...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

600. ترسِ واقعنی!!

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۹ ق.ظ

اینکه (دو روز پیش) میام سرکار و میبینم همه ی همکارا با ماسک و دستکش نشستن و اصرار دارن که منم از این چیزا استفاده کنم و قبول نمیکنم و به من به چشم خوده ویروس کرونا نگاه میکنن و این ویروس هم خب در حد خودش خطرناک هست ابدا ترسناک نیست!

اما اینکه ساعت 10 صبح که میام سرکار و میبینم خیابونا به طرز خوفناکی خلوته و مغازه ها تک و توک بازن و اونایی هم که بازن ماسک های فیلتر دار ترسناک استفاده کردن و این صحنه ای که امروز موقع اومدن دیدم و تا همین الان که نزدیک ساعت 12 ظهره و هوا هیچ تغییری نکرده خیلی ترسناکه!!

(دوتا درختی که توی مسیرم هستن و خیلی دوسشون دارم)

منی که از خونه مون تا محل کارم پیاده 15 دقیقه راهه از ترسم نتونستم توی این شرایط پیاده برم و مجبور شدم با تاکسی برم!!! یعنی مهِ... آلودگیه... چیه معلوم نیست (بو میداد هوا) یه جوری غلیظ بود که اصلا معلوم نبود از جلو آدم داره میاد یا هیولا... خداییش ترسناک تر از کروناس!! :))

+ چرا عدد رُند عنوان باید راجع به همچین موضوع ترسناکی باشه؟! :(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۶
بی نام

نظرات  (۶)

۰۷ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۵۳ محسن رحمانی

خودتون بودید :دی

پاسخ:
چرا خودم یادم نمیاد که خودم بودم؟! :))
۰۷ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۳۲ محسن رحمانی

میگن بی نام لباس فضانوردا رو پوشیده و با اون تردد می کنه هرکی هم به وسایلش دست میزنه جیغ میکشه و فورا با شونصد کیلو مواد شستشو و ضد عفونی کننده میشوره اگه قابل شستشو باشه نباشه میندازه سطل آآشغال :دی

پاسخ:
نمیدونم اون کدوم بی نامی بوده که اینطوری شدید داره از خودش محافظت میکنه ولی من ابدا به این چیزا اعتقاد ندارم و خیلی خیلی معمولی تر از بقیه دارم زندگی عادیمو میکنم و راضی هم هستم :)
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۸:۳۹ میرزا مهدی

مهِ کرونا

پاسخ:
کرونا در مه :))

 یه احساس ترسناکی به آدم می‌ده مثل بازی‌های وحشتناک

و آدم می‌تونه از هر اتفاق غیرمنتظره‌ای تو این هوا بترسه

پاسخ:
اره واقعا... خداییش خوف داشت!!
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۲:۰۵ هانیه 🤷‍♀️

خیلی ترسناکه 

پاسخ:
اوهوم :(
۰۶ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۵۲ محسن رحمانی

سلام 

 

کلا خیابونا خلوت شدن .

پاسخ:
سلام

بله خیلی هم ترسناک شده!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.