...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

604. در ایام قرنطینه...

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۰ ق.ظ

واسه جلوگیری بیشتر از ابتلا به کرونا خودمونو اینجوری ایزوله (نایلون پیچ) کردیم... اصلا رعایتِ بهداشت ماییم و بقیه دارن ادامونو درمیارن :)

 

اصولا عاشق نامه نگاری ام، اون زمونا که تو کرمانشاه بودیم تنها زمانی بود که با دختر خالم اینا توی تبریز نامه بازی میکردیم... بعدها نامه گرفتن هامون از پسرا در حد یه کاغذ کوچولویی بود که توش شمارشونو نوشته بودن، بعد از اونم که دیگه تکنولوژی جاشو به کاغذ بازی داد، ولی تقریبا همه ی کسایی که منو میشناسن یه نامه (به زبان انگلیسی با دست خط بسیار زیبا) از من دارن که از چندتاییشون جواب گرفتم، حتی از اونایی که بهشون دسترسی نداشتم عکس نامه رو دریافت کردم :) آخرین نامه ی واقعی ای که نوشتم نامه ی خداحافظی ای بود که واسه اولین عشقم نوشته بودم هرچند به نظرم لیاقت اونو نداشت! بگذریم...


بخاطر علاقه ای که دارم (به همون نامه نوشتن و اینا) بیشتر از تعداد وبلاگ هایی که دنبال میکنم توی این مدت چالش "نامه برای..." خوندم... از این وبلاگ به وبلاگ دوستاش که ازشون دعوت کرده بود، از اونجا به جای دیگه... کم مونده بود از وبلاگ خارجیا سردربیارم... واقعا از بعضیاشون لذت بردم، به حدی که چندبار میخواستم کامنت بدم به طرف که میشه یه دونه هم برا من بنویسی؟! :) اما بعضیاش اینقد رو اعصاب بود و قلمبه سلمبه نوشته شده بود (انگار قرار بود برا دادگاه عریضه بنویسه) که خوندنشونو نصفه و نیمه ول میکردم و یه دیسلایک هم (اگه داشت) نصیبش میکردم... بحمدا... هیشکی منو دعوت نکرد ولی اگه دعوت میشدم در صورتی که نمیپیچوندمش (که حتما اینکار رو میکردم!) قطعا برا "پروفسور اسنیپ" (آلن ریکمن)توی فیلم هری پاتر نامه مینوشتم،

اصلا من کل فیلم های هری رو بخاطر شخصیت اسنیپ تماشا کردم... وقتی فهمیدم بازیگر اون نقش فوت کرده اینقده ناراحت شدم که تا حالا برا بازیگرای خودمون ناراحت نشده بودم... فک کنم تنها بازیگر خارجی ای باشه که هروقت یادم بیوفته براش فاتحه بخونم...

+ یه نفر هم برای ایشون نوشته بود... کلیک بفرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۶
بی نام

نظرات  (۶)

تو بزرگ انبیایی یا محمد

تو بشر را رهنمایی یا محمد

از چه در غار حرایی یا محمد

تو سراجی تو منیری

تو بشیری تو نظیری یا محمد

مبعث پیامبر اکرم (ص) مبارک باد.

پاسخ:
به به... ممنون
عید مبعث رو هم بهتون تبریک میگم :)

سلام نوروز بر شما مبارک باد.

پاسخ:
درود بر شما
عید شما هم مبارک باشه
ایشاا... سال خوبی در پیش رو داشته باشین :)

🐀⚘🐁

‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌ .¸¸.•°˚˚‌‌‌‌ ‍‌‌ ✶❤️

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌❀࿐❁❁࿐❀

.¸¸.•°˚˚°✺¸¸.•‌‌‌‌ ‍‌‌ ‍‌✶❤️

🐭به هوش باشین 

دیگه چیزی به عید نمونده

حساب کتابهای

امسالتون روصفر کنید 

مبادا کینه و بدی ها

رو به سال نو

راه بدین

قهرها،دشمنی ها،

و بددلی هارو

رو بندازین دور

🐀سال نو پیشاپیش مبارک🐀

پاسخ:
سلام
عید شما هم مبارک باشه
ایشاا... امسال به همه ی آرزوهای خوبت برسی :)
۲۷ اسفند ۹۸ ، ۱۳:۲۳ محسن رحمانی

سلام چارلی وکارخانه شکلات سازی پنجشنبه ساعت یک بامداد و جمعه شیش بامداد داره از شبکه نمایش میتونید ببینید.

پاسخ:
سلام و درود
خیلی ممنون اما من خوابالو تر از این حرفام که اون موقع بتونم تماشا کنم... مجبورم دانلودش کنم :)

سلام

چشمان ما هم روشن!

پاسخ:
سلام و درود
چشم و دلتون روشن :)
۲۶ اسفند ۹۸ ، ۱۴:۰۸ محسن رحمانی

سلام 

چشمانمان روشن شماره بازی و نامه دادن به پسرا؟

حالا عشقتون کی بود؟:دی

منم به جولزو و جولی نوشتم .والا من هر دفعه چالش کسی رو دعوت کردم دعوتمو رد کردن و چیزی ننوشتن چز یک نفر که اونم با اسرار زیاد مینوشت از این رو این بار پشت دستمو داغ کردم کسیو دعوت کنم.

پاسخ:
سلام
بله دیگه چه میشه کرد... جوونیه و از این کارا :))
عشقمون که زیاده... یکیش همین پروفسور اسنیپ :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.