...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

609. همه ی حرفامو پس میگیرم... میشه؟!

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۵۷ ب.ظ

نمیدونم کدوم خری فیلم "بخت پریشان ما" رو بهم‌ معرفی کرد که توی لیست فیلم هام گذاشته بودم که بعد از اینکه هربار یه سریال کره ای رو تموم کردم، یه فیلم ببینم که کلا از فضای اون سریال بیام بیرون؛ ولی بعد از فیلم های "من پیش از تو" و "فرصتی برای بیاد آوردن" این سومین فیلمی بود که... لعنت به اینجور فیلم ها... هنوزم چشام داره میسوزه! 
به همین دلیل اون ده تا کاری که توی پست قبلی نوشته بودم که دوست دارم قبل از مُردنم انجام بدم رو پس میگیرم و خلاصه ش میکنم توی یه کار... واقعا از تهه ته دلم میخوام قبل از مُردنم عاشق بشم و عاشقی کنم اونم واقعنیه واقعنی...خدایا چیز زیادیه؟! :(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۵
بی نام

نظرات  (۵)

آره:دی

پاسخ:
منت گذاشتین سر پست هام :)

عاقا حبیب خوبن :دی 

 

عاقا من نفهمیدم دار زدن جوراب چه ربطی به گرما داشت ؟

پاسخ:
حبیب؟! 
سوالاتون واسه پست های خیلی قدیمیه:))

سلام عاقا تعداد کلاغها چندتاست ؟ :دی

پاسخ:
سلام کدوم کلاغا؟! 🤔

از ته ته دلم واست دعا کردم که بچشی مزه عشق واقعی رو 

اونم نه واسه بعدها

به همین زودیا

 

یه عشق واقعی که درد و رنجی نباشه

که گذشتی نباشه

یه وصال شیرین

 

اوصیکم بصبر بالام جان

به قول نویسنده کتاب "خودت باش دختر"

زمان بندی خدا حرف نداره

پاسخ:
قربونت برم من... ممنونم :)
منم برا تو همچین عشقی رو آرزو میکنم... که لذت ببری ازش! 😚

خخخخخخخخخخخخخ  خو ازدواج و بچه دار شدنم همون عاشقیه دیگه.

پاسخ:
نه دیگه... توی ازدواج های سنتی آدم عاشق طرف نمیشه که... مجبور میشه بر اساس یه سری معیارهای ظاهری ازدواج کنه و ممکنه خیلی هم از طرف خوشش نیاد!

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.