفظی میشه به عبارتی "کار، کار رو نشون میده" که معادل فارسی یا نداره یا من نمیدونم... اما این اصطلاح رو زمانی استفاده میکنن که مدارک و شواهد خیلی اتفاقی و البته کاملا منطقی باعث میشن که سوء تفاهم بشه و مردم فک کنن یه اتفاقایی داره میوفته درحالیکه ابدا اینطور نیست (شایدم هست.... کسی چه میدونه؟!) 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۶
بی نام

نظرات  (۱۲)

حتما خبریه هاااا من میدونم :)))
اصن همینجاهاس که این شعر رو به کار میبرن
آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل
بر دامنش آویز که با وی خبری هست
مگه نه ؟ خخخ
پاسخ:
نه بابا خبر من کوجا بود... من خودم از بی خبران عالمم :)) ولی عجب شعری گفته شاعرش :))
سلام، تولدت مبارک.
برایت سالی پر از اتفاق های دوست داشتنی خودت، آرزو می‌کنم.

پاسخ:
سلام و درود 
خیلی ممنونم :) 
منم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم :)
۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۰:۰۲ آبی آسمانی
سلام.
تولدتون مبارک...
پاسخ:
درود بر شما
خیلی ممنونم :)
۲۷ تیر ۹۸ ، ۰۸:۳۵ میرزا مهدی
سلام دخترم! 
امیدوارم سال دیگه با بچه هات بیای بگی تولدمه...
"فکر کن!"

پاسخ:
سلام پدرم :) درود بر شما :)
بچه هام؟؟؟ چند قلو قراره داشته باشم؟! فکرشم خیلی لذت بخشه :)) از همینجا فدای بچه هام بشم من :))
لطفا اگه خواستین که تبادل لینک ممنون میشم خبرم کنید
پاسخ:
دنبالتون میکنم...
ممنون میشم نظرتون برای تبادل لینک بگید
پاسخ:
مشکلی نیست!
خیلی ممنونم
پاسخ:
:)
۲۶ تیر ۹۸ ، ۲۲:۱۷ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام
تبریک میگم
مبارکه
شاد و تندرست باشید انشاالله :)
پاسخ:
سلام و درود بر شما

خیلی خیلی ممنونم :)
سلامت باشید ان شاءالله :)
۲۶ تیر ۹۸ ، ۲۱:۰۸ پرتو کیانی
تولدت مباااارککککک ....:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))ان شاءالله هزاااااارررررررررساله شی جاااانممممم:)
تولدت رو تو برگه های زرد یادداشت مرکز مدیریت وبم نوشته م که بادم نره...
قبلا یه مطلب گذاشته بودی تاریخ تولدت رو توش گفته بودی اونموقع نوشتم...:))))
ان شاءالله که به هممممه ی آرزوهات اگه صلاحه برسی جانا^...^

پاسخ:
مرسییی عزیز دلم قربونت برم من :)
تو خیلی مهربونی و به من لطف داری خانومی ممنونم...

ان شاءالله تو هم به همه ی خواسته هات برسی :)
سلاااام :)
مبارکددددی ان شاءالله
مینلر یاشیاسان :))
پاسخ:
سلام و درود :)
چوخ ممنون... سلامت اولاسیز :)
۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۸:۳۰ شارمین امیریان
سلام.
تولدت مبارک
پاسخ:
سلام و درود بر شما

خیلی خیلی ممنونم :)

پستهاتون خیلی مفید و کاربردی هستن

لطفا از مطالب ما هم دیدن کنید

پاسخ:
خیلی ممنون...
در اولین فرصت چشم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.