...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

599. زهرا بالا دونیا یالان دونیاده...

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۳۰ ب.ظ

بعضی روزا کلا روز بدبیاری و بد شانسیه... مثل همین دیروز... صبح اول وقت رفتم پول واریز کنم به کارت یه بنده خدایی، ای تی ام خطا میده ولی از حساب من کم میشه... حالا اون طرف هم براش پیام نمیره که پولی واریز شده یا نه... با کلی مصیبت بالاخره می فهمیم که بله پول رفته به حسابش... رفتم سرکار دیدم ارتباطمون با مرکز قطع شده... یهو وصل میشه... سریع قطع میشه... منم یه عالمه کار ریخته بود رو سرم و شده بودم عین آمریکا که هیچ غلطی نمی تواند بکند و اعصابم حسابی بهم ریخته بود... یکی دیگه هم یه جای دیگه از یه نفر دیگه بدش اومده بود و ناراحتیشو سر من خالی کرد... از همه بدتر برف های آبکی ای بود که میومد و خیابون رو گِل کرده بود (از بارون و این مدل برف ها فقط بخاطر گند زدن به لباس متنفرم) و شده بود قوز بالا قوز! رسیدم خونه هوس کردم کیک درست کنم که همه چی یادم بره، مثل اینکه زیادی یادم رفت و نصف بیشتر کیک سوخت... خلاصه که سرتونو درد نیارم دیروز یکی از منفورترین روزهای عمرم بود؛ خدا از این روزا نصیب هیشکی نکنه...
و اما
+ کروناجاندا یوخسان... دونیانین اوباشیندان گلدی ایکی نفری ده آپاردی، سن هله گلیب بیر نفری (منی laugh) آپارمیبسان :(
بله...از این سبز نوشت ها تُرکیشم داریم!!wink

+ رای هم نمیدمfrown

+ عنوان شعری از شهریاره که مخصوص برا من گفته :) ولی اومدن تغییرش دادن به "حیدر بابا"... واقعا که... دزدی ادبی تا کی؟! 

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۸/۱۲/۰۱
بی نام

نظرات  (۷)

۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۴۵ محسن رحمانی

البته فقط اسمی :دی

پاسخ:
بله دیگه ما هم اسمی :))
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۳۸ محسن رحمانی

واقعا؟ فک کردم مهندس باشید .

 

منم مهندس نیستم .بنده مدیر هستم :دی

پاسخ:
نه بابا ما کجا مهندس بودن کجا :))

به به خیلی هم عالی... منم یه کارمند خیلی خیلی ساده م :))
۰۵ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۱۱ محسن رحمانی

سلام بر مهندس بی نام .

 

روزتون مبارک .

پاسخ:
سلام بر شما
والا ما که مهندس نیستیم... (توی درباره ی من نوشتم راجع به خودم دیگه) :) ولی ممنون

شما هم اگه مهندس هستین روزتون مبارک :)
۰۳ اسفند ۹۸ ، ۲۰:۱۰ محسن رحمانی

سلام و عرض ادب 

 

چطورید با کرونا :دی

پاسخ:
سلام و درود

ما که خوبیم فقط یکم نگران کرونا جون هستم اینجا احساس غربت نکنه یوقت :))

"یکی دیگه هم یه جای دیگه از یه نفر دیگه بدش اومده بود و ناراحتیشو سر من خالی کرد."

باور کنید من از روز اول ازش بدم میومد...

شانس اوردید سرشما کامل خالی نشد

ناراحتی از اون نبود..

از کش پیدا کردن موضوع بود...چون اوشون برای من اینقدر اهمیتی نداشت...

در هر صورت فاتحت مع الاخلاص مع الصلوات:)

پاسخ:
پس خدا رو باید شکر کنم که اون فقط بخشی از ناراحتی شما بود و همه ش نبود... واقعا خدا بهم رحم کرد!! :))

والا راستشو بخواین ما هم ازش خوشمون نمیاد، فقط خوشمون میمومد سر به سر شما بذاریم :))

راستی عجیبه که شما واسه فهمیدن معنی اون نوشته ی سبز کنجکاو نیستین... نکنه ترکی بلد بودین و ما خبر نداشتیم؟! :))
۰۱ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۴۰ دُردانه ‌‌

جعفری آذر و متفکر آزاد خوبنا. رأی بده بهشون :دی

پاسخ:
من الان اسم اینا رو میشنوم!! امسال تبلیغات درست و حسابی من ندیدم!! 
۰۱ اسفند ۹۸ ، ۱۷:۴۹ محسن رحمانی

سلام وعرض ادب .

 

خوب سبزه رو ترجمه کنید .

پاسخ:
سلام و درود 
قشنگی اون سبزه به ترکی بودنشه... ترجمه بشه مزه ش میپره😁

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.