...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

606. ای الهی کرونا بگیری کرونا!

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹ ق.ظ

ای بمیری کرونا، این ضدعفونی کردن با الکل واسه ما شده معضل! تا دیروز که می رفتیم سرکار (بله! تا دیروز می رفتیم و همین دیروز صبح که داشتم آماده میشدم برم، یهو زنگ زدن گفتن نیا و تا اطلاع ثانویه تعطیله) باید توهم های کارفرمامون رو تحمل میکردیم! مثلا یهو همه نشسته بودیم میگفت حقوق هاتونو سه برابر میکنم!! بچه ها که ذوق زده میشدن می گفتم بابا باور نکنین این الکل مصرف کرده (واسه ضدعفونی) حالیش نیس چی میگه و چند دقیقه بعد میگفت کسری بودجه داریم و حقوق هاتونو نصف میکنم؛ حالام گویا خودمونو توهم برداشته... نشستیم داریم ناهار می خوریم میگم مامان من شوهرمو پیدا کردم! عوض اینکه بزنه تو دهنم بگه دختر خجالت بکش ما قدیم جلوی بزرگتر پامونو هم دراز نمیکردیم، برگشته میگه مبارکه نمیخوای معرفیش کنی؟! منم دیدم اینجوریه گفتم مامان میشناسیش! گفت عه! از کجا؟! گفتم غریبه نیس، چند بار توی تلویزیون دیدی این اواخر... فرزاد فرخ :) میگه همون پسر کوچولوعه؟! میگم مامان کوچولوعه اما دقیقا از نظر ظاهری و قدی و اندامی همونیه که من میخوام، حالا چند سالی از من کوچیکتر هست که خب سن فقط یه عدده، از صداشم خوشم نمیاد و بعد از ازدواج راضیش میکنم خوانندگی رو بذاره کنار... خلاصه که ۵۰ درصد قضیه حله :) مامان میگه ایشاا... خوشبخت بشی دخترم! :)
از ۲۹ اسفند پارسال (منظور همین دو هفته ی پیش) که تعطیلات شروع شد، بازم تماشای سریال های کره ای رو طبق روال همیشگی با میلاد شروع کردیم! این سریال "کلاس ایته وون" با بازی عشق دومم "پارک سئو جون" واقعا حرف نداشت، جدا از داستان اصلی فیلم، پسره رو یه دختری دوس داره که ۱۰ سال از پسره کوچیکتره، هی چپ و راس به پسره میگه دوسش داره (البته منم دوسش دارم و طبیعیه) و پسره هم چون یکم خنگوله و فک میکنه که دختره رو دوس نداره فاصله ی سنی رو بهونه میکنه... واقعا شما پسرا چتونه؟! دختر کوچیک باشه میگین فاصله ی سنی داریم، بزرگ باشه میگین تو بزرگتری نمیشه، همسن باشین میگین درک نمیکنیم... خداییش با خودتون چند چندین؟! چرا پسرای گوگولی کره هم باید مثل پسرای ما طرز تفکرشون مال عهد بوق باشه؟! چرا من اینجا هم شانس نیاوردم و همش سن رو باید بکنن تو چش و چالمون؟! خدا بگم چیکارتون کنه آدم از دست شما یه سریال رو هم نمیتونه با آرامش نگاه کنه :))
اعصاب نمیذارین واسه آدم که... بله داشتم میگفتم... چی میگفتم؟! آها! یه بنده خدایی از ناکجا آباد تو تلگرام پیام داده نوشته سلام! میگم شما؟! میگه اگه خودمو معرفی کنم تا ابد باهام چت میکنی؟! (حوصلم که سر رفته این روزا) میگم آره بابا تا ابد باهاتم، حالا بگو کی هستی؟! باورش میشه و میبینم پنج شیش سالی ازم کوچیکتره!! :/ آخه چرا من؟! ربنا و لا تحملنا مالا طاقه لنا به... :/

+ برای مخاطبی خاص: غم و غصه هایت برای ما بود، شادی هایت بخاطر کیست شیطون بلا که به حالت عادی برگشتی؟! :))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۱
بی نام

نظرات  (۸)

اونی که بخواد می مونه

رفتنیم که از اسمش پیداست، مسافره و میره

 

عادت به نگه داشتن کسی ندارم حتا بزور

پاسخ:
موافقم باهات... نمیشه کسی رو که میخواد بره به زور نگه داشت...

خخخخخخخخخخخ پس سبزه هم واسه خودشه :دی 

 

 

پاسخ:
آره دیگه مثلا من با آهنگ غمگینش " به هوای تو من" شناختمش... بعد اومد توی دورهمی آهنگ شاد خوند :))

قرار نیست برگردم

 

تموم شد

پاسخ:
یا حضرت عباس!!! چرا اینقد خشن؟! بخدا این دوران قرنطینه کوتاهه یه عمر در پیش داری دختر به بختت لگد نزن!! :/ :/ :/

مگه دوماد کیه ؟O_o

پاسخ:
:)

مگه دوماد کیه ؟O_o

پاسخ:
وا... گفتم دیگه... فرزاد فرخه گوگولی :))

میگم شمابلاگرا چطور این همه فیلم دان می کنید من هروقت اومدم خیر سرم یه فیلم دان کنم ببینم اینقدر سرعت نت حلزونیه عطاش رو به لقاش بخشیدم :/

پاسخ:
واقعا؟! من یه روزه کل 16 قسمت سریال هامو دانلود میکنم و سرعتشم بدک نیست... میخواین یه سیم بندازم از نت ما استفاده کنین؟! :))

این چند وقته حوصله هیشکیو!! نداشتم و حتا ندارم

(حتا حوصله درست تایپیدن :/)

واسه همین توی این چند وقته پاچه چنتا از مخاطبای نَر سیم کارتمو گرفتم که یکیشم..... :| 

پاسخ:
والا منم مثل تو شایدم بدتر... من حوصله ی خودمم نداشتم :)

نهههههه حال اونو چرا گرفتی آخه؟ گناه نداشت؟! بعد از شکست کرونا با چه رویی میخوای برگردی؟! :/

سلام 

 

بالاخره کل بکشیم یا نه ؟ :دی 

 

نفهمیدیم آخر عروس شدید یا نه ؟


پاسخ:
سلام و درود بر شما

نه بابا قضیه ی عروس شدن من فقط 50 درصدش حله :)) داماد منو حتی نمیشناسه :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.