...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

613. طوفان...

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶ ب.ظ

در طول این همه سالی که عمر کردم، دیشب نزدیکای افطار، تبریز یه طوفانی شد که نه تنها من، هیشکی تا حالا تو عمرش ندیده بود!! باد و بارون و رعد و برق و خلاصه همه ی عوامل طبیعی دست به دست هم داده بودن برای ساختن همچین صحنه ای نزدیک خونمون که امروز صبح دیدمش!

مخاطب عزیزم شاعر در وصف همچین صحنه ای میفرماید:

مثل طوفانی که می افتد به جان یک درخت/دوری ات آرامشم را ریشه کن خواهد نمود... 

البته خیلی جاها درختا شکسته بودن اما این دیگه آخرش بود! 
+ گفتم بهتون که صاحب فلش پیدا نشد؟! چند روز پیش دیدم تموم آگهی هایی که چسبونده بودم رو پاره کردن و دیگه بعید میدونم از این به بعد کسی بخاطر فلش زنگ بزنه... خلاصه صاحب جدیدش ماییم... به صاحب جدید فلش سلام کنین :)
+ نماز و روزه هاتون قبول باشه... شبای قدر واسه منم دعا کنین... خیلی دعا کنین... خیلی خیلی دعا کنین... چرا بیکار نشستین دارین پست منو میخونین؟! مشغول دعا کردن باشین خووو :)
التماس دعا...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۵
بی نام

نظرات  (۸)

پس تصمیم صغری به نتیجه نرسید خخخ

پاسخ:
نه متاسفانه... من تلاش خودمو کردم :)

مثل طوفانی که می افتد به جان یک درخت/دوری ات آرامشم را ریشه کن خواهد نمود... 

 

 

اوجوردی :D

پاسخ:
:)

دقیقا اوجوردی :)

به ارزش شی ارتباط داره 

ضمن اینکه مراجع میگن از اول نباید بر داریش

پاسخ:
به هر حال من اونو برداشتم و دیگه حال ندارم هی برم تحقیق کنم... اگه برنمیداشتمش ماشین از روش رد میشد و نابود میشد!!
ایشاا... که خدا صدقه رو قبول میکنه...

این حالتو خریدارم

.

.

.

.

.

والا بخودا

.

.

.

عقل نداری راحتی

پاسخ:
نه حرف عقل بزن با کسی نه لاف جنون
که هرکجا خبری هست ادعایی نیست!

اینجام چند روز پیش یه جوری تگرگ اندازه تیله رنگی میبارید و شدتش جوری بود که می گفتیم "نعوذبالله" انگاری خدا نشته اون بالا و داره این گلوله های سفید رو پرتاپ می کنه سمت بتده هاش

جالبه که اصلا مستقیم نبود

با یه زاویه ۴۵ درجه میبارید :/ :|

 

 

خلاصه که منم دعا بوس

پاسخ:
قشنگ مشخصه خدا داره همه ی امتحاناشو سراسری برگزار میکنه :)

واقعا چرا اینجور تگرگ ها مثل آدم مستقیم نمیان پایین و جورری خودشونو میکوبن به شیشه که آدم وحشت کنه؟! :))

من تازه خوابیده بودم

که یهو با صدای طوفان از خواب پریدم. مخصوصا که صدای شیشه های روشناییمون

همسایمون ساخت و ساز دارن ، تو هوا همه چی بود ؛ دستکش و سیم و سنگ وتخته 

 

التماس دعا

 

پاسخ:
آره منم اون موقع میخواستم یه نیم ساعت بخوابم تا اذان بشه یهو با صداش بیدار شدم...

خوبه اون وسایل در حال پرواز شیشه ای چیزی رو نشکسته!

فکر نمی کنم از نظر شرعی باز هم اجازه استفاده ازش را داشته باشید 

یه استعلام از مرجعتون بگیرید 

پاسخ:
والا اکثر مراجع نظرشون اینه که چون شی پیدا شده بدون نشانه هست و هیچ نشانی از صاحبش نداره احتیاط واجب (برخی هم گفتن مستحب) اینه که صدقه بده!

سلام برصاحب جدید فلش:دی

پول میگیرم دعا میکنم:دی

از اتاق فرمان اشاره میکنن این درخت رو بی نام از ریشه کنده:دی

محتاجیم به دعا .چشم شما هم مارو دعا کنید.

پاسخ:
سلام و درود بر شما

ارزون حساب کنین تا مشتری شیم :)

منو با هالک اشتباه گرفتین :)


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.