...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

602. بابا بیخیال...!

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۵۷ ب.ظ

یکی از عوامل ایجاد تنش و تشنج و ترس همین کارفرمای ماست...جدا از اینکه دائم از مواد ضدعفونی کننده توی محل کار استفاده میکنه این شکلی:


کلی هم مواد غذایی خریده که اگه همه جا رو تعطیل کنن حداقل تو خونه شون مواد غذایی داشته باشن و نیازی نباشه برن بیرون و به ما هم توصیه میکنه مواد غذایی واسه حداقل یه ماه ذخیره کنیم اینجوری (که البته یه بخش خیلی خیلی کوچیکشه)

 

اینقده که کارفرمای ما استرس میده گربه های محل هم از ترس تجمع کردن و میز گرد تشکیل دادن که حداقل واسه سلامت جامعه ی گربه ها یه چاره ای بیندیشن...

+ کسی رو هم نداریم هی بهمون پیام بده حالمونو بپرسه و دلواپسمون باشه... خیلی دردناک هااا... آدم میگه کرونا بگیره بمیره ولی این تنهایی رو نبینه... حوا اما نظر دیگه ای داره :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۱
بی نام

نظرات  (۶)

خدا چرا اینقدر ما باید گربه های آذربایجان شرقی ببینیم؟

پاسخ:
چون موجودات گوگولی و دوست داشتنی ای هستن :) میخواین یکیشو براتون پست کنم که از نزدیک متوجه گوگولی و ناناز بودنشون بشین؟! :))

چه گربه های بانمکی 😍

دیگه از طریقِ پی ام که کرونا نمیگیریم!میگیریم؟ :))

پاسخ:
اوهوم ^_^

بالاخره باید احتیاط کرد :))

سلامم...:)

خوبی؟

یه مدت نبودم یه حس دلتنگی نسبت به همتون دارم:)

 

+خخخ:))

اصا همه احتکار ها زیر سر کارفرمای شماس...خخخ:)))

پاسخ:
سلام عزیزم
مرسی تو خوبی؟!
الهی ^_^

آره دقیقا :)

با خبری که از مشهد شنیدم ترسم بیشتر شده :(

لعنت به این ویروس

لعنت به هر چی مسئول بی فکر و خودخواه و منفعت طلبه

لعنت

که آسایشو رفاهو ازمون گرفته :'(

پاسخ:
خدا لعنتشون کنه واقعا... :(
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۱۲ محسن رحمانی

ان شاالله به همین زودی ها شما هم یار دار بشید.

پاسخ:
ممنونم... همه ی مجرد ها یار دار بشن ایشاا... :)
۱۱ اسفند ۹۸ ، ۲۱:۱۰ محسن رحمانی

سلام و عرض ادب .

 

خخخخخخ کار خوبی می کنند شماهم همین کارو کنید.

 

دیگه تقصیر خودتون بود م.خ رو رد کردید :دی

پاسخ:
سلام و درود

ایشون دیگه زیادی داره میترسه :))

من خیلیا رو رد کردم فقط م خ نبود که :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.