...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

585.عروسی داریم چه عروسی ای :)

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۴۹ ب.ظ

کامپیوترمون سوخت... درست توی این قطعی اینترنت و نیاز مبرمی که به تماشا کردن سریالای کره ای برا تسکین و آرامش خاطرم داشتم، روشنش که کردم یه صدای خفیف سوختگی از قسمت پنکه ش (فن) اومد و بعد هم بوی سوختگی تو خونه پیچید و احتمالا اگه از رو نمیرفتم و خاموشش نمیکردم دودش خونه رو پر میکرد! 
یک عدد سرلشگر داشتیم که مهندس کامپیوتر بود، دقیقا همون روز  باهاش حرفم شد و حالا با چه رویی بهش بگم بیا این لعنتی رو درست کن و قسطی پولشو بگیر؟؟ سرلشگر کیه؟ والا مدتیه اسم اون دسته از افرادی رو که شماره رایتل دارن و تماس های رایتلی باهاشون رایگانه، به زبان کره ای توی گوشیم سیو کردم! از اونجایی که سرکار باهام تماس میگیرن و هیچ احدی هیچ جوره نمیتونه بفهمه کیه و چی و چیکار داره، صاحب کارمون مشکوک میشه به اینکه شاید بنده دوست پسر پیدا کردم و منم که عاشق اینجور فکرهای منفی نسبت به خودم هستم، تظاهر کردم که ایشون نظامیه و تفنگ هم داره؛ فلذا صاحب کارمون همه جا جار زده که من دوست پسری دارم به اسم سرلشگر... حالا تا چه حد صحت داره این قضیه الله اعلم :)
بله داشتم میگفتم که الان که نه نت داریم و نه کامپیوتر و نه "اختیار" استفاده از تلویزیون، توسط چندین واسطه یه کار در منزل پیدا کردم و الان دو روزه دارم تمرین میکنم که هم وقتم بگذره هم یه منبع درآمدی باشه توی این گرونی! (حالا بعدا که حرفه ای تر شدم راجع بهش می نویسم که چیه) 
اما امروز عروسی پسر همسایه مون بود که منم دعوت بودم اما به دلایلی نرفتم (الکی مثلا عاشقش بودم و چشم دیدن عروسیشو نداشتم خخخ) دیشب از پنجره ی اتاقمون دیدم که چه چراغونی کردن جلوی خونشونو و تا یکی دو ساعت دیگه بعد از انتشار این پست عروس رو میارن... به مامان گفتم منم اگه یه روزی عروس شدم واسه منم چراغونی کنین خیابونو... خیلی دوست دارم :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۹
بی نام

نظرات  (۱۱)

چرا طرفای ما عروسی نمیگیرن؟

هوس شب بیدار موندن بخاطر صدای بلند اهنگ عروسی کردم ( یکمی فحش به بلندگوشون هم چاشنیش) 

پاسخ:
ایشاا... طرفای شما حتی خونه ی شما ام بیاد این مراسم :) 

خب اگه تا آخر وقت طول بکشه که فحش هم حقشونه :))
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۷:۱۳ جناب منزوی

ان شاءالله :)

پاسخ:
بله ایشاا... :)
۰۳ آذر ۹۸ ، ۰۲:۲۸ جناب منزوی

امشب ما هم عروسی داشتیم :)

پاسخ:
به به تا باشه از این عروسی ها... مخصوصا واسه مجردا :))

تو حالا عروسی بکننن...چراغونی پیشکش...:)))

ما هم دیشب جلو خونمون عروسی بود...چند تا ماشین فامیل های عروس داماد و ماشین خودشون جلو خونمون بود و همه شون از ماشینه پیاده شده بودن واسه بدرقه ی عروس و داماد...فکر کنم خونه مادر عروس بود:)

خلاصه که کلی واسه خوشبختیشون دعا کردیم:)

همسایه شما هم ان شاءالله که خوشبخت بشه^...^

پاسخ:
نه آخه نمیشه من اول باید از چراغونی مطمئن شم بعد عروس شم :))

بله ایشاا... که همه ی اونایی که ازدواج کردن خوشبخت بشن، اونایی هم که مجردن هرچه زودتر ازدواج کنن و خوشبخت تر بشن :))

والا تا چند ماه دیگه که نمی دونم 

این لگدایی که شما به جناب بخت میزنی بروسلی نمیتونو

حق بعضیاست . زندگی خوبی داشته باشن 

چه اجتمایی چه مشترک

شماهم جز همونایی . 

موفق باشی خواهرم.

 

به این یارو هم یکی نیست بگه آخه مرد حسابی 

 کل ایدوئولوژیت اینکه آدم حتما باید 7 میلیون در ماه درآمد داشته باشه تا ازدواج کنه 

خوب 5 سال دیگه همین 7تومنم بی ارزش میشه 

7 تومن درآمد در ماه شما دقیقا مثل  اونایی که 2سال پیش 2 تا 3 تومن در ماه در آمد داشتن و زندگیشون خوب بود . الان چی

شاید یکی مثل شما 2سال پیش به اونایی که 1.5 درامد داشتن میگفت نه آقا حتما باید 3.2 تومن درامد داشت تا بشه ازدواج کرد. اون 1.5 درامد نباید ازدواج میکرد

شما مشکلت پول نیست . تو هنو بچه ای پسر

30 میلیونم درماه درامد داشتی ازدواج نکن .

خیلیم حس می کنی بنده شهوت شدی برو تو چشات وایتکس بریز

از بندگی درآ

میدونی چیه آدم باید جنبه نظر بصورت ناشناسو داشته باشه.

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
بخت اگه بخت باشه زیر این لگدها وکتک ها هم دووم میاره :)) همین بروسلی خودش کلی کتک خورد که بروسلی شد دیگه :))
شما هم موفق باشی دوست ناشناس عزیز :)


خیلی ممنون که به این یارو این نکات رو گوشزد کردین!! اینجور آدما کلا نمیخوان ازدواج کنن و همینجوری تو دنیای خودشون سرگردونن و هیچ هدفی برا اینده شون ندارن، واسه توجیه کاراشونم بی پولی رو بهونه میکنن وگرنه کسی که بخاطر بی پولی از گشنگی داره میمیره، دیگه پولی نداره که نت بگیره بیاد بشینه پست های دختر مردمو بخونه که... میره پول همون نت رو میزنه به یه زخمش!!

مرد امروزی و پسران تو دنیای امروزی هستند؛ نه دنیای دیروز! بحث کل کل رو بذارید کنار: مرد و پسر با چشمش اگر تحریک نمی شد و بنده شهوت نبود، اصلا نمی آمد حماقت کنه و ازدواج کنه!

یادآور می شود که ازدواج(نه از نظر دینی و اخلاقی و سایر جنبه ها) از نظر عقلی در دوره امروز خصوصا در ایران، به اعتقاد من حماقت محض هست! مگر اینکه درآمد ماهیانه شما حداقل ماهی 7میلیون تومان باشه

پاسخ:
باشه بابا شما حماقت نکن و ازدواجم نکن ببینم کجای دنیا رو میگیری چرا دیگه نون ما رو آجر میکنی و باعث میشی بقیه ی پسرا ما رو نگیرن؟؟ در ثانی من دنبال مرد دیروزی ام و البته پیدا هم میشه بالاخره عزیز:)

شما دخترهای امروزی از آدم بودن و با اخلاق بودن حرف میزنید

اما پای عمل میشه، همتون پول پرست هستید و پولکی که حال آدم بهم میخوره

پاسخ:
اولا من دختر دیروزی ام، دوما طرفمون اگه آدم باشه اصولا باید عقل داشته باشه که واسه شروع زندگی باید حداقل یه مقداری پول داشته باشه که این هیچ ربطی به پول پرستی نداره، تازه پول پرست هم باشیم خیلی خیلی شرف داره به پسرای امروزی که دنبال چهره های مصنوعی (عمل کرده و آرایش کرده) و اندام های آنچنانی ان! یعنی فقط دنبال شهوتن و دیگر هیچ... این چیزا احیانا حالتونو بهم نمیزنه؟؟

موفق باشی و خوشبخت ...

تا چندماه دیگه ببینیم چیکار میکنی.

پاسخ:
متشکرم همچنین :)
یعنی تا چند ماه دیگه میاد؟! :))

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

تو هنو شوهر نکردی دختر.

یادم آخرین خواستگارت یارو مهندس برقه بود 

الانم که میبینم ی جوری داری تمارض به خواستگار میکنی (سرلشکر)که بازیکنای عربستان اونجوری تمارض نمی کنن :) انگاری خوشت میاد بقیه دخترای همکارتو تحت فشار عصبی بزاری

فکر کنم وقتیم پسر همسایه اینا اومدم . پسره روشو برگردوند سمت پنجرت گفت .

ای زلیخا دست از دامان یوسف باز دار ... :)

از این شوخی گذشته شوهر کن دختر کلک کارو بکن 

اینقدر لوسبازی در نیار :)

پاسخ:
چرا دیگه شوعر کردم برگشتم...! 
نخیر آخرین خواستگارم همین جمعه ی پیش اومده بود و خداروشکر مهندس برق نبود و واسه همین ردش کردم :)))
تحت فشار عصبی کدومه؟ مگه مجبورن باور کنن؟؟ خب البته بازیگری من خوبه حق دارن باور کنن :)) 
الان اومدن اتفاقا (همین چند دقیقه پیش) اینقده جوگیر بود که مامانشو نشناخت چه برسه من:)) 
شما اون شوهری که من میخوامو بفرست (که اذری نباشه مخصوصا) اگه لوسبازی درآوردم اصلا تو بیا جای من بله بگو :))  

دوست پسر تباهت میکنه:)

دیدم که میگم

اگر واقعا سرلشگر نداری با همین فرمون برو جلو خدا بزرگه

امیدوارم یه تیکه پولدار خانوداده دوست نصیبت بشه

پاسخ:
موافقم باهاتون ولی خب بعدش اگه به ازدواج ختم شه خیلی حال میده :))
سرلشگرم کجا بود بابا :( اگه داشتم که امروز عروسی من بود :(( 
جاتون خالی الان عروس رو آوردن چه بزن و بکوبی بود... هییییعییی! 

الهی امین و قبل از اینکه پولدار و اینا باشه آدم باشه که آدمم آرزوست...

همون که گفتید میخوام کسی ندونه معلومه طرف کیه و چکاره است! حالا اسمشو بذار سپهبد، سرلشگر و.....فقط بدون همه دوره اشو گذروندن!!! بقیه رو با چی میخوای خام کنی؟ اصلا همینکه دیر به دیر میای من میدونستم! حالا آذری گیرت اومد یا خارجی؟:)))

 

کارتو خونه ات رو هم من میدونم..کاشت ترب هست!!!!!:)))

 

با پسر همسایه هم بله؟؟:)))))

 

دیگه چراغونی قدیمی شده ایشالا عروس شدی باید پولها رو تخ کنی برای تالار و هفت شبانه روز بکوب و برقص و پایکوبی....ایشالا زودتر  که ما هم راحت شیم:)

پاسخ:
کاش واقعا اینطوری بود که شما میگین... اگه میدونستم با دیر به دیر اومدنم همه فک میکنن من سرم با دوز پسری چیزی مشغوله زودتر اینکارو میکردم :)) خیلی حال میده اصلا آدم خودش هم باورش میشه یکی رو داره و تنها نیست :) ایشاا... که غیر آذریه :)

کاشت ترب که راحته... میکاری آب میدی... تمرین نمیخواد که... میخواد؟ :) 

هییییعیییی پسرهمسایه مونم پر! 

ولی من چراغ رنگی ها رو دوست دارم... خودمم قدیمی ام هاااا مثلا؛ از این دهه هفتادیا نیستم که :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.