...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

583. گذر عمر...

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۵ ب.ظ

امروز خیلی اتفاقی اومدم به وبلاگم سر بزنم دیدم توی آمارش نوشته عمر سایت هزار روز! چقد بیکاره می شینه روزها رو میشماره و بعد به رخمون میکشه که فلان قدر از عمر خودتو مطالبت گذشته... خب میگی چیکار کنم الان؟

درگیر بودم این روزا... میلاد دماغش پلیپ داشت و نه میتونست نفس بکشه نه راحت بخوابه (قدر دماغ بزرگ ولی سالممون رو نمیدونیم بخدا) بالاخره بعد از مدت ها انتظار دیروز عمل شد و امروز رفتیم ملاقاتش! طفلی اینقده درد داشت که فحش میداد به هرکی که واسه زیبایی حاضره اینهمه درد رو تحمل کنه... دماغش حسابی باد کرده بود و کلی هم باند پیچیش کرده بودن، میگفت حاضرم دماغم همین اندازه بمونه اما هم درد نداشته باشم هم بتونم مثل همه نفس بکشم و مزه ی غذاها رو بفهمم... اخه خیلی وقت بود مزه ی هیچی رو نمیفهمید... میلادی که اینهمه تو سر و کله ی هم میزدیمو وقتی اینجوری بی حال دیدم کلی دلم گرفت... خدا نکنه کسی عزیزاشو توی این حال ببینه!

+ پست هاتونو میخونم ولی راستش حس کامنت گذاشتن نیست؛ پوزش! فراموشتونم نکردم خیالتون تخت :)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۲
بی نام

نظرات  (۸)

ان شالله هر چه زودتر حالشون بهتر بشه عمل بینی سخت هست و دردش زیاد

 

پاسخ:
قربونت برم عزیزم ممنونم :)

فکر کنم اثرات پاییزه کسی حال و حوصله نداره

مثه اینه شیشیه انقد کدر شده که حتی با دستمال پاک نمیشه

ایشالا داداش زود خوب میشه :)

پاسخ:
آره شاید مخصوصا که تبریز این روزا هی هوا ابری میشه ولی نمیباره!

ایشاا... :)

هزار روز ...

چقدر روز ها سریع میگذرن و چقدر حواس ما پرته

امیدوارم زود تر حال برادرت خوب بشه زهرا خانوم

من از وب قبلی باهات بودم

از همون موقع میومدم چک میکردم یواشکی :)))

3 تا وبلاگ عوض کردم از اون موقع

دلم تنگ شد :'

پاسخ:
خیلی ممنونم (البته از طرف داداشم) :)

چه جالب... خواننده ی قدیمی و خاموش :) هم خیلی خوش اومدی هم خیلی خوشحالم کردی :) ممنونم ازت :)

آخیی...بیچاره...:(

زیبایی عمل کرده؟یا مشکلی داشته؟

ان شاءالله که زودتر دردش تموم شه...

 

منم تا مدتها حال نداشتم نظر بذارم به خاطر همین اصلا سر نمیزدم که وقتی حال داشتم برم و نظر هم بذارم...:)

پاسخ:
نه بابا زیبایی کجا بود... پلیپ داشته واسه اون عمل کرده!

چرا این روزا اکثرا حال ندارن... :(

هیچی گفتم نیستید گفتم نکنه اخراجتون کردن سر گذاشتید به بیابونای سئول!

پاسخ:
به به تا باشه از این افسردگی ها و سرگذاشتن ها به بیابونای سئول که البته بعید میدونم اونجا بیابون هم داشته باشه... فقط دریا داره و اقیانوس :))

راستش هر جور دوست داشتید با داماغتون برخورد کنید

بهترین فرد خودتون هستید که تصمیم بگیرید چکار کنید باهاش

اول خواستم توصیه کنم عمل کنید بعد گفتم چه کاریه حالا

کسی که آدمو به خاطر دماغش بخواد همون بهتر که نخواد

از کارتون چه خبر؟

شکر خدا اخراجتون کردن؟

 

پاسخ:
والا من از دماغم راضی ام... این میلادمون از دماغش چنان عذابی کشیده که من هر روز بخاطر اینکه اون مصیبت ها رو ندارم باید خداروشکر کنم...
چرا باید اخراجم کنن اخه؟؟ مگه چه هیزم تری بهشون فروختم؟؟!

خدا کمکش کنه خیلی سخته

یوخ نری عمل کنی بینی تو....کره ای بینی بزرگ دوست دارن

پاسخ:
من فک کردم این دوتا کامنت یکیه :)) خیالم راحت شد که گفتین اونا بینی بزرگ دوس دارن، داشتم میرفتماااا :))

خدا کمکش کنه خیلی سخته

شما هم یرو عمل کن..کره ای ها بینی جمع و جور دوست دارن

پاسخ:
واقعا سخته!
والا به عذابش نمی ارزه چون اونا دوس دارن من خودمو تو دردسر بندازم... دماغ باید بزرگ و اورجینال باشه :))) بالاخره اونجا هم یکی پیدا میشه مخصوص عاشق دماغم بشه :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.