...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

611. گمشده؟! پیدا شده؟!

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۶:۴۶ ب.ظ

چند روز پیش که با آبجی از سر کار میومدیم خونه، داشتیم از عرض یه خیابون رد میشدیم که یهو اینو جلوی پام دیدم و برداشتم:

یه نیگا به اطراف انداختیم و شخص خاصی رو ندیدیم!! خلاصه مجبور شدیم با خودمون ببریمش خونه... از رو کنجکاوی اومدیم چک کنیم ببینیم چی توشه و خدایی نکرده فیلم خانوادگی ای چیزی توش نباشه، دیدیم تقریبا پر شده با یه سریال ترکیه ای! 
میلاد که اومد خونه گفت الا و بلا من فلش ندارم اینو بده به من... خودمم یه فلش داشتم سوخته بود و پارسال که یه فلش پیدا کرده بودم، اونا رو با هم جایگزین کرده بودم ولی خب چون چهار گیگ بود، خیلی هم بدم نمیومد این فلش تازه پیدا شده رو خودم بردارم... از طرفی مامان میگه بنویس که یه فلش پیدا کردی بچسبون اون طرفا شاید صاحبش پیدا شه... میگم مامان وسط خیابون افتاده بود و هر لحظه ممکن بود یه ماشین از روش رد شه لهش کنه... تازه فیلم شخصی هم توش نبوده که بگیم طرف لازمش داره... یه فلشه با یه سریال ترکیه ای... طلا نیس که! این چند روز هم بخاطر حرف مامان خانوم هی در و دیوار رو نیگا میکنم ببینم یوقت کسی ننوشته باشه که فلش گم کرده!! با این حال هنوز هیچ کاری نکردم و همچنان موندم چه کنم... :/

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۹/۰۲/۰۵
بی نام

نظرات  (۹)

سلام علیکم بنده یه فلش گم کرم در نداره مشکی قرمزه  اسمش آداتا هست پرش سریال ترکیه ای هست  .اگه مشخصات درسته بدین برم چهار گیگم هست :دی

پاسخ:
سلام و درود بر شما

مشخصاتش رو باید به میلاد بگین و در ضمن یکی از شرط های مهم اینه که دَرِ فلش رو بیارین و تحویل بگیرین :))
۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۱۵ کاکتوسِ خسته

مثالِ جیب رم هم عرض کردما.‌ 

و خب فکر نمیکنم پسرا هم فیلم ترکی ببینن! اونم سریال!

پاسخ:
بله بله حق با شماست!!
ولی توی این مورد باید عرض کنم که فیلم های ترکیه رو پسرای تبریز بدشون نمیاد تماشا کنن :)
۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۲۶ کاکتوسِ خسته

مثلا برای خونده بنده پیش اومده که دست توی جیب یا کیف کردم و وقتی بیرون آوردم چیزی از توی کیفم افتاده و متوجه نشدم، یا حتی ممکنه توی پیاده رو افتاده باشه اما با پای افراد برخورد کرده باشه و اومده باشه توی خیابون یا ..

همه ی اینا هست

پاسخ:
بله از این زاویه بهش نگاه نکرده بودم... آخه نمیدونم چرا همش فکر میکنم مال باخته پسره و کیف نداشته :))
۰۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۳۷ کاکتوسِ خسته

به هرحال فلش که لپ تاپ نیست که بگیم کجا بندازیم یا نه! شما اون حجم کوجیک و قیمتی رو نیگا! ممکنه هرجایی بیفته!

پاسخ:
بله قبول دارم :) ولی واقعا سوال من اینه که چرا باید فلش توی خیابون دم دست باشه؟! مگه گوشیه؟! مگه پول خورده؟! :))

من بنظرم باید کاغذ چاپ کنی همون اطراف بزنی...اگه هم پیدا نشد طرف بعد یه مدت هزینه ش رو براش کار خیر رد کنی....مراجع میتونن کمکت کنن که چطوری هزینه ش رو رد کنی چیزی گردنت نباشه....بعد رد کردن هزینه ش میتونی ازش استفاده کنی...چون فلش اینروزا خیلی گرونه.... :دی

 

پاسخ:
خوبه که فعلا توی مرحله ی اولیه م چون واسه مراحل بعدی واقعا وقت ندارم این روزا!

فلش گم نکردی حال صاحبشو درک کنی

خصوصا اینکه فایلهای شخصی توش داشته باشی

 

بنظرم کار خوبی کردی برداشتی!  دارم می بینم روزایی رو که با میلاد یهو میریزید تو بانک و با اسلحه از رئیس بانک میخواید که گاوصندوق خالی کنه:)))

 

پاسخ:
گم نکردم اما سوزوندم که... هنوزم واسه اون فلش مرحومم داغدارم :)
معلوم شما هم مال باخته این که اینطوری میگین :)

برنمیداشتم یا یه ماشین لهش میکرد یا یکی دیگه برمیداشت یا شوت میشد توی جوی آبی چیزی!!
با این شانسی که ما داریم بریم واسه سرقت بانک میگن بخاطر کرونا پول نقد نمیتونیم بدیم بهتون، شماره حساب بدین براتون واریز کنیم... مام که ساده... :))

خود فلش کلی قیمتشه. نمیشه همینجوری تصاحبش کرد :) صاحب داره. حقیقتش اینه که حتی نباید توشو نگاه میکردید!

پاسخ:
فیمتشو توی دیجی کالا زده 85 تومن...
اصولا باید چک میکردیم ببینیم اصلا سالمه یا نه :)

سلام علیکم .

بامادرتون موافقم شاید فلششو لازم داشته باشه آگهی چاپ کنید.

پاسخ:
سلام علیکم
بله تو فکرش هستم :)
۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۱۳ کاکتوسِ خسته

به هرحال اون فلش هم صاحبی داره و شاید خیلی هم دنبالش گشته!

اولا که باید تلاش کنید صاحبش رو پیدا کنید و بعد هم اگر پیدا نشد، پولش رو صدقه بدید و استفاده کنید چون در غیر اون صورت فکر نکنم حلال باشه.

پاسخ:
من در تعجم که اگه این فلش صاحب درست و حسابی داره چرا فلششو انداخته بود وسط خیابون؟! توی پیاده رو بود میگفتیم از دستش یا از جیبش یا از کیفش افتاده... آخه وسط خیابون؟! :))
بله بله میخوام تلاشمو بکنم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.