...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

607. از عوارض قرنطینه: این قسمت چرت و پرت گویی :)

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۴۴ ب.ظ

+ چیزی که توی این روزهای قرنطینه و بیکاری ذهنمو مشغول کرده اینه که اصلا انگیزه ی من واسه زنده موندن چیه؟! نه عشقی دارم که بخاطر رسیدن به اون بخوام زنده بمونم، نه پول و پله ای دارم که نتونم از اونا دل بکنم، نه بچه ای دارم و از ترس اینکه مبادا بی مادر بمونن نگران باشم؛ نه هیچی... فقط این به ذهنم رسید که در حال حاضر از مرگ میترسم اونم نه از خودش... از اعمال خبیثی که دارم و قراره بخاطرشون شکنجه بشم میترسمو همین باعث میشه تلاش کنم که زنده بمونم... خوش بحال شماهایی که انگیزتون از مال من بهتره :)
+ صدای پویا بیاتی رو دوست دارم، این روزا اینقد آهنگاشو گوش دادم که یه چیزی کشف کردم، ایشون زبونش شیرینه یا توی آهنگاش تُپُق میزنه؟! :)
+ به یک عدد صدا قشنگ نیاز داریم برای صحبت کردن تلفنی... اصلا شارژ هم براش میخرم فقط باهام حرف بزنه... البته از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون، واسه خاطر خودم نمیگما، با میلاد کل انداختیم، گفته اگه بتونی دوس پسر پیدا کنی خرج دوس پسرتو من میدم... نمیخوام فک کنه بی عرضه م :) حالا میلاد هم بهونه س ها، خودمم این روزا به یکی نیاز دارم باهاش حرف بزنم... خفه شدم بخدا...
+ ما احتمالا از فردا بریم سرکار، البته هنوز خبر ندادنا ولی اگه نریم و از کرونا نمیرم، از بی پولی حتما میمیرم، کسی نمیخواد بهم زنگ بزنه منو از این افسردگیِ بی پولی نجات بده؟! اگه من دست به خودکشی بزنم اونی که عذاب وژدان میگیره شماهایین که به هشدارهای من اصلا توجه نکردین و تا آخر عمر با حس گناه زندگی میکنین و تباه میشین... حالا از ما گفتن :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۵
بی نام

نظرات  (۱۲)

خب جفتش 

اما بیشتر اهل این روابط نیستم 

اصلا اصلا ادم پایه ای نیستم 

یه ادمم که نه دوست دارم کسی کاری به کارم داشته باشه نه دوست دارم کاری به کار کسی داشته باشم نه هیجان خاصی تو زندگیم دارم نه حوصله رفت و امدبا کسی رو دارم ...  حوصله رستوران رفتن و مهمونی و عکس گرفتن و پارک رفتن و .... ندارم 

هر جا بخوام برم حالا خرید سینما یا هر چی صد در صد ترجیح میدم تنهایی برم (با کسی برم معمولا کلافه یاعصبی میشم!) 

یه ادمم از دید دیگران موفق و دقیق تو کارم ... اما واقعا حوصله مسائل بعد ازدواج و حتی اشنایی رو ندارم 

حوصله اینو ندارم که یه نفر بخواد راجع به من پوششم یا هر چیزی نظر بده 

یا مسائلی مثل رفت و امد زیاد با فامیل چه برسه به خانواده شوهر و پاگشا شدن و تحلیل کردناشون و .   رو ندارم

یه ادم باید خییییییلی همه چی تموم و خوب باشه و خخخخخخییییلی به دلم بچسبه که از پادشاهی تنهایی ام دل بکنم ... اصلا دوست ندارم این اتفاق (جدایی من و نقطه امنم" بیفته 

پاسخ:
چجوری اینهمه حوصله نداری؟! :) منم درسته گاهی اینقد حوصله ی هیچی و هیشکی رو ندارم که حوصله ی خودمم ندارم... اما این وقتا فقط گاهی برام پیش میاد اونم معمولا روزای تعطیله که تو خونه میمونم... 
ایشاا... خدا همون آدم خییییییییلی همه چی تموم رو نصیبت کنه که خیلیییییی به دلت بشینه و از این حصار تنهایی که دور خودت کشیدی بیای بیرون... الهی آمین :)

باز اگر رومی روم یازنگی زنگ باشی خوبه 

من هم دوست دارم یه نفر و تو زندگیم داشته باشم هن عمیقا ادم هیچ مدل رابطه ای نیستم نه دوستی نه ازدواج نه هیچ چیز دیگه ای :/ 

پاسخ:
خودت آدم همچین رابطه ای ها نیستی یا مثل من کسی رو پیدا نمیکنی که پایه ی اینجور چیزا باشه؟! :)) الان خیلی غیرمستقیم گفتم که چقد پایه م :))) البته مشکلی هم نیست غیر مستقیم هم میگم :))

سلام :)

درسته دیر شده و همه رفتن سرکار و قرنطینه هم کمرنگ شده ولی بازم دوس پسر فابریک در حد نو کم کارد که مال یه خانوم دکتر بوده خواستی یهم اطلاع بده خخخخ :D

بعد مدت ها سر زدم چقد ماشالله مطلب گذاشتی ...

پاسخ:
سلام و درود :) چه عجب!!

بعد چی شد که دیگه با خانوم دکتر نموندین؟! :))) خانوم دکتر بوداااااا :))

بله دیگه سالی یبار تشریف میارین با حجم بالای مطالب مواجه میشین :))
پاسخ:
آخ آخ این؟! 
من هزارتا کار میخوام قبل از مردنم انجام بدم... چجوری تو ده تا خلاصه کنم؟! قول نمیدم شرکت کنم اما چشم سعی خودمو میکنم :) 

سلام متشکرم :دی 

 

دعوتتون کردم به چالش شرکت کنید متشکرم.

پاسخ:
سلامی دوباره

کدوم چالش دقیقا؟!🤔

سلام 

 

چند وقته تلوزیون سریال کره ای نشون نداده قیمت نمک اصل گوگوریو و ابریشم از دستمون در رفته شما که فیلم کره ای زیاد میبینید قیمتا چنده الان :دی 

پاسخ:
سلام و درود 
والا قیمتا بستگی داره از کدوم مسیر بخواین جنسارو وارد کنین بالاخره عوارض داره هر مسیر... مثلا از راه چوسان قدیم یکم گرونتر از چوسان جدید محاسبه میشه :)))

سلام عزیزم...مرسی از حضورت...جز ۴ رو براتون گذاشتم...کافیه در ماه مبارک یکبار به نیت ختم قرآن گروهی بخونین...ان الله شروع ماه رمضان یادآوری میکنم بهتون دوباره....

پاسخ:
خیلی ممنونم... التماس دعا 

سلام...

حالا میخوای به جای دوست پسر من دوست دختر جدیدت شم؟!!!!! :)

بالاخره سرکار رفتین یا نه؟!!! از خودتون مراقبت کنین.... و مطمئن باشین شما عزیز خیلی ها هستین و برای همه ی اونا تلاش کنین که کرونا نگیرین و زنده بمونین و زندگی کنین...

عید نیمه ی شعبانتون هم مبارک...

امسال هم مثل سال گذشته ختم قرآن جمعی گذاشتم وبلاگم و بنا به رسم هر ساله اومدم از دوستانی که پارسال همراهیمون کردن اول دعوت کنم برای شرکت.. شما هم اگه دوست دارین امسال دوباره همراهمون باشین زودتر بهم اطلاع بدین تا جداول پر نشده....ممنونم ازتون.....

تنتون سلامت و دلتون خوش...

پاسخ:
سلام عزیزم
شما که از قبل دوست دخترم بودی :)
بله رفتیم توکل بخدا... خدا نکنه کسی گرفتار این بیماری بشه...
عید شما هم (پساپس) مبارک :)
بله بله حتما خیلی هم عالی :)

نه بابا تفاوتِ چی ؟

آش ِ چی؟

کشکِ چی؟

پاسخ:
ای بابا...
پس همه درد مشترکی داریم!! :/ بی انگیزگی!!

Bavar kon tu bahs e angize ghashang darket kardam 

پاسخ:
امیدوار بودم انگیزه های شما با مال من متفاوت باشه... :(

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
بله الهی آمین!!

سلام

 

 

:)))))

 


پاسخ:
سلام و درود بر شما...

:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.