...follow your dreams

...follow your dreams

از وبلاگی که دوسش داشتم اسباب کشی کردم اینجا...
وبلاگ سابقم این بود:
www.chibudimchishodim.mihanblog.com
بیشتر از دو سال اونجا پست گذاشتم و خاطراتمو به اشتراک گذاشتم اما حالا بنا به دلایلی اینجام!
یه مثلا کارمندی هستم که لیسانس زبان دارم و خل شدم و میخوام دوباره کنکور بدم و به آرزویی که تو بچگیم داشتم برسم! به اینم اعتقاد دارم که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه س، ولی خیلی با این کنار نمیام که خواستن توانستن است!

کلمات کلیدی
بایگانی

562. خواهی نشوی همرنگ، رسوای جماعت شو!

پنجشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ق.ظ

کلا میز کار آدم باید طوری باشه که آدم رو از کار کردن خسته نکنه و به آدم روحیه بده (چقد آدم آدم میکنم!) توی محل کار ما و روحیه؟! مگه داریم؟! 

جعبه ی دستمال کاغذی مون تموم شده بود تهش عکس گذاشتن که بچه ها (دقت کنید بچه ها) بتونن با اونا کار دستی درست کنن! از اونجایی که بچه نداریم و خواستم به میزم صفایی بدم، عکس خرسی رو از روی نقطه چین بُریدم و اینجوری گذاشتمش روی میزم...

حالا خواهر صاحب کارمون اومده میگه:" تو کی میخوای بزرگ شی؟" خودشم جواب میده :"هیچوقت!" کلی می خنده و میره! 

اون یکی همکارم اومده میگه وااای خدا منم از اینا میخوام!!! 

یکی دیگه داشت سریع رد میشد یهو ترمز کرد و گفت این دیگه چیه... چه خوشگله :) منم نگفتم قابل نداره؛ اونوقت برمی داشت اونو با خودش میبُرد و منم کلی غصه میخوردم :)

حالا این یکی دستمال کاغذیمونم تهش عکس یه خرسِ دیگه رو داره و دارم لحظه شماری میکنم تموم شه و اونو بیارم بذارم کنار این خرسیم که تنها نباشه... به نظرتون هی الکی برم دستمال کاغذی بردارم و بندازم دور که جعبه ش زودتر خالی شه، کار درستیه؟! 

+ مهیار وقتی کار اشتباهی میکنه بهش میگیم "اینکار درست نیست" اونم سریع میگه "اینکار درست هست!" فداش بشم وقتی بهم میگه عمه زهرا جون همچین نابودم میکنه که اگه بگه بمیر بهش نه نمیگم :) 

+ توی عمرم فقط و فقط از یه گیم خیلی خوشم اومد و الان تموم شده و آپدیتش هم‌ نمیاد و حوصلم خیلی سر رفته... حالا باید چیکار کنم؟! 

+ عنوان رو خیلی دوست :) خیلی جاها به درد میخوره!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۲
بی نام

نظرات  (۷)

حرفی ندارم 
لایک رو زدم و رفتم 
پاسخ:
ممنون بابت همون لایک :)
متوجه شدین؟ :دی
پاسخ:
بله گرفتم :)
بالاخره معلوم شد کی بورد؟ :دی
پاسخ:
نه فعلا معلوم نشده کی بووورررد :)) شایدم کی نبووورررد :))
خوب با مقوای کفش درست کنید یا با کاغذ .

سلام داش چنگیز :دی
پاسخ:
دیگه تا این حد هنرمند نیستم :))

سلام دااااش محسن :)
اُه اُه......
حالم دگرگون شد!
شما ممطمئنی خانم هستی و آقا نیستی؟
خانم هم اینقدر بی سلیقه؟
این قدر هپلی؟
این قدر غیر بهداشتی؟؟؟!!!!
چرا؟ میگم خدمتتون!
این کیبرده شما داری؟
چرا اینقدر کثیفه؟ چرا اینقدر چرکه؟
دلار گرون شده نمیتونید اسپری تمیز کننده بخرید آب رو که ازتون نگرفتن!
شیشه پاک کن هم جواب میده
پورت کیبرد رو جدا کنید و با یه دستمال پارچه ای تمیزش کنید
گمونم ۳۵۵ گرم خاک بشه ازش استخراج کنن!
اینجوری میخواید خواستگار کره ای هم بیاد؟
واقعا که
به کجا داریم میریم ما؟
پاسخ:
چنگیزم... چنگیز سیبیل! :)) حالا شما مانیتورم رو ندیدن... روش چندتایی شماره سیو کردم تمییز بشه بدبخت میشم :)) نظرتون رو به این پست جلب میکنم :

کیبورد باید خاک خورده باشه تا اون کلید هایی که ازشون بیشتر استفاده میشه مشخص شه و نشون بده طرف چقد باهاش کار کرده!! تمییز باشه که میگن این اصلا تا حالا بهش دست نزده که اینجوری نو مونده!!

خواستگار کره ایم که اصلا به کیبورد من اهمیت نمیده... اونا یه کیبوردایی دارن که ما شبیهشم نداریم... وقتی منو ببره کره از اونا برام میخره و اونوقت میبینین چطوری از اون کیبورد عین بچه م مراقبت میکنم :))
دستمالاشو تند تند تا کن و بذار تو کیفت رفتی خونه بذار تو جا دستمالی رو میزی ^_-
پاسخ:
اینم فکر خوبیه... من فقط میخوام زودتر خالی شه :))
کیبوردت همچون کیبورد من است.
پاسخ:
این کیبورد پدرشو درآوردم آخ هم نگفته :))

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.