...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

579. درد نوشته...

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۲۷ ب.ظ

بی شک بی رحم ترین روز، روز تولد کسی ست که نمی توانی تبریک بگویی چون اویی نیست، نمی توانی فراموش کنی چون اویی هست... ذره ای هنوز در دلت! 

+ باز هم روز تولدت هوای تبریز سرد است...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۱۰
بی نام

نظرات  (۲)

غمش رو دلم نشست...:(

پاسخ:
:(

جمله آخر واقعاً دلتنگی خاصی توش بود.

پاسخ:
کاش میشد این حسو به اونی که باید انتقال داد :(

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.