...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

612. تصمیم صغری!

شنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۱۷ ق.ظ

نفس اماره: نوموخوام... مال خودمه... خودم پیداش کردم... میخواس گُمش نکنه... به من چه اصلا... دزدی نکردم که عذاب وژدان داشته باشم... سه بار پرسیدم ماله کیه هیشکی نبود اصلا که بخواد جواب بده... دوسش دارم میخوام واسه خودم باشه... صاحبش باید مراقبش می بود... من پیداش کردم الان صاحبش منم...
نفس لوامه: ساکت باش! مال تو نیس که... باید صاحبشو پیدا کنیم و اینکارو میکنیم یا حداقل سعی خودمونو میکنیم دیگه هم حرفی نباشه! 

+ اونجوری که دوستان توی پست قبلی کامنت گذاشتن، پشیمون شدم از اینکه اون روز به خودم زحمت دادم و خم شدم و اون فلش رو برداشتم و بردم خونه ضدعفونیش کردم حتی! از این به بعد حتی اگه یه کیف پُر از طلا پیدا کنم... حتی اگه توش نوشته باشه هرکی پیدا کنه حلالش باشه مال خودش... مگه مرض دارم برندارم؟! بر میدارم میبرم میفروشمش پولشو میخورم یه آبم روش! چیه؟ً فک کردین برنمیدارم؟! زهی خیال باطل... این فلش هم صاحبش پیدا شد که هیچ... نشد هربار ازش استفاده کنم برا صاحبش دعا میکنم :) من اگه بخوام پول بدم میرم یکی میخرم که لااقل هم "دَر"  داشته باشه هم "نو" باشه... این در نداره هیچ، دست دوم هم هست... واسه همچین فلشی یه قرون هم نمیدم! 
+ توی آگهی شماره میلاد رو نوشتم... میلاد میگه اگه مشخصاتش رو دقیق بگه... حتی تمام اون سریال رو بشینه توضیح بده شرط آخر اینه که دَرِ فلش رو بیاره تا بتونه تحویل بگیره... در نباشه فلش نیست! میگم میلاد یه دفعه بگو نمیخوام پس بدم دیگه! :)
+ از استرس این فلش، دیشب خواب دیدم صاحب این فلش یه پسریه که وقتی داشتم میبردم بهش تحویل بدم منو دزدید... از ترس از خواب بیدار شدم... اصلا حس خوبی به این کار ندارم!! میشه پسش ندم؟! :))))

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۹/۰۲/۰۶
بی نام

نظرات  (۹)

چقد باحالین شماها:)) یاد این فیلم ها افتادم اسناد مدارک یا فلش حاوی اون رو پیدا میکنن و جونشون در خطر میفته :)))

پول مول توش نیست فلش تون بی خیال :))

پاسخ:
نظر لطفتونه :)

آره خودمم توقع داشتم توش مثلا اطلاعات نظامی هک شده ی یه کشوری باشه و یه مملکت در به در دنبال اون باشن و منم از همه جا بی خبرم بشینم باب اسفنجیمو تماشا کنم :)) ولی افسوس...

سلام و عرض ادب طاعات وعبادات قبول .

 

بالاخره صاحب فلش پیدا شد ؟

پاسخ:
سلام و عرض و درود بر شما

نماز و روزه های شما هم قبول باشه :)

نه والا... دیگه خیلی ازش گذشته...

دومی رو فرستادم چون فکر میکردم اولی ارسال نشد !!! ( ارور داد )

میلاد تصوراتش قویه و چون تئاتر کارکرده قدرت تجسم بالایی داره و نیاز به فیلم خاک برسری نداره خودش بلده چطور کارشو راه بندازه 

میلاد فیلم که سهله خودشم بازیگرش باشه برای هیشکی گناه نداره که هیچ ثوابم داره بسیار زیاد

.

.

.

.

.

من بیشتر نگران تو هستم 

پاسخ:
بله خودم متوجه شدم و از این جوابی هم که دادی متوجه شدم جنبه ی شوخیه بالایی نداری! :)
میلاد تئاتر کار کرده؟! والا تا جایی که من میدونم بیشتر اهل ورزشه تا هنر... لابد تو بیشتر اونو میشناسی دیگه :))
قشنگ مشخصه شما پسری و داری طرفداری میکنی... خدا بیشتر کنه براتون از این ثوابا :))



واقعا؟! همیشه دوست داشتم یکی نگرانم باشه :)) ممنون که نگرانمی :) 

اگر صاحبش پیدا نشد با خیالت راحت فلش رو استفاده کن

فقط فیلم خاک برسری توش نریزی که دوتا گناه برات نوشته میشه

یکی برای تو منحرف ، یکی هم باز برای تو نوشته میشه به نیابت صاحب فلش

کلا توصیه میکنم دیگه سراغ فیلم های خاک برسری نری تا خیالت راحت باشه

پاسخ:
این دومی نشون میده که شدیدا دارین صحبت هاتونو تاکید میکنین :))

اگر صاحبش پیدا نشد با خیالت راحت فلش رو استفاده کن

فقط فیلم خاک برسری توش نریزی که دوتا گناه برات نوشته میشه

یکی برای تو منحرف ، یکی هم باز برای تو نوشته میشه به نیابت صاحب فلش

کلا توصیه میکنم دیگه سراغ فیلم های خاک برسری نری تا خیالت راحت باشه

پاسخ:
جواب سلام واجبه... یعنی الان شما واجبی؟؟! :))
تا آخر این هفته هم صبر میکنیم بعدش فرمت میکنیم و خلاصه فلش قراره برسه به میلاد... حالا اگه اون فیلم های خاک بر سری زد توش چندتا گناه و به اسم کی نوشته میشه؟! فقط میخوام بدونم که از الان بشینم استغفارهامو شروع کنم... چون از پسر جماعت هیچ چیز بعید نیست! :)))
حالا چرا اینقد با اطمینان میگی من سراغ فیلم های خاک بر سری نرم؟! مگه قبلا میرفتم؟! :)

بی نام:الو سلام رادیو جوان؟

مجری:الو سلام بفرمایید؟

بی نام:یه کیف پیدا کردم دومیلییارد پول داخلشه.

مجری:آفرین میخوایید صاحبشو پیدا کنید؟

بی نام:نه میخوام درخواست کنم یه آهنگ غمگین واسش پخش کنید! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

پاسخ:
دو میلیارد؟؟ من با این پول اول میرم کُره، بعد از اونجا زنگ میزنم رادیو جوان :)) تازه احتمالا یه آهنگ کُره ای درخواست کنم... بحث دومیلیارد پوله ها... شوخی نیست!! :))

صاحبش پیدا نشد؟

نکنه اطلاعیه رو چسبوندید پشت در حیاط خونه تون؟:)))))

پاسخ:
نه والا هنوز هیشکی زنگ نزده! 
به جان خودم چسبوندم همون جایی که پیداش کردم!! :)) 

بنظرم داستان این روزا و فکرایی که از سر گذروندی و مکالماتی که حول محور فلش و صاحبش انجام گرفته همه رو یادداشت کن و توی فلش بریز که اگه صاحبش پیدا شد بخونه :دی

پاسخ:
فکر خیلی خوبیه... بذار بفهمه با یه ندونم کاریش چقد افکار منو تحت الشعاع قرار داد و منو با خودم و اطرافیانم درگیر کرد :)))

سلام خخخخخخخ خوب بدید میلاد پسش بده:دی 

پاسخ:
سلام
میلاد خیلی شرط سختی گذاشته :) ولی خب اگه طرف پسر باشه حتما اینکارو میکنم :)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.